Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki V-max Waszych Meganek?


MrTea

Rekomendowane odpowiedzi

macv6 dokładnie tak jak piszesz, trzeba odpowiednio depnąć, można również, zrobić dziurę pod pedałem gazu, żeby pedał jeszcze głębiej wszedł wtedy można jeszcze więcej <piwko> wydusić, kolejny sposób to rozebranie licznika i przestawienie wskazówki, tak żeby w momencie kiedy stoisz w miejscu licznik od razu wskazywał 100kmh. Szkoda, że bajkopisarze nie mają szacunku dla inżynierów, którzy zaprojektowali odpowiednie przełożenia w skrzyni i przy odpowiednich obrotach na jakimś biegu nie można jechać szybciej, tacy bajkopisarze obalają ten mit i dzieje się cud :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fiatem 126p 94r - 140km/h (wypluł tłoki)

opel corsa 1,4i 90r 190km/h na autostradzie (na gazie-mam go do dziś,w krzakach stoi) pewnie było z górki i z wiatrem <piwko>

renia - nie wiem (ale z tego co piszecie, to pewnie z 250...) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Niektóre wypowiedzi mnie wprost śmieszą, ale mimo wszystko powiem co moje autka potrafią:

 

1. Służbowa Corsa 2008r. 1248ccm, 75KM na liczniku było185 z małym haczykiem, na nawigacji 175km i temu bym uwierzył, sam byłem w szoku, ale co jest prawdą to pedał w podłodze i już nic więcej nie chciała jechać

 

2. Moja Megane (tak jak w profilu) zawsze było mi jej szkoda na takie żyłowanie i prędkość jaką jechałem max to około 180/h (na nawigacji ponieważ tylko takie prędkości uważam za prawdziwe) ale wczoraj byłem wykonać chiptuning no i wracajac do domu tak fajnie mi się jechało że nawigacja pokazała 193 km/h (dla porownania na liczniku było 210 z haczykiem) - przyspieszał fajniutko ale jazda nie byla juz przyjemnością a to z powodów świstów i szumów, sądzę że coś jeszcze by się dało.

 

Wniosek:

Im szybciej jedziesz tym licznik ma większe przekłamanie. Poza tym nasze piękne autostrady nie daja możliwości wypróbowania auta - po pierwsze bo ich prawie nie mamy, po drugie ponieważ lidzie nie maja kultury i widząc w lusterku pociskające auto zero reakcji (dalej jedzie lewym pasem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie nie maja kultury i widząc w lusterku pociskające auto zero reakcji (dalej jedzie lewym pasem)
Zgodzę się z tobą w 100% poprostu dramat. Pracuje jako przedstawiciel handlowy robię masę kilometrów ale to co ludzie wyprawiają na drodze przechodzi ludzkie pojęcie. Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców… Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi… Czasami naprawdę aż ciężko ich wyprzedzić. :mrgreen: Cyt. z Jazela opisu ;)

 

Tico 170km/h - na liczniku jest 160

Seicento 1.1 Van 185km/h - na liczniku jest 180

Panda 1.1 na prostej 160~165 z górki 175km/h

Corsa 1.2 180km/h

Citroen Berlingo 2.0 HDI r.2005 chyba 160 albo cos koło tego

Citroen Berlingo 1.6 HDI r.2007 Lekko ponad 160km/h ale nie sprawdzone w fazie testów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nubira 2,0 II Kombii na gazie 195 km/h poszła by wiecej lecz zanim dojechałem do zjazdu z góry wywaliło uszczelkę pod głowicą :evil: i wyleczyłem się z zamykania liczników. Meganą 120 po obwodnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja nowa lecialem 191km/h, 5 osob na pokladzie...

O ile 170 lekko osiaga, to na wiecej juz trzeba dluzej czekac...(moze przez pasazerow)

Obroty jeszcze nie dochodzily do 6tys... ale wyraznie braklo mocy

Spalanie pokazywalo 19l/100km

Mi wystarczy, predkosci nie czuc, w srodku nawet cisza, ale spalanie przerazajace.

 

Wczesniej mialem Toyote Avensis... (w niemczech na autostradach) no to tam po 600km jazdy ok 150km/h,

postoj na 1 dzien... i na drugi dalej w trase... po 200km zaczolem gonic za nowym Golfem GTI (w niemczech) ... fajnie sie jechalo 30min >200km/h... nagle stracil moc...

Po diagnozie ADAC okazalo sie, ze uszczelka pomiedzy 1 i 2 cylindrem przepalona...

Chwile mozna pocisnac.. ale dluzej to szkodzi i to bardzo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jechałem sam,nawi pokazała 185,licznik jakoś 190,w co niebardzo wierze bo jechałem już innymi autami wiele szybciej i na czuja już można prędkosc ocenić,więc 175 powinno być :mrgreen: ,nawiasem mówiąc najszybciej leciałem 240 ;) ale to już innym autem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją pyrkaweczkę na długiej prostej na autostradzie udało się rozbujać do 177 (GPS) i... odpuściłem. Hałas w kabinie, autko zaczynało źle reagować na kierownicę, czułem się niepewnie. :-?

 

Więcej testu nie powtarzałem. Na autostradzie latam 130-150 co nie naraża mnie na stres przy spoglądaniu na spalanie chwilowe, samochód jest stabilny, a w środku da się rozmawiać bez podnoszenia głosu. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rav85 napisał/a:

ludzie nie maja kultury i widząc w lusterku pociskające auto zero reakcji (dalej jedzie lewym pasem)

Zgodzę się z tobą w 100% poprostu dramat. Pracuje jako przedstawiciel handlowy robię masę kilometrów ale to co ludzie wyprawiają na drodze przechodzi ludzkie pojęcie.

A ja z własnych obserwacji właśnie przedstawicieli handlowych za duże zagrożenie. Piszę teraz o grupie, nie o jednostce także Driver nie bierz tego do siebie :mrgreen:

Ile razy byłem świadkiem jak rozwścieczony Matiz czy Panda na podtlenku LPG wyprzedza ciąg samochodów w ostatniej chwili wpychając się na prawy pas żeby uniknąć czołówki. Nie mają czym pojechać, a myślą że siedzą za kierownicą Porsche. Inna sprawa że mają napięty grafik, ale to nie znaczy że mogą stwarzać takie zagrożenie.

Fotka, którą ostatnio strzeliłem:

bus.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!