Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

alcom5

Nowy użytkownik
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    155

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzisiaj kolega udostepnił mi swoje autko. Sprawdziłem i u niego jest podciśnienie - 0,4. Wygląda na to, że ten typ tak ma. Ale na pewno zależy od czujnika ciśnienie doładowania, wypiąłem wtyczke z tego czujnika i podciśnienie spadło do - 0,2 .
  2. A filtr pyłkowy wymieniłeś?
  3. Komunikat o przeglądzie zależny jest od przebiegu np 30 tyś i czasu 12 lub 24 miesiące.Jeżeli kasujesz ten komunikat w czasie przegladu to za 12 miesiecy bedzie znowu.
  4. Pozostaje tylko sprawdzic w innej meganie i ewentualnie podmienic zawór lub czujnik.
  5. Witam! Czy ktoś z Was wie jakie powinno byc prawidłowe podciśnienie za elektrozaworem tubro? Za pompom vacu mam - 0,7 czyli dobre a za zaworem - 0,4. Panowie od regeneracji turbin twierdzą że powino by tez - 0,7 . Ja kupiłem nowy w sklepie zawór i jest - 0,4. Silnik 1.5 103km moim zdaniem turbo późnow wstaje bo dopiero po 2000 obr. Turbo po regeneracji zawór nowy, EGR zaślepiony. Czy mógłby ktoś sprawdzic u siebie ile jest? Pozdrawiam.
  6. Należy również zwrócić uwagę na czujnik stopy. Po odkreceniu pedałów może cofnąć się ten brązowy grzybek czujnika i po założeniu mogą świecić się światła stopu. Należy wymontowac czujnik i wyciągnąć na maksa ten grzybek brązowy to jest regulacja. U mnie się schował po tym jak odpiąłem ten pręt co idzie do pompy.
  7. Witam wymieniłem wentylator bez odkrecania "stalowy blok wzmacniający deskę od strony kierowcy (4 śruby 13mm)" punkt 4. bez problemu phII. Dodam, że po odkreceniu pedałów i po ich zamontowaniu moze byc problem z czujnikiem stopu grzybek brązowy moze byc wcisniety i światła stopu bedą sie świeciły. Nalezy wyciagnąc czujnik i wyciągnąc ten grzybek na maxa (jest regulowany). Wcisnąc troche reką pedał hamulca i włóżyc czujnik. Auto skrecając w prawo traciło moc dławiło sie powodem był czujnik stopu który w czasie jazdy zmieniał swoje położenie .
  8. Być może mam jakąś starą wersję ELM nie pamiętam jaką bo go wyrzuciłem używam MPM. Kiedyś gdzieś widziałem opis z jakimi sterownikami Maxi nie łączy się z ELM. Skoro działa to dobrze a adaptacje też można ELM robić?
  9. Z elm 327 na pewno nie połączysz się ze wszystkimi modułami a do kodowania kart potrzebny jest kod pin. W megane II do 2005 roku chyba idzie odczytać pin.
  10. Tak problem rozwiązany juz mam spokój żadnego błędu.
  11. Teflonowe wycierają się w jednym miejscu pewnie dlatego ,że nie obracają się.Lepiej posmarować .
  12. Posiadam Maxiecu z interfejsem MPM ponad rok i nie mam żadnych problemów z połączeniem z Renaultem Mercedesem Oplem Skoda Fordem z każdym modułem się łączy.Kasuje błedy odczytuje parametry.
  13. Tulejki do ograniczników drzwi Renault po 5,50 zł http://allegro.pl/tulejki-do-ogranicznikow-drzwi-renault-i6170409565.html
  14. Wystarczy kupić nowe tulejki na Allegro za parę zł i wymienić i po problemie ja tak zrobiłem. Nie trzeba ściągać całej tapicerki tylko ją od dołu odchylić a ogranicznik wyjdzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!