Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czujnik cofania


Rekomendowane odpowiedzi

Ja też mam noname za całe 69zł i są jakoś specjalnie profilowane w dolnej części chyba po to żeby właśnie wyeliminować ewentualny błąd montażu i "łapanie asfaltu". Zamontowałem je w poziomie wiec spisuja sie tak jak u Lewego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koledzy powiedzcie mi co moze byc powodem iż najczesciej jak juz jest temp ponizej 2-3 stopni na plusie przy cofaniu jednostajnie piszcza czujniki. Myslałem ze moze od zimna, ale zabezpieczyłem jak sie da centralke i dalej piszczy. Jak temp bedzie juz powyzej 3*C to juz tego problemu nie ma. macie jakies pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OhneDich, prawdopodobnie same czujniki/ sensory się posypały. U mnie też jeden po zimie zwariował. Gdzieś na Allegro widziałem aukcję kolesia, chyba z Gliwic, który same czujniki sprzedaje po 19 zł/szt.

O, znalazłem je: http://www.allegromat.pl/aukcja50888

Są i tańsze z Wrocławia http://www.allegromat.pl/aukcja50889

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OhneDich, jak nie podmienisz na sprawny to się nie dowiesz. Kupować nowych nie musisz, możesz poczekać na stałą dodatnią temperaturę powyżej tych 3 stopni, to już niedługo <czerwona> Niniejszym wycofuję się z mojej poprzedniej porady w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdze jutro kazda czujke z osobna. poprostu bede odłączal przy wlaczonym wstecznym ( jak bedzie piszczał czujnik ) i zobaczymy czy to któras czujka. Fakt możliwe ze od zimna dostała i tyle.

 

[ Dodano: 2010-03-12, 11:21 ]

Po odłączeniu kazdego z czujników, a na końcu wszystkich naraz i tak dzwięk nie ustaje. Stawiam na piszczałke walniętą, albo juz sam nie wiem ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam Koledzy, dziś pokusiłem się o montaż. Mam tylko jedno zastrzeżenie... nie wiem z jakiego powodu, całość działa tylko przy wyłączonych światłach <?> Kiedy włączę światła, wyświetlacz gaśnie. Plus wpięty w biały przewód żarówki wstecznego, masa w niebieski obok niego. Żarówka świeci cały czas przecież, a wystarczy włączyć światła, i wskazania nie ma... dziwne.. jakieś sugestie? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

WItam

Odgrzeje ponownie temat, ponieważ zakupiłem sobie takie cudo do swojej Renaty. Z tego co tu zaobserwowałem a interesuje mnie dokładnie montaż w hatchback'u, to według moich obliczeń sensory są zamontowane za nisko. Z tego co piszą w instrukcji i po obserwacji w paru innych autach i modelach to sensory znajdują się na wysokości około 55 cm i instrukcja tak mówi że jest to idealna wysokość. Według tego co ma zamontowane kolego gojgen ta wysokośc oscyluje gdzieś około 10 cm za nisko. Chciałbym się dowiedzieć od kolegów którzy mają to zamontowane właśnie w hatchbekach jak Wam sie to sprawuje, czy nie łapiecie za często krawężników i tym podobnych rzeczy, czy taka wysokość montażu jest wystarczająca i nie tzreba sie sugerować instrukcją tak do końca? Może warto by się zastanowić nad montażem w tej listwie która przychodzi na zderzak w której jest osadzona tablica, choć zdaję sobie sprawę że odległość między czujnikami może wtedy nie być wystarczająca. Prosiłbym bardzo o odzew bo mam już ten zestaw w garażu, ale chciałbym się upewnić co do montażu. Tak dla Waszej wiedzy zakupiłem taki oto zestaw http://allegro.pl/show_item.php?item=1162573492

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według tego co ma zamontowane kolego gojgen ta wysokośc oscyluje gdzieś około 10 cm za nisko.

Ten kolega :mrgreen: ma to zamontowane w scenicu I ph I i jest to zamontowane na maksymalnie możliwej wysokości. Krawężników nie łapie ponieważ skośnymi podkładkami jakie są w zestawie da się tak wyregulować ustawienie sensorów że działają w miarę poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam najmocniej:) zmyliła mnie fotka tej czerwonej megany:) moje niedopatrzenie. Jeśłi chodzi o te podkładki to ja w tym swoim zestawie ich nie mam, ale z tego co zdąrzyłem się zorientować to same czujniki sa tak wyprofilowane, że mają niby być w poziomie, nawet maja zaznaczone gdzie jest góra, być może akurat się tak uda, choć obawiam się żeby mi nie piszczało jak to koledzy pisali od wysokiej trawy bo to by było przegięcie. Więc teraz już poszę o wypowiedzi posiadaczy Megany II w hetchbecku:)

Pozdrawiam kolegę gojgena i dziękuję za szybką reakcję:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie mam sedana MII.. ale do tematu chyba mogę się dołączyć bo mam zamontowane czujniki właśnie w tym pasie z rejestracją:mrgreen:

 

f3a5ee3212268acam.jpg

 

Co do rozstawu - testowałem i widzi wszystko ładnie. Odległość pomiędzy środkowymi czujnikami mieści się w górnej granicy zalecanej przez producenta (max 60cm). Ostatnio cofałem centralnie na słupek parkingowy i ładnie go wyłapało mimo tego że był na środku. Wiadomo że jak będzie pręt o grubości 2cm wbity w ziemie i umieszczony centralnie to go może nie zauważyć.. ale predzej wygrasz w totka niz bedziesz mial taki zbieg okolicznosci.

Aha i jeszcze jedno. Jak zamontujesz niżej to nic się nie stanie. Ja wolałem dać wyżej bo mój zderzak poniżej pasa z tablicą jest zaokrąglony i pochylony w kierunku podłoża więc wolałem nie ryzykować. Pozdrawiam.

Póki co jeżdże 7,5 miesiąca i jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Misha i witam ziomka z Tarnowa. Właśnie jak czytałem ten wątek poraz pierwszy to Twoje auto utkwiło mi w pamięci że masz własnie n atej listwioe zamontowane czujki, ale później gdzieś mi to wyleciało że masz sedana i z tego co widzę to masz właśnie troche inny ten zderzak. Troszke poczytałem, troszkę się porozglądałem i będę montował tak jak na fotka z początku, będę tylko chciał sie trzymać maksymalnie jak się da najwyżej od podłoża i zaraz poniżej wzmocnienia pod zderzakiem. Jak już pisałem czujki są wyprofilowane tak ciekawie, jakby miały być właśnie w poziomie, poza tym zderzak jest też delikatnie pochylony jakby w górę więc może akurat się uda. Jak zmontuje to cudo to sie napewno pochwale, ale nie wiem kiedy:) Dziekuję za odzew i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!