Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.4 TCE tuning


sartek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie. Dodaje zdjęcie wyników chiptuningu mojej Megane Coupe. Wynik wg mnie bardzo ładny, ale już sama seria dosyć mocna. Pan, który zmieniał program też był bardzo zdziwiony. Robione było w V-Tech Motorsport Szczecin.

post-60601-0-83727500-1426375265_thumb.jpg

post-60601-0-35906500-1426375628_thumb.jpg

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A prędkość max bez zmian....czyli tak średnio. Brak testu przed tuningiem i po od 0-100 km/h, 60-100 km/h, 80-120 km/h.

 

Prędkość max uległa zmianie sprawdziłem w praktyce, nie wiem dlaczego na wykresie nie ma zmiany. Wczesniej licznik zatrzymywał się na 208, teraz dojechałem na tej samej drodze przy podobnych warunkach 213 i jeszcze chciał więcej ale trzeba było hamować. Raczej nie uda mi się zmierzyć wyników w zakresie tych prędkości, bo chyba trzeba mieć odpowiedni sprzęt do tego, a mierzenie stoperem w ręce jakoś do mnie nie przemawia. Ogołem wrażenia są super, przy wyprzedzaniu mogę spopojnie zostawiać wysoki bieg i wyprzedzać bez redukcji. Elastyczność silnika wzrosła bez porównania. Muszę jak najszybciej założyć 18 z letnimi oponami, bo na 16 lekko gaz i trakcji w ogóle nie ma :D

Edytowane przez oplot23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jestem niezmiernie wdzięczny Profitowi

tak , tak pamiętam o twojej wdzięczności i o tym , że upatrzyłeś sobie mojego Express Vana i śledzisz każdy mój post.

Na pewno nie przeoczysz też faktu , że właśnie wystawiłem go na sprzedaż ( dla ekstra forumowicz będzie zacna zniżka). Sprzedaje , bo faktycznie , po pięciu latach już auto się trochę znudziło i przyszła kolej na zmiany. Teraz pozostaje mi oczekiwanie na nową , zamówioną w salonie furkę :mrgreen: Wybór padł na Seat Leon ST CUPRA 280. Szyberdach , dodatkowe kubełki w alkantarze , szpera , regulowane zawieszenie , Sound System Black Pakiet , felgi Performance 19 cali i jeszcze wiele innych ale nie chcę przynudzać

Dla zainteresowanych zakupem Scenica proszę o kontakt na 601 617 054.

Mimo wszystko nawet po sprzedaży Renaulta będę chętnie zaglądał na to forum. Pozdro :notacrook:

Edytowane przez Profit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja na to , że 4 lata gwarancji a potem to już niech kto inny się martwi :mrgreen:

Poza tym idąc tym tokiem myślenia to najlepiej nic nowego nie kupować bo nafaszerowane techniką i popsuć się może. Jak kogo stać to kupuje nowe jak nie to jeździ starym i tyle mam do dodania. Jeszcze z 20 lat temu to ludzie bali się auta na mono wtrysku kupować bo się może zepsuć a gaźnik to każdy domorosły mechanik Kaziu umiał naprawić.

Ale wiem , że od Renaulta nic lepszego niema na rynku .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Panowie jak tam silniki i sprzęgła się sprawują?

Tak oglądam te wykresy po tuningu z Krakowa i dochodzę do wniosku że... wgrali wam dokładnie ten sam program.

Nic nie modyfikowali pod konkretny silnik tylko gotowiec...

http://vtech.pl/katalog/logo/chip-tuning-Renault-Megane-1.4-TCe-130-KM-96-kW.png

http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=18876

http://megane.com.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=16201

Edytowane przez fourier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przejechane przez niecałe 2 lata na mapie z V-tech 35 tysięcy km (głównie krótkie trasy). Jak dotąd nic złego się nie dzieje. Przy ostatnim przeglądzie w lipcu silnik dokładnie obejrzany i jest wszędzie sucho.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak tam silniki i sprzęgła się sprawują?

Tak oglądam te wykresy po tuningu z Krakowa i dochodzę do wniosku że... wgrali wam dokładnie ten sam program.

Nic nie modyfikowali pod konkretny silnik tylko gotowiec...

 

heh, ten trzeci od góry wykres to mój jest. Ale tam masz mniej trochę KM i Nm niż na wcześniejszych. Poza tym wiadomo , że mają gotowce ale docierają je na aucie.

Ja już sprzedałem swojego Scenica ale byłem mega zadowolony z osiągów po remapie. Auto szło jak wściekłe i mówię to z całą świadomością bo teraz jeżdżę Cuprą 290 ( po remapie 360 KM) a i tak uważam że ten mój Scenic to szedł jak szalony. Nie jeden lepszy wózek się zdziwił na autostradzie. Nie miałem też żadnych problemów z silnikiem a nabiłem 30. tyś km po czipie ( w sumie 70 tyś. km od nowości) ale zawsze olej co 8000 km wymieniałem. Jedyny minus to spalanie. Przy dynamicznej jeździe nawet i 14L/100 km. Ale ogólnie średnia to 11 - 12L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!