Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co Cie drażni a co fascynuje w Megane III ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. A ja w moim flusiu juz mampierwsza powazną awarie.Tuz po przejechaniu 1700km zapalila mi sie lampka ładowania,po chwili zgasla po czym znów się zapalila i z silnika zaczęły wydobywac sie rożna dzwięki. Podniosłem maskę zobaczyłem zerwany pasek klinowy. Myslalem ze to maly problem. Podjechalem ledwie do serwisu renault i pan z serwisu bez otwierania maski wiedzial co jest grane.Powiedzial ze ja juz jestem 3 osoba z ta usterką z tym ze u mnie moze obejdzie sie bez wymiany silnika...Byłem zszokowany diagnozą...okazało sie bowiem ze pasek klinowy spadł bo odkręciło sie kolo pasowe napędu alternatora na wale korbowym a tym samym poluznilo sie kolo zębate paska rozrządu a że renault nie stosuje klinów na tych kołach to w tamtych dwóch modelach fluence zawory spotkaly sie z tłokami i z silnika zrobila sie kaszanka...w serwisie obawiają sie ze jesli tych przypadków bedzie więcej to akcja serwisowa gotowa..wczesniej mialem meganke2 i nic takiego nie mialo miejsca..juz nigdy wiecej renault..skandal zeby w smochodzie o wartosci 70 tys doszlo do takiej usterki i to po tak krotkim przebiegu..tamte dwa fluensy mialy podobny przebieg..tak jak sie cieszylem tym autem tak moj entuzjazm calkowicie legł w gruzach..komentarz pozostawiam dla Was...

 

[ wyciąłem echo. meganecoupe02 ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam taką nadzieję..ale juz zaufania do tego auta niestety nie mam..niby tą fabrykę tak wychwalali a tu lipa jak nic.Szkoda mi teraz mojej meganki ze ją sprzedałem.Dobrego auta się nie sprzedaje.Boję się tylko czy to wina była niedokręcenia tej śruby czy wadliwe koło, bo co mi po tym ze mi koło wymienią jesli będzie takie samo,niemoge tego zrozumiec..poprawili koła zmiennych faz to spie.. kolo pasowe..brawa dla tych inzynierów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  deeper napisał(a):
  marcinIII napisał(a):
mam dość śmigania do 3tyś obrotów
A to gdzies jest napisane, ze nie wolno ich przekraczac ?

 

wiesz co w książce serwisowej jest napisane ze do 3000-3500 tys. obrotow... :/

ale pierwsze słyszę że docieranie jest do 1000km... wydawało mi się że to te 2000-2500 km trzeba uważać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  marcinIII napisał(a):
....ale pierwsze słyszę że docieranie jest do 1000km... wydawało mi się że to te 2000-2500 km trzeba uważać...

Przecież w tej samej książce w tym samym miejscu jest wyraźnie napisane że 3-3,5tys. obrotów nie przekraczać do przebiegu 1000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz rację... oczywiście czytałem tą książkę jak po opijaniu kupna auta i po 3 tyś. km auto będzie miało optymalne osiągi a nie docieranie... :0 już od wczoraj go zacząłem normalnie użytkować... i powiem że jest ogień... zapsuwa idealnie ;) ;) ;) nawet nie zauważyłem a tu 125 km/h ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mojego silnika nie da sie uratować. Najprwdopodobniej bedzie wymiana silnika bo po wymianie kola silnik nadal zle pracuje więc musiala byc klepa...jutro sie dowiem..moze ..co dalej..pozdrawiam wszystkich posiadaczy fluence i zycze duzo sczescia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu trudach wysępiłem nowy silnik do mojego flusia..smutne jest to ze człowiek jak tylko wpłaci pieniądze za auto to staje się intruzem na serwisie bo gdy jego auto ulegnie awarii zdaje się być na łasce i niełasce ludzi którzy tam pracują i mają wszystko gdzieś..znów oczekiwanie na silnik..oczekiwanie na wmontowanie go do auta..znów 3 tyg bez auta ,razem będzie miesiąc..a o aucie zastępczym nawet nie ma mowy.Zawsze byłem zwolennikiem nowych samochodów, ato był juz mój czwarty nowy i do tej pory nie miałem problemów,ale ...ale juz nigdy więcej,bo jesli mam kupic za duze jak dla mnie pieniądze auto a potem ma w nim mi ktoś kopac bo ktos odwalił fuszerke to ja dziękuje za taki luksus z posiadania nowego auta.Lepiej kupic uzywane i nie ludzic sie ze nie bylo ruszane ale wtedy nie wydam tyle kasy na takie auto...pozdrawiam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie jest problem z tym, ze taka awaria wystapila, bo wszystko sie psuje i nic nie jest idealne, moze sie zawsze przytrafic.

Problemem jest sama obsluga, jak traktuje sie klienta, ktory slusznie wymaga.

jest ignorowany i w praktyce traktowany jak intruz.

Przez co sama marka cierpi na opinni.

Zle doswiadczenia z serwisem potrafia zepsuc opinie o producencie, a w efekcie zniechecic do ponownego zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgłoś się do tvn turbo - podchwycą temat na pewno.

 

chyba by mnie szlak trafił w takiej sytuacji. Człowiek wydaje kupe pieniedzy zeby własnie jeżdzić bez awarii i żeby samochód służył do wożenia 4 liter i nagle zostajesz na miesiąc bez samochodu.

 

serwis renault jest beznadziejny i w dodatku opryskliwy. W Alejach w Warszawie mają takie ładne motto w punkcie obsługi klienta: "Pierwszy samochód sprzedaje dealer a następne dobry serwis." ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje wizerunek auta cierpi bo uwazam ze renowki to dobre auta i zepsuć sie moze wszystko ale szkoda ze przez takie nie doksztalcone serwisy traci sie klientow.To dotyczy nie tylko serwisu renówek ale na innych wygląda tak samo..

 

[ Dodano: 2010-06-23, 15:23 ]

Zgłosiłem ten problem do tvn turbo i w sierpniu maja sie ze mną kontaktować.

 

[ Dodano: 2010-06-23, 15:29 ]

Wiesz jak wyglądało podejscie salonu do klienta?Jak wszedłem tam poraz kolejny ze swoimi roszczeniami ze młotkiem i majzlem to sobie mogą starego grzmota naprawiac to sprzedawca udawał ze mnie pierwszy raz widzi i ze to juz nie jego problem a dupny główny niby mechanik z dlugopisem za uchem i teczką papierów zaczą się wymądrzać i zasugerował ze ja chcę silnik wyłudzic nowy..aprzeciez nowy silnik to ja mam tylko ze zje..psuty..szkoda bo zrazilem sie przez ta sprawe do mojego samochodu..

 

[ Dodano: 2010-06-23, 15:31 ]

Wogóle odnioslem wrażenie ze chłopcy z serwisu czekają na jakis dowod wdziecznosci to wtedy sprawa odrazu nabralaby odpowiedniego rozpędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  deeper napisał(a):
Cięcie

Ba, nawet w jednej z głównych ról ;)

Daj znać co się będzie dalej działo. Wydaje mi się, że większość marek w Polsce najwięcej traci właśnie przez serwis. Trzeba z nimi robić porządek.

 

Regulamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!