Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zaniknęły światła mijania przód


Rekomendowane odpowiedzi

Dziwna sprawa. Dzieje się tak dla lewej i prawej strony? Akurat kierunki nie są zasilane z modułu obok akumulatora, zresztą piszesz, że już to opanowałeś to problemu być nie powinno. Przychodzi mi do głowy, że problem może być gdzieś z masą w lampach, albo jest gdzieś zwarcie.

Rozumiem, że zaczęło się tak dziać po wymianie tej wtyczki w module? Wcześniej działało normalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie wiem, bo xenony nie działały z powodu wypalenia się tych 2 pinów w tej wtyczce 12pinowej czarnej. potem na nowo też robiłem wtyczki gdzie podłącza się całą lampę aby działała i po zrobieniu tej operacji zapalając długie wszędzie pala się awaryjne cały czas nie mrugając tak jak by to był Amerykanin :huh:

 

Dodam jeszcze że nie ma stopu

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potem na nowo też robiłem wtyczki gdzie podłącza się całą lampę aby działała

Co masz na myśli, że robiłeś na nowo? Odcinałeś stare kostki i lutowałeś nowe, czy jak?

Co się dzieje po włączeniu kierunków manetką, albo świateł awaryjnych normalnie przyciskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odcinałem stare, dawałem nowe, po włączeniu manetka kierunku jest ok, awaryjne działają ok, dopiero ja włączę światła drogowe to tak się dzieje, że świecą kierunki i to wszystkie w stylu boczne i przednie.

 

Kolego Peugeot206.88 przed przecinkiem, kropką nie stawiamy spacji jak Ty robisz w postach. Poprawiłem. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to się mogło stać. Na pewno sprawdziłbym jeszcze raz podłączenie do lamp przednich. Ewidentnie po włączeniu świateł drogowych zasilane są również żarówki kierunkowskazów przednich, a że cała strona jest podłączona równolegle to świecą wszystkie. Tak to rozumiem z tego co napisałeś.

Nie ma innego miejsca gdzie by te dwie rzeczy miały ze sobą możliwość kontaktu, raczej tylko przednie lampy.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszedłem co było przyczyną. W kostce od lamp muszą być 2 piny minusowe, dałem co prawda 2 minusy ale nie w te piny co trzeba i z tego ta awaria, dzięki ci damiar za wszelką poradę, został mi jeszcze klientowi jeden mankament, nie ma stopu i co w tym przypadku?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodów może być kilka.

- przede wszystkim należy sprawdzić bezpiecznik świateł stopu;

- jeśli w ogóle nie ma stopu, to spalone żarówki są mało prawdopodobne, ale też nie należy tego wykluczać;

- problem może być z włącznikiem świateł ulokowanym na pedale stopu lub z przekaźnikiem;

- brak kontaktu w złączach modułu UCH;

- problem ze złączem R2 pod fotelem kierowcy.

Trzeba sprawdzać po kolei aż trafisz na usterkę.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dopadł nie brak światła mijania po stronie pasażera. Szybkie rozeznanie się w temacie i podjęta decyzja o wymianie żarówek. Okazało się, że kostka się trochę nadtopiła. Decyzja wymiana. Po wymianie żarówek (żarówki dobre, ale miały już 13 miesięcy) i kostki nadal brak napięcia. Decyzja trzeba zobaczyć kostki w skrzynce obok akumulatora. I okazało się, że trochę się zaczyna nadtapiać. Przeczyszczona, itd, itp i nadal brak napięcia. Zamiana wsuwek z zasilaniem reflektorów spowodowała zadziałanie oświetlenia. Teraz zastanawiam się nad założeniem przekaźników 20A aby odciążyć styki w skrzynce. Tylko mam dylemat. W skrzynce na styku są 2 przewody a w gnieździe w reflektorze jest jeden. Przeglądałem schematy i nic z nich nie wynika, aby się gdzieś przewody rozbiegały. Jestem ciekaw czy już ktoś dokładał dodatkowe przekaźniki na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli spoko, da się to ogarnąć w ten sposób co myślę. Sterowanie przekaźnikami zrobić z istniejących styków kostki, które teraz zasilają żarówki w lampie. I teraz te dwa przewody podłączyć pod styk zwierny przekaźnika, a plus pod klemę dodatnią akumulatora oczywiście przez bezpiecznik 10A. I mamy obejście na zasilaniu świateł. Czyli zamiast ok. 5A na żarówkę mamy tylko ok.0,5A na zasilanie cewki przekaźnika. I nic nie powinno się grzać. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!