Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

camelg

Nowy użytkownik
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    M3 '15 Limited
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    11

Ostatnie wizyty

467 wyświetleń profilu
  1. w poniedziałek zakupiłem na alledrogo głośniczki za 32 PLN z przesyłką z Laguny II. Dziś przyszły i zostały zamontowane. Montaż z 5 minut. Podważenie plastików, wepchnięcie zaślepek do środka i wyciągnięcie ich, ścięcie ze wtyczek wypustki, montaż i ogień. Generalnie jest lepiej przy dobrym źródle "sygnału".
  2. Dokładnie tak, jest "przyklejony" czujnik pomiędzy fotelami a bagażnikiem. Działa z tego też automatyczny ręczny przy wzniesieniach i z górki jak się stoi.
  3. Jak masz elektryczny "ręczny" to podłączony jest czujnik "przechyłu" REGULAMIN 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  4. I to jest normalne spalanie jak u mnie. A nie 9 miasto. Chyba Koło. 11 LPG na zatłoczone miasto typu 3-miasto to normalny wynik.
  5. 1. Generalnie Alaska do 1.4 starcza :) (wiem bo miałem w I PH3) 2. Podciśnienie zj....... powinno być jak najbliżej przepustnicy. 3. reszta OK. Lub bardziej niż OK. wtryski moim zdaniem BDB. Jeździć i lać :)
  6. Potwierdzam, założyłem opony 68dB i słyszę skrzynię również. Mam przejechane od nowości 12 000km. Sam się zdziwiłem, ale TTTM Np. jak miałem Astrze to hamowanie silnikiem dostarczało efektów jak w odrzutowcu, problem znikał tam przy ściągnięciu odważnika z półosi.
  7. TAK, bo to stara dobra szkoła ;) Mój odnośnik DENSO K20PBR Generalnie przetestowane na wózkach widłowych zasilanych gazem i super dają radę. Jeszcze lepsze są IK20TT ale to już trochę drogo, wytrzymują więcej motogodzin, ale ja i tak co 10 000-15 000km wymieniam. Nie polecam natomiast DENSO K20PR-U11 Świeca standardowa (zastąpione przez K20TT).
  8. Mam LPG i zawsze jeździłem na 3 elektrodowych w innych autach napędzanych LPG ;) Nie wiem co to za mit.
  9. Właśnie tego mi na maksa brakuje, w pancerwagenie było :( Mam 190cm wzrostu i nie da rady tak ustawić lusterek aby przy cofaniu obserwować linie i normalnie jeździć na drodze.
  10. ASO :) to mnie rozbawiłeś. U mnie w ASO nawet klapki od filtra przeciwpyłkowego nie przykręcili tylko na dywaniku jedną zastawili (drugiej nie znalazłem), ale do celu: 1. miałem ori świece 2 razy zmieniane nowe na nowe w ASO i szarpało na zimnym po zmianie na 3 elektrodowe denso - jest OK (raz tylko problem wystąpił jak miałem mega rezerwę w baku) 2. dawki korygowano "ręcznie"
  11. Sprzedać ;) Ja mam podejście, że jak mnie zawiedzie auto to do "żyda". Tak na przykład, miałem od nowości Fabię (żona) mijał 6 rok (żona w domu z dzieckiem) ja daleko, chce jechać (auto z dnia na dzień jeździło) klęknął akuś :( zero prądu, I kolejnej zimy z nami już nie było. W innym aucie "pancerwagen kolejny" strzeliła mi opona w 8 roku od nowości (mięsa miała dużo, mało jeżdżona Continental) tak mnie to też wyprowadziło z równowagi, że w 2 tygodnie po fakcie auto zmieniło właściciela. A Ty proszę Ciebie robisz prezenty jak widzę nowemu właścicielowi :) PS Panewki na żyletki powkładać i sprzedać handlarzowi i powiedzieć co nie tak i wpisać w umowę usterki łącznie z wyjącą czy co innego ze skrzynią jest, aby przypału nie było w przyszłości.
  12. Dobra, doszedłem do ładu :) 1. zmiana świec na 3 elektrodowe załatwiła problem szarpania na zimnym, ale 2. na zimnym koło 3.5 do 3,7 miałem dziurę w obrotach (jako, że wszystkie swoje poprzednie pancerwageny modyfikowałem programowo, benzin-zimny VAG, TDI-moc w górę to i tu soft poszedł do tablicy :) Okazało się, że silnik klęka na zimnym przy ostrym wchodzeniu na obroty bo za mało paliwa lało "na ssaniu", że tak napiszę. Wyrównano dawki, podciągnięto ciśnienie paliwka i kręci jak szalony i w końcu cieszy jazdą. W końcu przysiadłem po roku i wywołałem kolegów z serwisu w którym kiedyś pracowałem i pomogli :) a bałem się ruszać najnowszego softu (pussywagona:)) ehhhhhh.
  13. Piszemy cały czas o 1.6 110 km KM(a moja fura to M3 2015 z tym motorem - ale go się wstydzę :))
  14. dobra, podsumowując: u mnie (od nowego) szarpało na zimno przy wyjeździe z garażu. ASO wymieniło świece, bez zmian, przepustnica - czyszczenie bez zmian, przerwa w mocy 3500-3800 obrotów bez zmian. Wymieniłem świece na denso 3 elektrodowe około 1500km temu. 1. Szarpanie na zimnym ustało - łał :) 2. przerwa w mocy na zimnym 3500- 3800 obrotów została (zmiana oleju w ASO na 5w30) Zmienię na oW30 przy następnej wymianie. Myślę, iż na zimnym elektrozawór "zmian rozrządu" - sitka nie wyrabia i tu tkwi problem :)
  15. u mnie jest igła. A kupowałem u ZDUNEK GDAŃSK - największego "przewalacza" w Renault. (jest głośna sprawa z nowym trafikiem z przeszczepionym dachem).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!