Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Moment, sam pisałeś wyżej że to jest stary CLIP i były w nim inne opcje.Nie pamiętam od której wersji jest Megana II, ale od kiedy się pojawiła to nie zmieniła się ta opcja.

Generalnie nie będę tutaj uczył obsługi CLIP'a.Powiem tyle gubisz się w tym co piszesz :mrgreen:

 

Nie chcę ciagnąć wątku dalej... ale w CLIO II licznik jest nie diagnozowalny ;) chyba ze ph II,ale tam też można było konfiguracje tylko raz zapisać w nowym liczniku.

 

P.S

Może chiński CLIP działa jakoś inaczej ?;)

 

Można zamknąć.

 

[ Dodano: 2009-04-29, 22:40 ]

  waldek708 napisał(a):
czyli pojemność rezerwy jest stała czy zależna od sposobu jazdy???

jest stała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje Clio jest z 2004, ph II jak nie mialo komputera pokładowego to też było niediagnozowalne. Megane II napewno już była na srebrnych krążkach, wydaje mnie się że od v44. Clip to jest jeden tylko masz nakładki językowe i widzisz, że jest błąd w tłumaczeniu bo reformat po francusku to chyba nie znaczy po polsku Clio III tylko to jest chyba to brazylyjskie paliwo. Pamiętam dwa lata temu chyba wersja 61 lub 63 w Clio 1.5 dCi wyświetlało spalanie stukowe w cylindrze 3 a to był pierwszy cylinder i to nie była wina Clipa tylko pomylił się tłumacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że dalej nie rozumiesz co do Ciebie piszę.

Ty mi cały czas piszesz o opcji wyboru rodzaju paliwa :mrgreen: a nie o pojemności rezerwy.

Widać francuski CLIP Ci nie sluży,a megana II jest obsługiwana przez CLIP'a od v32 albo v33.Pozatym co mają srebrne ramki na liczniku do jego parametrów,ramki są zależne od wersji wyposażenia.

 

Zciekawiło mnie to spalanie stukowe w 1.5 dCI ?Zawsze myślalem że spalanie stukowe występuje w silniku o zapłonie iskrowym?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie chodzi o ramki przy zegarach tylko tak potocznie nazywa sie płyty CD z softem do Clipa, jak weszła Dacia to zmienił sie ten kolor ze srebrno-żółtego na srebrny.

 

Silniki 1.5 dCi prawdopodobnie jako jedyne diesle mają czujnik spalania stukowego, błąd ten wyskakuje jak leje końcówka wtryskiwacza. Lejąca końcówka powoduje inny rozkład ciśnienia spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Silniki 1.5 dCi prawdopodobnie jako jedyne diesle mają czujnik spalania stukowego, błąd ten wyskakuje jak leje końcówka wtryskiwacza. Lejąca końcówka powoduje inny rozkład ciśnienia spalania.

Sorry traszka... ale bredzisz chyba... nagle cos zaczynasz o srebrnych krazkach...

Pozniej lejace koncowki i spalanie stukowe?? ... Co ma jedno z drugim... poza tym jak Quba pisal... ON nie jest podatny na spalanie stukowe...

 

Kwestia rezerwy jest juz wyjasniona.

Ilosc Litrow jest stała, zasieg sie zmienia zaleznie od stylu jazdy... co jest chyba logiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Rezerwa jest chyba dosc spora bo przejechalem na niej 80 km. Byla to jazda oszczedna ale bez przesadyzmu :) czasami nawet ciagnalem pod 5tys.obr/min i jechalem 150-160 (spieszylem sie do pracy).

Wydaje mi sie ze z 10 litrow bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Ja mam chyba niewymiarowy bak, bo liczyłem że ma 60l a dzisiaj jadąc na stację po paliwo (bo wychodziło, że powoli wypalam ostatnie litry) brakło mi paliwa i nie ruszyłem z pod świateł na skrzyżowaniu. Mina innych kierowców bezcenna - nawet ktoś robił fotki jak spychamy auto <czerwona> W każdym bądź razie weszło do baku 58l a więc trochę mniej niż podane w instrukcji 60l. O dwa litry się przeliczyłem :mrgreen: Na rezerwie jeździłem tydzień no ale cóż - głupota nie popłaca. Miałem za to okazję kupić sobie na stacji kanisterek z lejkiem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio przejechałem 75Km od momentu włączenia się rezerwy przy średnim spalaniu 9.8l/100km <czerwona>:mrgreen: Jak dojechałem na stacje to już nie było żadnej kreski na wskaźniku więc rezerwa jest spora...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja po prawie 7 tyś km jeżdze tak: dopóki sie nie zapali rezerwa to mi to lotto ile zostało - nie jestesmy na pólnocy Norwegii żeby planować tankowania pomiedzy miastami <czerwona>, potem przełączam komp na pokazywanie ile spalił ropy i wiem że jak już wskaze 58 l to najwyzsza pora tankowac bo zostało realnie 3,5 - 4 litry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  meganecoupe02 napisał(a):
Dlaczego?

Ano dlatego, że nie wystarczy wcisnąć "Start", żeby silnik zapalił. Trzeba dać nura pod maskę i zrobić użytek z "gruchy" przy filtrze paliwa. No chyba, że chcesz sprawdzić jak długo pompa CR jest w stanie popracować "na sucho".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!