Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Używany, 2 letni 1,2TCe czy 1.6? Od dealera


infwlk

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi i filtry itd to dealer zapewnia mnie, że jest wszystko niedawno zmienione.

Z tym czujnikiem lakieru to serio? Jeśli auto ma pełną historię i kupuję je od autoryzowanego dealera to muszę także rzeczy sprawdzać? Nie znam się na tym, nie mam takiego sprzętu.. sądziłem, że jak kupuję takie auto od dealera to wszystko jest w nim cacy.

Pomecze jutro jeszcze chłopa przez telefon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, choćby z powodu uszkodzeń w transporcie nowych samochodów, są elementy powtórnie malowane. A jeśli chodzi o kupno używanego od dilera, to jest to niemal ta sama sytuacja jak kupno w jakimkolwiek komisie. Chcą sprzedać i zarobić. I mogą opowiadać wszelkie bajki aby osiągnąć cel czyli sprzedaż. Tyle,że jest trochę spokojniej i drożej, a poza tym raczej nie kręcą liczników. No i to, co wg mnie najważniejsze. W przypadku nieścisłości, reklamacji można dojść swoich racji. I za to warto zapłacić więcej niż gdzie indziej. I nie teoretyzuję, powyższe wynika z mojego doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1.6 16V 110 KM ma ten plus, że jak zagazujesz to będziesz robił 100 km za 15-20 zł. W Tce koszt jazdy będzie już o jakieś 40% droższy. Moim zdaniem jak nie przeszkadza Ci, że powyżej 120-130 km/h w samochodzie jest już głośno (ale znośnie) to lepszym wyborem będzie 1.6 16V 110 KM.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\