Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

TomEver, podpisuję się pod Twoje zapytanie, mam też megane 2,0 dCi i chciałbym wiedzieć jak to chodzi po chipie, czy nie ma problemów i gdzie najlepiej w okolicach Wrocławia / Poznania. Dodatkowo mam pytanie, pewna firma zaproponowała mi chipa (remap), ale nie dysponują hamownią, czy do procedury chipowania nie jest ona wymagana, bo pomiary to sobie mogę zrobić i przed i po, ale..., czy to jest tylko wgranie nowej mapy czy też muszą robić jakieś testy pomiędzy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie? turbo od 2,0 dci będzie pasować do 1,9 dci 130 KM ktoś robił taką zamianę

na 100% nie pasuje.

 

powinni Ci zhamowac auto przed,zeby wiedziec czy silnik trzyma moc i w jakiej jest kondycji.

Co to za tuner,ktory nie dysponuje hamownia? :)

 

jestem zadowolony!

 

hehe...przegieli pale...wiecej Nm niz w 3.0 szesciocylindrowym dieslu od bmw.

Nie wroze dlugiej przyszlosci sprzeglu i ukladowi jezdnemu a i turbawka dlugo nie po pompuje

No chyba,ze jezdzisz jak kapelusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe...przegieli pale...wiecej Nm niz w 3.0 szesciocylindrowym dieslu od bmw

już nawet nie w tym rzecz, wykres momentu fatalny, nic nie wyrównany jak powinno być dieslowi.

jeden skok i bum, a linie spotykają się poniżej maksimum na spadku.

Edytowane przez scar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego "scar" tych skoków już było wiele, dotychczas bez zbędnych niespodzianek. Nie jestem fachowcem w dziedzinie silników disla ale jeżeli silnik wysokoprężny ma dać pełną moc i satysfakcje z jazdy (przyspieszania) przy 4600rpm zamiast, jak w moim przypadku przy około 3,2-3,4k rpm to zostane przy opcji po modyfikacji. Nie jestem zwolennikiem drgań i trzęszących się plastików wewnątrz samochodu.

Nie będę się wymądrzał bo nie w tym rzecz, chipa zrobiłem bo dlaczego by nie samochód dla mnie to narzędzie a nie przyjemność. Przekroczyłem 8k po modyfikacji i jak narazie sprzęgło pracuje bez zmian a turbina nie rzyga olejem na N,S,E,W jak to bywa w megane 1,9dci. Narazie jestem zadowolony. Jeżeli ktoś planuje modyfikacje w tym silniku.

Przy tych parametrach wciśnięcie gazu do podłogi na 1,2 biegu skutkuje zerwaniem kół i na tym koniec. Zabawa zaczyna sie od trzeciego biegu na suchej nawierzchni, stosunek mocy do masy samochodu, przeciętnemu kierowcy powinien dać conajmniej minimum zadowolenia z jazdy samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciąż zastanawiam się nad chipem, ale rozbiezności cenowe są ogromne od 500PLN (Ostrów Wlk.) do 2200PLN - Wrocław. Jaką firmę najbardziej polecacie w okolicach Wrocławia ?

 

Proszę tylko omijać C-Tronic bo się na nich zawiodłem okrótnie - banda oszustów, oddałem im samochód do naprawy, (wymieniony był silnik ale po odpaleniu w ciągu kilku sekund gasł) powiedzieli że go odpalili i pochodził 15 minut po czym padł i do wymiany mam pompe + wtryski + czyszczenie zbiornika koszt ~7.000 + VAT, a okazało się że podczas wymiany silnika mechanik źle podpiął podciśnienia i samochód nie miał prawa chodzić, koszt naprawy 200 PLN, więc jak ktoś mnie próbuje nabrać na kwotę 35x większą (zresztą za diagnozę i tak skasowali 350PLN) i do tego bezczelnie kłamie to..., dodatkowo oddali furę z zatrzaśniętą maską (spadła im linka) i próbując to naprawić połamali grila - ale to stwiedziłem dopiero w domu, oczywiście wszystkiego się wyparli.

 

OMIJAJCIE ICH Z DALEKA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Elo

 

Więc tak teraz to i Ja jestem po chipie,co dziwnego moja megi cc 1,9 dci wypluła na początku 110 kucy przebieg mam 120 tyś kilosów oryginalny ;( dycha pewnie poleciała na pole się wyhasać .Chipa robiłem w JB TUNING w Kętach koło Oświęcimia po programie mam 152 koniki i moment 366 .Jak bym wiedział że to tak będzie zapierniczać to bym na lato felg 19 calowych nie kupił :applause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeździłem Laguną II 1.9 dCi 177KM. Jeździła w porzadku, ale kopciła jakby była zasilana węglem ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!