Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektryczna szyba nie działa


Rekomendowane odpowiedzi

Zamień przewody na silniku + na - a - na +, nastepnie przyucz szybę i powinno być ok. :)

Jak mam zmienić te przewody? silnik obrócić? Poza tym czemu miało by to rozwiązać sytuację silnik jest oryginalnie zamontowany. W aucie nic nie było raczej kombinowane, wszystko było w serwisie robione.

 

Dodano: 02 lut 2015 - 21:37

nie bardzo da się zastosować moduł z tyłu na przód i odwrotnie... objawem będzie właśnie odwrotne działanie wedle przycisku...

musisz szukać modułu typowo do przodu, jedyny plus to to że nie ma znaczenia czy z lewej czy z prawej ci się trafi ;)

po podmianie oba działają prawidłowo? może ktoś coś już kombinował wcześniej...

Kolego bez problemu można zmienić z tego co czytałem, a skoro u mnie moduł z przednich drzwi działa prawidłowo w tylnich to chyba raczej jest sprawny.

Ty sugerujesz żebym zamienił moduł z drzwi od kierowcy do drzwi od pasażera?

Edytowane przez poncz11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie działa mi moduł prawych tylnych drzwi i jak testowałem co było nie tak to po zamontowaniu modułu z przednich drzwi pasażera do tylnych prawych właśnie odwrotnie zachowywała się szyba wedle przyciśnięć przycisku... ale już z lewych tylnych po podłączeniu do prawych tylnych było wszystko ok

tak to wszystko działa ok więc jak to jest to nie wiem...

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ktoś tam coś po czarował, nie wiem, może drzwi były wymieniane, instalacja naprawiana, różnie to bywa, magików nawet w Aso nie brakuje.

Edytowane przez manek33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drzwiach kierowcy jest inny moduł, on steruje także lusterkami, wyciągnij przewody z kostki silnika i zamień je, przecież jak kupisz inny moduł to kierunek obracania silnika się nie zmieni, co Ci zależy spróbować, zepsuć nic nie zepsujesz.

Moim zdaniem ktoś tam coś po czarował, nie wiem, może drzwi były wymieniane, instalacja naprawiana, różnie to bywa, magików nawet w Aso nie brakuje.

Tam jest 6 pinów to co mam zmienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do samego silnika powinny iść dwa przewody, te trzeba zamienic między sobą, przyglądnąłem się jak to wyglada i chyba będzie ciężko to zrobić.

Edytowane przez manek33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam wczoraj wieczorkiem jadę moją megane II cc i tu nagle sama szyba tylna odsuwa się, no myślę czary zasunę z przycisku kierowcy, a tu nic, przyciskiem pasażera też nic. Jadę dalej i nagle sama do połowy zasuwa się i staje. Udało mi się sterować nią tylko przyciskiem od dachu co steruje wszystkimi szybami. Jakieś pomysły gdzie szukać usterki?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowo zacząłbym od sprawdzenia stanu wtyczek/gniazd w drzwiach czy z nimi wszystko ok, czy piny nie są zaśniedziałe...

a i wreszcie działa mi szyba prawa tył... wymiana modułu nad silnikiem pomogła :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie mam taki problem z szybą elektryczną od strony pasażera po prawej stronie a mianowicie przyciskając przycisk u pasażera opuszcza się bez względu czy przycisk podnoszę czy przyciskam natomiast jak przyciskam lub podnoszę to szyba się podnosi. Bardzo prosiłbym o jakąś pomoc. wiem że ten temat na forum ciągle się pojawia przeczytałem już chyba wszystko na ten temat ale niestety nic nie znalazłem w podobnej sytuacji.

 

Dodano: 15 mar 2015 - 20:51

chodzi o renault scenic 2

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W wersji z dwiema szybami w sterowaniu szybą pasażera bierze udział przekaźnik zaznaczony na schemacie powyżej nr. 703. Sprawdź czy działa. Znajduje się w skrzynce z bezpiecznikami w kabinie, pierwszy od góry.

U mnie wogole nie ma tego przekaznika gornego, szyba pasazera oczywiscie nie dziala, nie moge nigdzie znalezc oznaczenia owego przekaznika gdyz chcialbym go kupic, pomoze ktos? moze jakas fotka? z gory dziekuje

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Nie mam "pl-literek" panie prezesie...amerykanska wersja lindolsa

Edytowane przez lysy218
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam u mnie problem jest taki że moduły są OK podmieniałem i też nie działało więc problem jest przy wiązce. Czy możecie polecić jakiegoś dobrego elektryka, który przejrzy mi całą wiązkę. Region Katowice -Kraków. Może ktoś ma kogoś godnego polecenia, który się na tym zna.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Też mam problem z prawą przednią szybą w Scenic II 2004. Szyba sama zjechała na dół, i nie działa przycisk na panelu kierowcy oraz na panelu pasażera. Rozebrałem cały prawy panel drzwi, mechanizm sprawny, linka nie zerwana, nie jest luźna oraz zielona spinka cała, żadnych pęknięć.

Włączyłem silnik samochodu i po chwili usłyszałem jak cyka silniczek mechanizmu prawych przednich drzwi. Na panelu kierowcy nadal szyba nie podnosiła się do góry, na panelu pasażera skokowo zaczęła się podnosić. Potem już ani w górę czy na dól, nie działała.

Jeździłem samochodem i ponownie słyszałem cykanie w silniczku mechanizmu szyb, szyba na kolejny dzień znowu sama opadała, a następnie do poły podniosła się do góry, aktualnie brak reakcji na przyciski.

 

Wszystkie inne szyby i przyciski na panelach działają prawidłowo.

 

Co było sprawdzane:

- mechanizm, moim zdaniem sprawny, 2 razy szyba się przesunęła

- przełożyłem cały panel z przyciskiem z prawy przód do prawy tył, i szyba prawa tylna jeździła tylko w dól, także na panelu kierowcy

- panel z przyciskiem prawy tył przełożyłem do prawy przód, brak reakcji, także na panelu kierowcy

- sprawdzone bezpieczniki pod kierownicą oraz pod fotelem kierowcy

- sprawdzona kostka R2, żadnej wody, kable całe, sucho, nic podejrzanego

- napięcie na kostce do przycisku oraz do silniczka mechanizmu na pracującym silniku było ponad 13V

- brak wody w drzwiach koło zawiasu, kostki suche

 

Co mogę jeszcze sprawdzić? Czy zamówić sam przycisk?

Edytowane przez LEvEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już to wielokrotnie napisano przyczyna awarii jest w sterowniku, który jest wpinany w silnik podnośnika.

Z tego co na forum napisano wynika, że tylne nie są zamienne z przednimi, dlatego po zamianie nie działało jak powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mireczek01 zmienił(a) tytuł na Elektryczna szyba nie działa

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!