Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MB17

Użytkownik
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence ph II
  • Silnik
    1.6 16V K4M 838
  • Przebieg (tys.km)
    110
  1. Powinno to działać jeśli radio pochodzi ze Scenika I ph II to podejdzie zamiast kaseciaka i będzie działał zarówno pilot jak i wyświetlacz
  2. To "fajnego" masz mechanika Jeżeli ktoś potrzebuje więcej światła polecam Osram Night Braker, u mnie w Lagunce jeżdżą takie od lutego tego roku i odkąd je założyłem to wiem, że mam światła a nie jakieś latareczki. Dają bardzo jasne prawie białe światło, oczywiście nie oślepiają jeżeli ma się prawidłowo ustawione reflektory
  3. Skuteczniejszym sposobem na padającą pompkę jest pól baku Pb :) i nie ma prawa się nic stać
  4. MB17

    Wieksza ,moc

    Wymienić silnik. Wiele tematów takich i podobnych było na forum i małym kosztem nie da się tego zrobić, lepiej zmienić auto lub silnik
  5. Może to być też zawór sterujący turbiną, jeżeli to powtarza się przy danych obrotach, najczęściej tych od których turbo pompuje maksa. W naszym 1.9 dCi tak było.
  6. żadnego błędu, po prostu będzie go ciężko odpalić "na ciepłym". @grzegorzMegane, moim zdaniem to czujnik położenia wału, bo to są objawy jego uszkodzenia, czyli ciężki rozruch ciepłego silnika, przerabiałem ten temat w moim 1.6,na początku z rzadka a potem coraz częściej na ciepły silniku trzeba było coraz dłużej kręcić, po wymianie czujnika położenia wału jak ręką odjął i tak jest do dziś
  7. Dokładnie jak kilka postów wyżej, zarówno my (kierowcy 4 kółek) jak i Ci od 2 kółek (ja z 2 kółek tylko rower) mają swoje racje i swoje prawa. Jakoś musimy współpracować na drogach, jak nam państwo nie ułatwia poruszania po tej dżungli to chociaż sami sobie wzajemnie go nie utrudniajmy. Oszołomy się trafiają wszędzie zarówno w autkach (nierzadko pożyczonych od taty) jak i na motorach. Każdy z nas ma na sumieniu większe czy mniejsze wykroczenia. Apeluję o szerzenie kultury na polskich drogach. Pozdrawiam wszystkich myślących kierowców
  8. MB17

    LAGUNA II

    Instalacja LPG do czterocylindrowego silnika to koszt od około 2200 do nawet 3500 zależy od komponentów, jednak za około 2500zł można założyć przyzwoitą instalację np Staga. Co do samej Laguny to benzyniaki uchodzą za trwałe i udane konstrukcje, pod gaz 1.8 (120KM) i 2.0 (135KM) jak najbardziej się nadają, natomiast należy unikać 2.0 idE (bezpośredni wtrysk - nieopłacalne i trudne zagazowanie), 1.6 też bym sobie odpuścił, bo jest za słaby po prostu, jest raczej dla spokojniejszych kierowców. Ogólnie to zapraszam na renaultlaguna.pl tam jest nasze forum gdzie dowiesz się o Lalkach wszystkiego.
  9. W ramach ciekawostki napiszę, że wszystki podane silniki to ten sam silnik w dwóch wariantach mocy, produkowany przez koncern VW. A co do samej przekładki to jest mocno nieopłacalna, jak chcesz mieć mocniejsze auto to albo kup sobie tego Audika, albo mocniejszą Megankę jak Ci się podobają. Tak jak kolega wyżej próbuje Ci wytłumaczyć zakup silnika to dopiero początek kosztów, silnik od innego auta wymaga sporo przeróbek, bardzo prawdopodobne, że skrzyni nie będzie pasować, półosie itd itp.
  10. Ale że niby taki układ biegów w MII???? Pierwsze słysze.....
  11. MB17

    lampy

    Kolego radzę poszukać po forum, bo temat "engel eyes" nie raz się już przewijał, z tego co pamiętam to użytkownicy narzekali na słabe światło jakie dawały te lampy i po pewnym czasie wracali na standardowe reflektory.
  12. Poczytaj kolego w instrukcji (na pewno gdzieś w necie znajdziesz) jak się dociera nowe auto i tak bym radził jeździć po takiej naprawie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!