Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tylna wycieraczka opada poniżej poziomu szyb


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie mam następny problem z moją wycieraczką jak pisałem wcześniej wycieraczka już wskoczyła na swoje ale teraz mam taki problem że jest pod kątem 45 stopni jak włączę to strasznie buczy i ruch wycieraczki jest tylko dochodzi do pozycji 45stopni po prawej stronie i 45 stopni po lewej i jeszcze mam mały problem drugi woda wydaje mi się że przedostaje się między szybą a ośka wycieraczki jakieś pomysły jak to uszczelnić Pozdrawiam i dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

Ostatnio zauważyłem że moja zachowuje się inaczej niż autora tematu. Szyba jest podnoszona, wycieraczka jeździ normalnie. Problem w tym, że chodzi od końca do końca a jednak zatrzymuje się odrobinę wyżej niż powinna, około 4 cm. Niby wszystko siedzi na swoim miejscu ale nie wiem czy przy leżącej wycieraczce ma być luz w górę i w dół czy raczej nie powinna się ruszać. Jak tak stanie ciut wyżej to spokojnie mogę obniżyć palcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być luzu, jeśli jest to najprawdopodobniej uszkodziło się ramię (mocowanie do ośki pękło). Musisz to dokładnie obejrzeć, bo potem możesz mieć jak ja, że wycieraczka opuszczała się aż do rejestracji :)

Uwaga przy próbach odkręcania, zapaskudzone jest dokładnie jak przednie wycieraczki ale łatwiej urwac gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wczoraj miałem stresa. Odśnieżyłem samochód, ale zapomniałem sprawdzić czy nie ma lodu na tylnej szybie. Włączyłem ogrzewanie tylnej, ale na nieszczęście miałem włączone przednie wycieraczki a jak wiadomo przy wstecznym tylna zaczyna nam machać. Na postoju patrze, że tylna leży poniżej szyby, ustawiła się na godzinie 5. Myślałem że to koniec. Postawiłem, właczyłem i widzę, że się rusza więc OK. Cóż, zdjąłem zaślepkę, odkręciłem nakrętkę i ustawiłem w poziomie. Niby działa jak kiedyś.

To machanie przy cofaniu jest denerwujące. Latem OK, ale zimą to raczej paskudne udogodnienie. Szkoda, że nie ma blokady tyłu.Pewnie można odłączyć, moze bezpiecznik albo wyciągnąć wtyczke. Trzeba uważać.

I jeszcze coś. megancoupe02 piszesz, że jak uchylna to może być luz. U mnie jest uchylna. Ten luz to tak max 3 centymetry w górę. Jak ma co zbierać to najczęsciej ustawia się w poziomie a jak na sucho to czasem stanie ciut wyżej.

Co do ruchów w prawo i lewo to jak to ma wyglądać na włączonej? Jak patrzymy, stojąć z tyłu, to ma się ruszać od prawa do lewa. To wiadomo. Chodzi mi o to, czy jak robi obrót w lewo to ostatnia pozycja na tej stronie jest w poziomie, czy raczej troche po skosie.

Edytowane przez fredi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, czy jak robi obrót w lewo to ostatnia pozycja na tej stronie jest w poziomie, czy raczej troche po skosie.

nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć, nasz scenic jeździ już bez ramienia pewnie kilka lat i nie pamiętam jak to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji SIphII z podnoszoną szybą w lewo wycieraczka nie idzie do poziomu (jeżeli jest odpowiednio ustawiona w pozycji spoczynkowej czyli w poziomie). Jednak plastikowe wycieraczki mają to do siebie ze po pewnym czasie zaczyna się robić spory luz na ośce podnoszenia, w moim SIphII bez podnoszonej tylnej szyby (ale jeszcze z plastikową wycieraczką) w szczytowym momencie miałem jakieś 8 cm rozrzutu w pozycji spoczynkowej nie wspominając o skandalicznym docisku i niedocieraniu sporej części szyby. W efekcie jak mnie zeźliło wymieniłem na polski zamiennik i temat się zakończył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pizza

Czyli chyba jest dobrze. Jak jest skrajnie w lewo to nie idzie do poziomu, ale jest w lekkim skosie. Jak opada w prawo to najczęściej zatrzymuje się pozycji spoczynkowej, poziomej. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!