Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rączki przednich drzwi


Rekomendowane odpowiedzi

Trochę się namęczyłem, ale zrobiłem. Przy okazji renowacji raczek, odnowiłem i pomalowałem też całą konsole środkową. Efekt jak każdy widzi, jednym może się podobać innym nie. U mnie biały jest też na 18" felgach i lusterkach - to tak w ramach tłumaczenia, dlaczego akurat biały.

thumb_hosting_zdjec_1366321702__2012-09-25_150443aaa.jpgthumb_hosting_zdjec_1366321726__2012-09-25_150525aaa.jpg

Edytowane przez chingi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZDjecia troche przeswietlone-moze spróbuj wrzucic fotki bez uzycia flesza. I powiedz co to za radio? Z tego co widze GOClever wiec przstepne cenowo. OD dłuzszego czasu sie zastanawiam nad czyms takim tylko peyinga. Powiedz co to jest, jaki model i jak sie sprawuje-bede wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mek, dzięki za opinie, no i powiem Ci szczerze że masz racje - ale zdążyłem się już do tego przyzwyczaić :)

 

ZDjecia troche przeswietlone-moze spróbuj wrzucic fotki bez uzycia flesza. I powiedz co to za radio? Z tego co widze GOClever wiec przstepne cenowo. OD dłuzszego czasu sie zastanawiam nad czyms takim tylko peyinga. Powiedz co to jest, jaki model i jak sie sprawuje-bede wdzieczny.

 

Zdjęcia robione były w słoneczny dzień i dlatego taki efekt, w miarę możliwości postaram się zrobić lepsze. Radio, jak słusznie zauważyłeś to GoClever, model Navio Car 702 PL, zapłaciłem za nie niecałe 800 pln W tym sklepie. Oczywiście bez problemu idzie wgrać AutoMapę EU, jeśli chodzi o obsługę, to nie mam zastrzeżeń, dotyk działa całkiem żwawo, menu przejrzyste, jest karta, jest usb, jest BT, nawet TV które już nie działa bo jest analog, ale mam zamiar podłączyć w miejsce AUXa tuner dvb-t, obsługuje też kamerę cofania i ipoda. Z minusów to brak sterowania z kierownicy, uśpiony wyświetlacz i brak ozdobnej ramki w komplecie, no i niestety problemy z montażem 2din w megane II. Ramkę musiałem dokupić, i trochę przerobić bo nie pasowała w konsole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozesz sie wypowiedziec jak jakość dzwięku? Ja zastanawiałem sie nad zakupem Peying 9907 który ma również dvb-t ale raz ze malo opini na necie na temat tego radia a dwa ze niektórzy twierdzą ze jest kiepska jakość dzwięku w takich tanich wynalazkach...

Co do pilota przy kierownicy to nie myslales o tych pzejsciówkach z allegro za 130zl?

 

Jeśli chodzi o samo malowanie to wydaje sie bardzo ładnie to wygląda ale tak jak powiedziałem niestety zdjecie jest troche prześwietlone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakość dźwięku... hmmm, nie jestem jakimś audiofilem i to co oferuje to radio mi wystarcza, ale faktycznie można by się pokusić o stwierdzenie że jakość nie powala. Nie umiem Ci tego określić, sam musiałbyś posłuchać :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Czy ten manual dotyczacy renowacji rączek powstał już? Próbowałem znalezc, ale bez skutku.

Jesli nie to moze doradzicie mi na szybko jak zdemontowac tapicerke drzwi (chce zaczac od strony kierowcy). Zauwazylem juz, ze w zamykanym schowku w drzwich jest 1 zatrzask, ktorego nie potrafie wyciagnac, a ze jest z plastiku to nie chce na sile tego wyrwac zeby nie uszkodzic? Jak sie tego ładnie i delikatnie pozbyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to dokładnie opisane przy innych tematach jakie zdemontowania tapicerki dotyczą. Niestety nie podam ich dokładnego miejsca, łatwo je znajdziesz. Chyba nawet w ubiegłym tygodniu był tem t i opis jak tego dokonać w sceniolu, a to bardzo podobne sposoby.

Co do grzybka w schowku to nie bój się go i wydłub śrubokrętem. On tam i tak nie jest potrzebny, bo schowek siedzi na zgrubionych zatrzaskach na swoich krótszych bokach. Poza tym, to normalny kołek jakie można i z innych aut zastosować, średnica trzpienia to 5 albo 6 mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Koledzy ktoś się zdecydował na ten "PlastiLak" lub "PlastiDip" ? Nie ukrywam, że jestem ciekaw efektu końcowego jak wyglądają pomalowane tym uchwyty. Zaczynają mi się owe rączki łuszczyć a chciałbym spróbować właśnie tych spray jednak czy warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przyłączam się do powyższego pytania. Chciałbym nałożyć to na uchwyty, ale wolę się rozeznać, zanim wydam prawie 50 zł :)

 

Dodano: 16 paź 2013 - 18:23

Po długim namyśle postanowiłem nabyć wspomniany Plasti Lak. Demontaż uchwytu to pestka, gorzej ze ździeraniem starej gumy - delikatne skrobanie w gorącej wodzie i potem lekkie przecieranie najdelikatniejszym papierem ściernym z możliwych. Po pierwszym tygodniu po nałożeniu efekt oceniam pozytywnie. Oto jak prezentuje się lewy uchwyt po zabiegu:

post-54491-0-15019600-1381940287_thumb.jpg

post-54491-0-04784100-1381940389_thumb.jpg

post-54491-0-73282500-1381940512_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!