Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV Ph1 Wysoka temperatura płynu chłodzącego


Rekomendowane odpowiedzi

W czasie działającej klimatyzacji nie ma problemu lub gdy włączone jest ogrzewanie na max. w kabinie to temperatura płynu ma 88-90°C. Gdy temperatura w kabinie jest ustawiona na 25,5°C lub mniej od miesiąca temperatura płynu chłodzącego nawet w mieście w czasie jazdy 60-65 km/h rośnie do ok. 100-105°C. Przy 103 stopniach włącza się drugi bieg wentylatora i działa często w czasie jazdy. Po zatrzymaniu na światłach spada do ok. 95-98°C. W czasie jazdy na autostradzie ok. 140 km/h temperatura to już ok. 110°C po odpuszczeniu gazu w kilkanaście sekund spada do ok. 100°C a nawet poniżej. Wskazówka cały czas sztywno na 90°C. Żadnych błędów w sterowniku. Po zgaszeniu silnika kilka razy wentylator pracował jeszcze przez kilka minut. Płynu nie ubywa. Co to może być? Gdyby to termostat to nie byłoby też ok przy włączonej klimatyzacji prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!