Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

tommi, tak to prawda że zamiast dwumasu wkłada sie zwykłe sprzęgło, chyba z dwoma przerobionymi sprężynami tłumiącymi drgania, w tym jedna jest słabsza o50% co pozwała zredukować drgania... W firmie "Sprzęgła Radzikowski" takie rzeczy robią. A tu link:

przegla.com/glowna/sprzegla-samochodowe-regeneracja-tuning.html"]http://[ciach]przegla.com/glowna/sprzegla-sa...cja-tuning.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tommi-teraz juz wiem o co chodzi. Masz racje mozna z auta wyciagnac wiecej, mozna samym programem, zmieniajac turbine, IC, wywalajac kata itd. itd. Tylko ze ja nie mam na to czasu ani ochoty. Moj plan byl prosty. Zwiekszyc moc i moment o ok. 20% plan wykonany mi autem jezdzi sie super i nie zawracam sobie glowy teoriami a co jesli....

Jesli chodzi o Twoje auto to na tamtym forum masz innego Nicka dlatego mialem watpiwosci czy to Twoje auto. No ale skoro juz wiem to gratuluje przyrostu. Jesli chodzi o moje uwagi to albo robiles to na boxie albo tuner nie zadal sobie zbyt wiele trudu zeby wykresik byl bardziej gladki...Idac dalej i wracajac do Twojego pierwszego wpisu ze moment ma za daleko to widac ze nie zwracasz uwagi na szczegoly. Otoz moje 348 Nm osiagam juz przy 2475 obrotach Ty swoje maximum masz przy 3000 podobnie jest z moca. Wiec pytam skoro tyle wiesz i moj program jest taki zly dlaczego nie poprawisz swojego (nie mowie tego zlosliwie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie to wykres tak sobie - za daleko moment przesunięty gdzie wiadomo diesel tym nadrabia a mocy to też jakoś mało(przyrost niecałe nawet 30%) liczyłem na ok 160-170KM ... jeżeli już robić virusa

heheeheh

Osprzęt tych silników to shit i bezpiecznie więcej jak okolice 150KM się nie robi!

No ale jeżeli napiszesz oświadczenie że na własną odpowiedzialność tak chcesz - nie ma problemu każdy tuner zrobi ,,rakietę'' z Twojego bolidu...

Chcesz tubo z ulicy zbierać albo korbowody/tłoki wymieniać jak wysilone wtryski za dużo ,,poleją''?

,,Co to za chip 150KM'' - kolego takim tekstem tylko potwierdzasz że jesteś ignorantem który wierzy allegrotujunerom a któremu d..y się nie chce ruszyć i poczytać na tema seryjnych ,,gratów'' w samochodach marki Renault...

Kolejna sprawa to to że cyferkami się nie jeździ hehe, już nie raz moje ,,słabsze'' auta objeżdżały samochody ,,szybsze na wykresach'' - to raz, dwa to że 5KM czy 10Nm się nie odczuwa a czasami lepiej zrobić mniej żeby starczyło na więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

,,Co to za chip 150KM'' - kolego takim tekstem tylko potwierdzasz że jesteś ignorantem który wierzy allegrotujunerom a któremu d..y się nie chce ruszyć i poczytać na tema seryjnych ,,gratów'' w samochodach marki Renault...

nie ma sensu się nadwyrężać kiedyś już prowadziłem polemikę z tym kolegą i on wie najlepiej, dla niego 200km z 1.9dci to nic ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po chipe jestem już ponad 30kkm i jak na razie, odpukać puk, puk, jest wszystko w porządeczku. Najważniejsze to pilnować przeglądów, a jak się z autkiem po ludzku obchodzisz to ono się odwdzięczy. Ja nie katuję jeżdżę może ciut dynamiczniej ale bez wariacji. Większa moc i moment w moim przypadku był robiony głównie dla bezpieczeństwa a nie dla szpanu i popisów. Może dlatego autko śmiga jak ta lala.

 

Ale mi się wywód udał whow :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie katuję jeżdżę może ciut dynamiczniej ale bez wariacji. Większa moc i moment w moim przypadku był robiony głównie dla bezpieczeństwa a nie dla szpanu i popisów.
dokładnie,bardzo trafnie ujęte.Ja po chipie zrobiłem 250000km !!!!! i wszystko było ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crash75, wieksza turbina , wtryski , wiekszy intercooler z orurowaniem na koniec oczywiscie soft i mysle nie ze bedzie zadngo problemu ;) tylko ze sprzeglo-> radzikowski , skrzynia sypie sie jak stare przescieradlo ;)

 

pozatym ;

Renault Megane II Hatch Renault Sport 2.0 dCi 2007, 1995 ccm, 170 KM, 360 Nm --> tu wystarczyl lekki wirus i juz bylo 200 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

Pozostają jeszcze panewki, korbowody tłoki ;) skrzynia, radzikowski nie za bardzo dotyka renaultowskich sprzęgieł z 2masą, prawda jest taka, że 1.9 dci nie jest stworzony do wysokich mocy, po za tym z czego te wtryski z czego turbo ;)

2.0 to inny silnik.

 

Przydałoby się regulamin forum sobie przypomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rambolipamboli, tak wiem co trzeba zrobić ,ale tak jak pisze slavOK, nikt nie wiem jakie graty będą pasować bez przerabiania wszystkiego do okoła :-/ Silnik 2.0 dci to całkiem inna konstrukcja, nie można jej porównywać z 1.9 dci. A tak na marginesie ciekawy jestem czy dało by się zrobić swap 1.9 na 2.0 dci bez jakiejś strasznej rzezby... wtedy faktycznie program by wystarczył pod 200KM ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!