Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z przednim zawieszeniem


Rekomendowane odpowiedzi

No niestety nie :-(

Jestem juz napiety na maksa :evil: - w 2 warsztatach powiedzieli mi ze luz na maglowncy nie ma nic wspólnego z tym stukaniem - jutro jade do kumpla zeby mimo wszystko usunać ten luz dla świętego spokoju.

 

Sytuacja z dzisiaj: dojeżdżam sobie hamując do skrzyżownia a tu nagle ŁUP!!! Patrze a prawe koło wpadło w minimalnie zapadniętą studzienke kanalizacyjna - ręce opadają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

panowie byłem dziś u mechanika - niby specjaliści w Renault - stwierdzili ze stukanie musi być - taki typ (normalnie jak w ASO gadają) że to kolumna i wspomaganie itd. itp. Jeśli chodzi o skasowanie luzu na maglownicy po mojej sugestii, że podobno jest jakaś możliwość regulacji - spojrzeli na mnie dziwnie i stwierdzili, że tam nie ma żadnej regulacji a grzebanie przy tym jest niebezpieczne - nic się nie da zrobić i koniec- troche mnie to wkurzyło - nie wiem co z tym dalej, przecież stuka ewidentnie a oni nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaczynam sie już przyzwyczajać :-( Stukanie podczas jazdy po "kocich łbach" zlikwidowalem w 50% - wymieniłem drązki. Teraz pozostaje jeszcze pozostałe 50% - stukanie kiedy wciśniety jest pedał hamulca a ja jadę po nierównościach - wali niemilosiernie (albo np. zachaczę jakąś studzienkę lub dziure jednym kolem). Odwiedziłem kilka warsztatów i każdy rozkłada ręce - nie wiemy co to jest.

 

Miałem też problem ze stukaniem kierownicy (głośny metaliczne "stuk") przy skręceniu jej na maksa w lewo lub w prawo (maksymalny skręt kół) ale ostatno na przeglądzie w ramach akcji ZIMA wspomniałem o tym serwisantowi który wziął klucz położył się w kabinie i dokrecił jakąś magiczna śrubke gdzieś w okolicach pedałów. STUKANIE USTAŁO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Maglownica wyposażona w układ wspomagania musi mieć minimalny acz wyczuwalny luz, który jest niwelowany po odpaleniu motoru przez ciśnienie wytworzone przez pompę wspomagania w układzie. Luzu tego,ani żadnego innego powstałego podczas eksploatacji na maglownicy się nie kasuje, pozostaje jedynie regeneracja lub wymiana na nową. W pierwszym modelu Megane występowała regulacja popychacza przekładni w przypadku głośnych stuków z maglownicy podczas skrętu lecz nie umiem odpowiedzieć czy taka regulacja występuje w drugiej odsłonie modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W "drugiej odsłonie" to maglownica nie ma wspomagania hydraulicznego. Pełna elektryka na drążku kierowniczym.

W MI można regulować luz zazębienia. Oczywiście z głową, bo minimalny luz musi być aby kierownica powracała do pozycji :na wprost" i żebyśmy nie musieli odkręcać kierownicy do tego połozenia siłą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Miałem też problem ze stukaniem kierownicy (głośny metaliczne "stuk") przy skręceniu jej na maksa w lewo lub w prawo (maksymalny skręt kół) ale ostatno na przeglądzie w ramach akcji ZIMA wspomniałem o tym serwisantowi który wziął klucz położył się w kabinie i dokrecił jakąś magiczna śrubke gdzieś w okolicach pedałów. STUKANIE USTAŁO!

 

Z tego co czytam wydaje mi sie że mam ten sam problem ze stukiem przy maksymalnym skreceniu. Czy ktoś z was wie gdzie jest i która to 'magiczna śrubka" <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma felgi 17 opony 205/50 i jak jade po małychnierównościach dość szybko to słysze taki odbjanie i nie mam pojecia co to jest jak by metal o metal i mam takie uczucie jakby jakiejs gumy brakowało albo maglownica nie była przykrecona <ok>)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja mam identyczny problem, też na kostce i poprzecznych nierównościach coś stuka. Wymieniłem już łożyska mcphersona, końcówki i drązki kierownicze, magiel, i nic. Stuka nadal. Dzisiaj ASo testuje amortyzatory. Na szarpakach nie wychodzą żadne luzy.

 

Chłpocy walczą dalej, ale powoli dochodzą do rozwiązania niech sobie klient pogłośni radio.

 

[ Dodano: 2009-03-11, 12:47 ]

No i znaleźli, uszkodzony, przestawiony jest element ramy silnika i przedniego pasa. Powoduje to podobno stukanie. Muszą ustawić o dnowa i ma być podobno gut. Zobaczymy dziś wieczorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis naprawy ze zlecenia: Demontaż, korekta ustawienia, montaż ramy podsilnikowej i wspornika chłodnicy.

Na ten moment nic nie stuka, po pracy wybieram się na plac teatralny na kostke brukową i zobaczymy. Na razie w ramach poszukiwania przyczyny wymienili dodatkwo jeszcze łacznik stabilizatora. Co dalej dam znać jutro. Na razie jednak wielki szacunek za chęć szukania dla chłopaków z Puławskiej. Auto stało na serwisie 5 dni. Przy mnie rozbierali swoją megi dla klientów i przekładali kolumny mc persona, żeby sprawdzic czy to jest to.

 

[ Dodano: 2009-03-12, 08:57 ]

NIe wiem tylko czy potem dostałem swoje z nowymi łozyskami. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!