Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tuning 2.0 TCE


Pingu

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki. Fajnie ze tak kompleksowo odpisujesz. Z ta temperatura silnika to miałem dokładnie to samo. Potwierdzam ze silnik nie może byc zbyt rozgrzany do remapy. I masz z racje z tym co napisałeś o tym co wpływa na przyspieszenie. Tylko żal ściska wiesz co - ze nie daje sie w okolice 7 sek. Zejść. Ja swój chip robiłem w jaszpolu (vtech) i w sumie dużej różnicy nie widzę. Raczej bardziej tylko słucham czy silnik pracuje jak kiedyś czy cos teraz nie dzieje sie złego itp. Mówili ze nic nie będzie zle :) przy okazji - ile dałeś za cała operacje ? Ja 2500. Wiem ze przeplacilem bo to salon :) mam pytanie: po hamowni miałeś wyświetlany komunikat o błędzie abs ? Ja miałem , mówili ze to przez to ze przednie koła sie kręcily a tył nie i komputer zglupial. Wykasowali błąd i temat nie powrócił ale jestem ciekaw czy miałeś to samo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś wyjaśni co to za jednostki i oznaczenia:

180km, 220km, bo nijak ma się to treści zdania gdzie to zastosowano... Co znaczy 100km/h to akurat wiem i chyba wszyscy wiedzą.

To samo dotyczy nm, NM?? Stosowanie zamiennie, czyżby znaczyło "naciągana moc"?? Chyba nie chodzi o nanometry, bo to też bez sensu..

Doczytajcie choćby w Wiiki nim zaczniecie wielkich fachowców udawać....

Piszecie w tematach i o sprawach technicznych, a wstawiacie teksty i oznaczenia jednostek jakbyście o pieczeniu wafli pisali....

Trzymajcie się ustalonych zasad, jakie na całym świecie obowiązują i są znormalizowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłaciłem 1450 (miało być 1900 ale że przyrost wyszedł jaki wyszedł do dostałem "rabat").

Rzeczywiście hamowania powoduje zapalenie tego komunikatu - też mi to resetowali - wynika to z tego że głupieje ABS - bo mu się tylne kółka nie kręcą wcale a przednie zapie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki mkotek! :) w sumie uczciwie podeszli do tematu dając Ci ten rabat. Gdzieś czytałem ze wartości jakie osiągnąłes to w zasadzie max tego co program może dać bez innych zmian. Raz jeszcze dzięki za podzielenie sie informacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem osiągi po programie o którym parę postów wyżej - jak pisałem wcześniej, ja "pod nogą" tego nie czuję... A cyferki wyszły takie:

- 7.5s - 7.6s od 0-100km/h

- 15.34s - 15.70s na 400m

więc porównując cyfry z tymi sprzed programu to coś jest lepiej, ale to drobnostki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda no ;)

Pewnie i Ty i ja byśmy chcieli wiecej. Mój znajomy ma audi Q3 - te z 211km. 6,9 do 100. A i auto cięższe i NM ma 300 a nie jak ty ponad 350. No nic, trzeba sie pogodzić ze lepiej nie będzie chyba. Dzięki za podzielenie sie mkotek. !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
W dniu 23.11.2012 o 09:53, Shymek napisał:

 

Jedna sprawa na którą warto zwrócić uwagę - niestety turbiny TD04L6-15T (z Meg3RS, w Meg2RS byłą TD04L6-14T) mają fabryczną wadę.

Mianowicie pęka strona gorąca - wejście z kolektora wydechowego. Tam jest "gródź" twin scrolla i na to trzeba zwrócić szczególna uwagę.

Pęknięcia mogą świadczyć też o złym użytkowaniu turbiny - np. auto było gaszone na gorącym silniku ?

 

Jak sądzę, to dotyczy wszystkich turbin stosowanych w Megane 3RS/GT220. Jest jakaś alternatywa? Może zrobić ze swojej hybrydę na kole kompresji 19-20T zamiast 10T?

Intercooler NRF-a od 3RS-a zakupiony, ale pewnie trochę poleży. Czy te silniki mają przepływkę? Ktoś wsadzał mokry filtr?

Edytowane przez Slayer_Anty_Kler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam pytanko: będę wyrzucał katalizator i zamiast tego dp ,czy potrzebuje elektroniczny emulator czy ten dystans wystarczy?  Możecie podać przykład jak to ma wyglądać?  Tłumik środkowy też do wyrzucenia i tam średnica rury jest 50mm?  Chłodnice od Rs już dostałem, czekam na dmuchawke i wrzucę program od rs 275 Km .Obecnie na seryjnych gratach 220 koni i pięknie to jeździ ale chce trochę więcej. ? dzięki za odpowiedzi, zawsze lepiej coś podpatrzeć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz robił program to niech wyrzucą błędy drugiej sondy z ECU. Ani elektryczny ani tulejka nie daje gwarancji sukcesu.

 

Pochwal się osiągnięciami bo mam program na 215 i zaczyna trochę brakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update- zakupiłem używaną TD04L6-15T- niby niecałe 3 tysiące kilometrów, dodatkowo zawór DV od ProPerfekt (jak sądzę, seryjny od TCE może puszczać) . Jeszcze tylko uszczelki/ śruby i mam wszystko gotowe do modyfikacji, chyba, że wtryski nie wyrobią z powodu zużycia. Potem jeszcze remap, modyfikacja zwężek instalacji LPG (mam wtryski do 270 KM i reduktor do 300 KM) i zobaczymy, co z tego będzie. Więcej nie sądzę, by miało sens - paliwo drogie, a silnik nie należy do oszczędnych i nie chcę go wykończyć. Ciężkie dupsko ma CC jak przesiada się z Fiata Coupe 2.0VT zrobionego na ok. 300 KM ?

Edytowane przez Slayer_Anty_Kler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2022 o 13:13, Slayer_Anty_Kler napisał:

Intercooler NRF-a od 3RS-a zakupiony, ale pewnie trochę poleży.

Czy te silniki mają przepływkę?

IC od RS-a to;

   - żadna rewelacja, też puchnie,

Silniki te mają przepustnicę,

Godzinę temu, Slayer_Anty_Kler napisał:

Potem jeszcze remap, modyfikacja zwężek instalacji LPG (mam wtryski do 270 KM i reduktor do 300 KM)                                             i zobaczymy, co z tego będzie.

Oprócz mocy istotny jest moment obrotowy;

  - konieczne  sprzęgło ;

        - sachs performance albo obicie kevlarem,

 - ciekawe jak zachowa się dwu-masa;

       - kompletne sprzęgło z dwu - masą z GT/RS wytrzymuje ok; 410 Nm - jak jest nowe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze też zestaw uszczelek do turbo. Jakiś proponowany zestaw?

Intercooler od RS-a mi w zupełności wystarczy. Modowanie tego na wyższą niż zakładana moc nie jest mi potrzebne, preferuję jak najmniejsze ingerencje i raczej traktuję jako lepszą część zamienną. Sprzęgło, jak i dwumasę wymienione mam na nowe od RS-a LUK-a. Na pewno nie będę wychodził poza 410 Nm.

Edytowane przez Slayer_Anty_Kler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!