Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zaniknęły światła mijania przód


Rekomendowane odpowiedzi

Dziwna sprawa. Dzieje się tak dla lewej i prawej strony? Akurat kierunki nie są zasilane z modułu obok akumulatora, zresztą piszesz, że już to opanowałeś to problemu być nie powinno. Przychodzi mi do głowy, że problem może być gdzieś z masą w lampach, albo jest gdzieś zwarcie.

Rozumiem, że zaczęło się tak dziać po wymianie tej wtyczki w module? Wcześniej działało normalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie wiem, bo xenony nie działały z powodu wypalenia się tych 2 pinów w tej wtyczce 12pinowej czarnej. potem na nowo też robiłem wtyczki gdzie podłącza się całą lampę aby działała i po zrobieniu tej operacji zapalając długie wszędzie pala się awaryjne cały czas nie mrugając tak jak by to był Amerykanin :huh:

 

Dodam jeszcze że nie ma stopu

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potem na nowo też robiłem wtyczki gdzie podłącza się całą lampę aby działała

Co masz na myśli, że robiłeś na nowo? Odcinałeś stare kostki i lutowałeś nowe, czy jak?

Co się dzieje po włączeniu kierunków manetką, albo świateł awaryjnych normalnie przyciskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odcinałem stare, dawałem nowe, po włączeniu manetka kierunku jest ok, awaryjne działają ok, dopiero ja włączę światła drogowe to tak się dzieje, że świecą kierunki i to wszystkie w stylu boczne i przednie.

 

Kolego Peugeot206.88 przed przecinkiem, kropką nie stawiamy spacji jak Ty robisz w postach. Poprawiłem. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to się mogło stać. Na pewno sprawdziłbym jeszcze raz podłączenie do lamp przednich. Ewidentnie po włączeniu świateł drogowych zasilane są również żarówki kierunkowskazów przednich, a że cała strona jest podłączona równolegle to świecą wszystkie. Tak to rozumiem z tego co napisałeś.

Nie ma innego miejsca gdzie by te dwie rzeczy miały ze sobą możliwość kontaktu, raczej tylko przednie lampy.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem co było przyczyną. W kostce od lamp muszą być 2 piny minusowe, dałem co prawda 2 minusy ale nie w te piny co trzeba i z tego ta awaria, dzięki ci damiar za wszelką poradę, został mi jeszcze klientowi jeden mankament, nie ma stopu i co w tym przypadku?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być kilka.

- przede wszystkim należy sprawdzić bezpiecznik świateł stopu;

- jeśli w ogóle nie ma stopu, to spalone żarówki są mało prawdopodobne, ale też nie należy tego wykluczać;

- problem może być z włącznikiem świateł ulokowanym na pedale stopu lub z przekaźnikiem;

- brak kontaktu w złączach modułu UCH;

- problem ze złączem R2 pod fotelem kierowcy.

Trzeba sprawdzać po kolei aż trafisz na usterkę.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dopadł nie brak światła mijania po stronie pasażera. Szybkie rozeznanie się w temacie i podjęta decyzja o wymianie żarówek. Okazało się, że kostka się trochę nadtopiła. Decyzja wymiana. Po wymianie żarówek (żarówki dobre, ale miały już 13 miesięcy) i kostki nadal brak napięcia. Decyzja trzeba zobaczyć kostki w skrzynce obok akumulatora. I okazało się, że trochę się zaczyna nadtapiać. Przeczyszczona, itd, itp i nadal brak napięcia. Zamiana wsuwek z zasilaniem reflektorów spowodowała zadziałanie oświetlenia. Teraz zastanawiam się nad założeniem przekaźników 20A aby odciążyć styki w skrzynce. Tylko mam dylemat. W skrzynce na styku są 2 przewody a w gnieździe w reflektorze jest jeden. Przeglądałem schematy i nic z nich nie wynika, aby się gdzieś przewody rozbiegały. Jestem ciekaw czy już ktoś dokładał dodatkowe przekaźniki na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli spoko, da się to ogarnąć w ten sposób co myślę. Sterowanie przekaźnikami zrobić z istniejących styków kostki, które teraz zasilają żarówki w lampie. I teraz te dwa przewody podłączyć pod styk zwierny przekaźnika, a plus pod klemę dodatnią akumulatora oczywiście przez bezpiecznik 10A. I mamy obejście na zasilaniu świateł. Czyli zamiast ok. 5A na żarówkę mamy tylko ok.0,5A na zasilanie cewki przekaźnika. I nic nie powinno się grzać. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!