Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z przednim zawieszeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Marcin Szymansk, a wiesz moze o co chodzi z tym ustawieniem ramy i wspornika chłodnicy, od czego sie przestawiła i dlaczego sie przestawiła ile Cie to kosztowało, ile czasu trwała naprawa i czy zwykły warsztat poradzi sobie z tym ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalezienie przyczyny usterki trwało 6 miesięcy. Od tylu bujam sie po órżnych serwisach i każdy mówił jest ok, TTTM. Dopiero Puławska w Warszawie przyjeła problem na klatę. W ciągu tygodnia wymienili wszystko o czym juz pisałem. Dopiero jak zaczeli przekładac kolumny McPersona zobaczyli, co jest nie tak.

Naprawę robiłem na ostatnie dni gwarancji więc jest za free.

Generalnie jak zweryfikowali problem to poszło błyskawicznie chyba ze 3 godziny im to zajęło.

Z tego co powiedział mechanik to albo źle poskładane auto po stłuczce (odpada bo jest bezwypadkowe) albo od uderzenia w zaspę śniegową, albo w krawężnik. Generalnie nie podał dokładnych powodów wystąpienia usterki. Jadę we wtorek do nich bo mam jeszcze jednego gniota w postaci brzęczącej szyby więc ich podpytam o co dokładnie chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy do wymiany oleju trzeba odkręcać osłone pod silnikiem ?? bo wsumie wymieniałem olej razem z tarczami i klockami moze ona o coś obciera przy maksymalnym skrecie i dlatego tak stuka, buraki w serwisach to nigdy nic nie dokręcą dobrze... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o, posta poprzedzającego, nie można cytować w całości. Fragmenty oczywiście można, tak więc w moim poście wszystko jest OK.

Przy okazji wyjaśniam co ma wymiana oleju ze stukami z przodu auta. Źle przykręcona osłona pod silnikiem, która była odkręcana podczas wymiany. Oczywiście to przypuszczenia mici.fox

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chm? Osłona pod silnikiem może oczywiście się tłuc ale wg mnie było by to słyszalne np na kostce, musiała by latać luźno na śrubach. Wtedy być może było by to słychać przy skręcaniu. Ja obstawiam to co napisałem wcześniej trzeba sprawdzić mocowanie zacisków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kontynując temat. Mam problem od 1,5 roku. Jak skręcę kołami w lewo i usłyszę dźwięk typu - PĘĘĘĘĘ. to w czasie jazdy ściąga mnie w lewo, jak skręcę w prawo to sytuacja taka sama, ale ściąga w prawo. Nie ma potrzeby skręcania na max-a by coś takiego usłyszeć i oczywiście nie robi to na każdym zakręcie. Mechanik powiedział, że to łożysko McPersona lewa strona. Zdarłem lewą oponę od strony wewn. Czy to napewno łożysko?? Końcówki drążkow, gumy stabilizatorów, klocki - wymienione. Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj byłem na przeglądzie i Pan mi odrazy pokazał jakie mam luzy na lewym kole :shock: dobrze ze mi podbił karte :P odrazu podjechałem do warsztatu szybka diagnoza i kazali mi kupić dwa sworznie wahacza i dwie końcówki drążka kierwoniczego 80zł + 140 zł kpl w poniedziałek wymieniam zobacze czy przyniesie jakieś efekty czy stukania ustaną na maksymalnym skrecie <piwko>

 

[ Dodano: 2009-03-27, 22:50 ]

aha no i oczywiście do mojego rocznika sa dwa rodzaje sworznia wahacza i który wybrać hmm jest jakiś o średnicy 16mm i 18mm tak mi powiedział koleś w sklepie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj zdiagnozowałem luz u mnie z przodu i nie było to stukanie na dołkach, a chwilowe chrupnięcie przy skręcie w miejscu oraz własnowolne dociąganie kierownicy do maksymalnego skrętu podczas manewrowania np. na parkingu (dosyć denerwujące).

Winowajcą jest najprawdopodobniej łożysko amortyzatora albo ta gumowa poduszka pod prawym kielichem. Jeszcze tego nie rozebrałem, więc nie wiem jak to jest. Będę z tym walczył dopiero za tydzień, w międzyczasie wszystkiego się dowiem <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, też mam problem z tymi stukami (skrzypieniem). Ale u mnie te objawy zaczynają się wiosną (przy temp. powietrza powyżej 8°C), a kończą jesienią. W okresie zimowym przy niższych temp. jest spokój. Czy u was też tak jest? Mam tak już od 2 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bobesz, u mnie jest tak samo. Co prawda, jesienią i zimą jeżdżę, na 15stkach, a na wiosnę i lato zakładam 17stki, ale nie sądzę, żeby to była przyczyna. Od kilku dni, przy pokonywaniu nierówności, wyraźnie znowu słyszę lekkie skrzypienie z przodu. Przez jesień i zimę praktycznie zapomniałem o tym problemie, no ale zrobiło się ciepło i znowu stara "śpiewka"... Chyba nic nie da się z tym zrobić :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadkola też już sprawdzałem-są ok.

Chiller, masz lekkie skrzypienie? U mnie słychać jakby wszystkie sprężyny i przeguby w jednym czasie zardzewiały i jakby cały przód miał się rozlecieć. Jutro jadę do mechanika, niech sprawdzi ramę podsilnikową i wspornik chłodnicy, tak jak było u Marcina. Jeżeli to nie pomoże, to już nie wiem co dalej robić. Jak coś będę wiedział, dam Wam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!