Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Injectin fault i auto nie pali po Spinie..:(


Rekomendowane odpowiedzi

Co zły jestem i zaraz sobie spuszczę sam wjeb to głupota moja nie zna granic do ch...Czytałem, szukałem i dokładnie nic takiego nie znalazłem.

Wykręcałem śrubki od filtra powietrza przy lewej mając w ręku śrubokręt z przedłużką przypadkiem dotknąłem elementu komputera i pewnie gdzię jakoś śruby akumulatora.. Było małe spięcie, taki mikro spin...Złożyłem wszystko do kupy do auta, wkładam kartę, naciskam ||START i słyszę takie dość głośne jakby bzyczenie, terkotanie w okolicy bezpieczników pod maską i pojawia się Injectin Fault i auto usułuje odpalić kręci ale samo gaśnie i tak kilkakrotnie i nie odpala...

Bezpieczniki ok, nawet kości sprawdzałem i nic nie ma!!! Aku kilka siekier i nic.

głupi jestem już. dopiero w sobotę mam czas się tym zająć. Ale bardzo prośzę o pomoc....Tak zdenerwonany ostatnio nie byłem..!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No są tam takie 2 bezpieczniki chyba w różowym mundurku które łączą z jednej i drugiej strony po 2 śrubki, rozłupałem plastik i jeden był ok a drugi zlutowałem bo lekko się trzymał.ale to nic nie dało...

Ciekawi mnie teraz bardziej dzwięk, takie bzyczenie gdzieś o okolicach bezpieczników, nadkola po stronie kierowcy..kiedy włożę kartę i nacisnę START t słychać to ok 3-4 sekundy do kiedy auto zaczyna kręcić ale nici z kręcenia!!!

 

[ Dodano: 2010-11-26, 09:45 ]

Przestroga i nauczka niech będzie dla wszystkich że nawet najmniejszy spin na akumulatorze i siadają elektrycy, okręgowi magicy, a nawet ASO. Sprawa skierowana do Renault POland Centrala....Jutro wiozę auto!!! Chodzi o jakąś głupotę, komputr cały i rozrusznik, immo ok i bezpieczniki, czujniki są ok....tylko COŚ nie gra!!! inie wiadomo co????Dam znać jaki wynik..

 

[ Dodano: 2010-11-29, 18:35 ]

Jedank udało się namierzyć SPALONY komputer!!! Był odczyt i sygnał ale Komp.zwariował po podłączeniu systemu.......Na szczęście udało mi się znaleźć taki sam BOSCH i numery identyczne kodu, produkcja i seria też zgodne!!!! Komp. 150 + przerzucenie danych 80 zł, robota w ASO 180 zł...i jeszcze klema plusowa na aku bo starą zdewastowałem za 36 zł..

Jutro montujemy i jedziemy w góry!!!!!hehe!! Oby tylko to było padnięte!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co zrobiłem, dokładnie to co ty. Wymieniałem klemę dodatnią, bo miałem urwaną śrubkę i zakręcając dotknąłem grzechotką tego metalowego czarnego uchwytu do którego przytwierdzony jest sterownik silnika. Fochy były straszne, auto nie jechało do puki nie udało dostać się sterownika silnika o tych samych numerach. Od tej pory wszystko gra.

 

Jeśli chodzi o ten drugi, to chodzi mi o UCH, bo przez przełączanie tego przekaźnika wykasowała mi się pamięć UCH i spalił cały moduł, ale nowy, oraz douczenie i jest ok.

 

Dodatkowy zrobiliśmy dodatkową masę, na wszelki wypadek (klema minus, sterownik silnika, blok silnika)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie jednak postanowiłem sam uporać się z usterką.Odpuściłem sobie Renault POlska.ASO nie dało rady i polecany elektryk też nogi rozłożył!!! Zaprowadziłęm auto do znajomego i począwszy od komputera przez UCH i bezpieczniki wszystko sprawdzone. Niby ok, wszystko pokazuje się i odzywa ale auto nie pali. Komputer już 3 sztuka bosch na 3 piny ale od rocznik 2005 i pasuje najbardziej, jutro będziemy wiedzieć czy po przegraniu całości ze starego auto go odczyta...oby się udało...!!! Boli to że auto przygotowane na zimę stoi rozkraczone a ja jeżdżę 206 na letniakach!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz cierpliwość to wykreć komputer i weź go sobie na spokojnie do domu, wydaje mi się że przy zwarciu przepaliła się tylko któraś ze ścieżek na komputerze ktora mógłbys uzupełnic zalewając ją cyną lub łącząc kablem.

 

Zdaję sobie sprawę że to nie jest prostę oraz rozumiem również twoje zdenerwowanie, bo sam jestem taki nerwowy kiedy coś się spier... :)

 

Podejrzewam ze uszkodzeniu nie uległ również komputer w kabinie, on nie jest od sterowania zapłonem.

 

Najlepiej przepatrz to wszystko miernikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby chodziło o sam komputer już dawno bym zapomniał o sprawie. Komp wykręcony, rozkręcony i spalony, nawet zapach czuć spalenizny i ogumienie stopine. Tylko teraz problem z dopasowaniem odpowiedniego, auto po podłączeniu nie rozpoznaje blokady zapłonu i kupa!!!

 

[ Dodano: 2010-12-10, 09:36 ]

DZIAŁA!! :) DZIAŁA :) Panowie elektryk spędził 48 godzin bez snu, dopasował komputer jeden z 10 jakie mu dowiozłem, Bosch 0 281 011 ...od scenica 2003 DCI 120 kM.Wyczyśćił wszystko, oryginalne dane zapodał na nowy komp, sprawdził po kolei cały układ wtyskowy, zasilania!! I wczoraj z lekką nieśmiałością po oblodzonej drodze zrobiłem 100 km próbę!!! I muszę przyznać że chyba oprócz kosztów ( 300 zł laweta, 2 razy trasa, 150 komputer i 250 robota i o klemie plusowej nie wspomnę) awaria dobrze autku zrobiła! Pali jakby szybciej i chodzi na początku równiej i wczoraj po przejechaniu 104 km w trybie zimowym spalanie 4,2 litra :shock: .Tylko muszę zgasić automatyczne światła??Szukałem ale nie znalażłem jak?? No i przestało dziwnie przecierać się w konsoli nawiewu w momencie odpalania auta za to pojawił się jednostajny cichy pomruk, taki ciągły sygnał z nawiewu związany pewnie z nadmuchem, chociaż nawet gdy wyzeruje siłę nawiewu i tak go słychać???

Mimo wszystko nie polecam takiej awarii w celu poprawienia stanu auta..:) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!