Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ile placicie za ubezpieczenie ?


snap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ja wszystkim polecam AXA Ubezpieczenia. Właśnie wykupiłem na swoją Meganke. Zapłaciłem za rok z góry 603 zł a w tym OC, NW,Pakiet Pupil,Pakiet Baza,I pakiet assistans w promieniu od 40 km od domu.Możliwość rozłożenia na 4 i 12 rat.Przy 4 rata 157 zł.Posiadam 20% zniżek. Dodatkowo za 78 zł w PZU wykupiłem AC od Kradzieży.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja miałem ubezpieczone auto w Allianz, przyszedł mi kwit na następny rok: 633 zł.

Wszedłem na stronę allianzdirect, i tam mi wyszło 460 zł. Zadzwoniłem do Allianza i pytam, jak to jest. Facet stwierdził, żebym zawarł przez neta, stara umowa zostanie anulowana.

 

Granda normalnie. Trzeba ich sprawdzać na każdym kroku, żeby Cię nie wykukali na kasę... :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostka w temacie:

Największe polskie towarzystwa ubezpieczeniowe PZU i Warta wprowadzają do swojej oferty tzw. minicasco, mające zachęcić ceną posiadaczy starszych pojazdów do zakupu dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych. Polisa AC w wersji może kosztować średnio 300 zł rocznie - pisze "The Wall Street Journal Polska".

 

O wprowadzeniu tego typu produktu poinformowała wczoraj Warta, a od kilku tygodni promuje go PZU.

 

Mini-AC - jak pisze "WSJ Polska" - chroni klienta przed kradzieżą czy szkodą całkowitą. Z polisy tej będą mogli skorzystać w Warcie tylko posiadacze aut wartych maksymalnie 30 tys. zł.

 

Towarzystwo nie pokrywa co prawda kosztów naprawy pojazdu uszkodzonego w wyniku kolizji, chyba że będą one spowodowane aktami wandalizmu lub sił przyrody. Ubezpieczenie działa jednak tylko na terenie kraju.

 

Oszczędności w porównaniu ze standardowym AC mogą wynosić nawet kilkaset złotych.

 

Na przykład - jak mówi cytowany przez dziennik Michał Witkowski, rzecznik PZU, z zarejestrowaną w Warszawie toyotą corollą z 2000 roku 40 letni kierowca za normalne AC z 40 proc. zniżkami za bezszkodowość musi zapłacić 1031 zł, a za minicasco zaledwie 225 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam HDI i widzę że w cholerę tańsze od innych :P

zapomniałem dodać ze te 322 zeta z 60% zniżką :P

ale coś w tym musi być.

Pamiętajmy, że agenci ubezpieczeniowi to rasa gorsza od prawników!! Wyhulają nas na każdym kroku!! :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane 1,9 dTi, 2001r., sprowadzana, z jednym oryginalnym kluczem, immobilajzer, garażowana. - za garaż i immobilajzer chyba są jakieś zniżki przy AC/KR.

Wiek właściciela 30lat, prawko od grudnia 1994r.

HDI OC - 491zł, NNW - 50zł; Warta - AC - 504zł, KR - 232zł.

Tu ciekawostka, są agenci, którzy ubezpieczają AC w PZU nie pytając o klucze. Ale PZU nie wypłaca odszkodowania w przypadku kradzieży. Z kolei w Warcie napisałem oświadczenie przy ubezpieczaniu, że samochód jest sprowadzany i kupiłem z jedenym kluczem i ubezpieczyli na takich warunkach.

Mieszkam w Raciborzu a jeżdże ubezpieczać w Pszowie, jest tam biuro pośrednika, który ma kilka ubezpieczalni do wyboru.

W raciborskim PZU mają podejście bardzo rzeczowe. Ubezpieczenie od XII.1999r., kolizja 2001r., i druga 2006r. (sprawcami byli brat i siostra). Brak uwzględnienia wcześniejszych okresów z powodu braku poświadczenia.

W PZU chcieli jakieś 1050zł za rok - 20% zniżek, przeniosłem do HDI - naliczyli 60% zniżek (podliczone na podstawie starych polis- bez poświadczenia od kwietnia.1998r.) + 10% jednorazowa wpłata - HDI OC 491zł + NNW 50zł ubezpieczenie do 10'000zł. W HDI za kolizję tracisz jeden rok, a w PZU dwa lata - w plecy. :P

A AC od początku posiadania Megi marzec.2004r. w Warcie, obecnie - 50% zniżki wycena 16'900PLN - AC 504zł + KR 232zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Twoim przypadku elvis (i nie tylko w Twoim oczywiście) myk jest taki, że owszem zapłaciłeś kwotę przy zniżce 60% ale jak się stukniesz i zwrócisz się do nich po odszkodowanie z AC, to masz jak w banku, że sprawdzą jeszcze raz dokładnie historię zniżek i zwyżek i jeśli przysługiwało Ci z tej historii tak naprawdę np. 30% to tyle dostaniesz. Aż tak ciemni to oni nie są. Po prostu przymykają oko aby przyciągnąć klienta. A potem dopiero wykładają karty na stół jak zaistnieje taka potrzeba. Aczkolwek też mam tak zamiar zrobić :P licząc na swoje umiejętności i szczęście :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!