Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fotel kierowcy a fotel pasażera


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Otóż posiadam to auto i zastanawiam się nad jednym. Fotel kierowcy ma tylko dwie funkcję a fotel pasażera ma cztery i tu się zastanawiam czemu fotel pasażera jest lepiej wyposażony od fotela kierowcy? Możliwe jest że była taka opcja auta? Czy może to był anglik? Tylko jak to sprawdzić.

Jeśli napisałem w złym temacie to przepraszam ale jestem nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz trochę jak go zdobyłeś, kiedy. Najprościej podjechać do serwisu, okazać dowód rejestracyjny i powiedzą Ci na jaki rynek był wyprodukowany. Wczoraj w innym poście pisałem, pod Radomiem wpadł mechanior handlarz, który z synem i żoną kupował angole, kupował jednocześnie doszczętne rozbitki z Niemiec, Polski czyli lewo-kierownica, robił przeszczepy wspawując kompletne pola numerowe. Sprzedawał jako sprowadzone z Niemiec czy Francji, bo nikt z za granicy nie jest w stanie sprawdzić w jakim stanie kupił (złom).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem go od rąk pierwszego właściciela z Polski(żaden dealer) który jeździł rok tym autem po naszym kraju, a ten wcześniej go kupił w Hiszpanii bo mam nawet papiery. A czy jest możliwe że akurat ten kto kupił auto z salonu mógł sobie zażyczyć taką opcję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś dywaniki i gąbki w miejscu gdzie pasażer ma stopy (strzałka na zdjęciu) jak jest tam zaspawana dziura po kolumnie kierowniczej to znaczy że był anglik jeżeli nie to znaczy że ktoś wymienił fotele z anglika.

post-3001-1303493379_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, sprawdź dobrze, bo może rzeczywiście obecnie jako kierowca siedzisz na byłym miejscu pasażera. Ja miałem Megane II kupione w polskim salonie w najbogatszej wersji luxe privilege i fotel pasażera można było tylko przesuwać do przodu/do tyłu oraz pochylać oparcie bardziej/mniej, a fotel kierowcy dodatkowo jeszcze regulowal się góra/dół (dźwignią z lewej strony), a oparcie miało pokrętło z prawej strony do "wypychania" na wysokości części krzyżowej kręgosłupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem go od rąk pierwszego właściciela z Polski(żaden dealer) który jeździł rok tym autem po naszym kraju, a ten wcześniej go kupił w Hiszpanii bo mam nawet papiery.

A co za problem jest kupić anglika, potem rozbitka z Hiszpanii z papierami i zrobić przeszczep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zaraz wezmę się za to i sprawdzę czy rzeczywiście mógł to być anglik.

 

[ Dodano: 2011-04-23, 11:06 ]

Rozebrałem to i jakoś nie zauważyłem tam żadnej dziury zaspawanej jeśli powinna być dokładnie w tym miejscu co na zdjęciu. Istnieje może jeszcze jakaś inna możliwość żeby to sprawdzić? A w serwisie orientujecie się ile może kosztować sprawdzenie na jaki rynek było auto wydane?

Chyba że rzeczywiście mogły być fotele przekładane z anglika bo innej możliwości zamontowania by wtedy nie było ponieważ mam poduszki boczne w fotelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie w ASO za darmo jest, szczególnie że twoje auto i VIN twój więc możesz poznać historię auta, jakbyś chciał kupić to pewnie by nie wszędzie powiedzieli ze względu na jakąś ochronę danych itd. :-D ale jak jesteś właścicielem to masz prawo poznać wszystko :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy czasem, nie sprawdzasz w tym samym serwisie co kupione auto. Zadzwoń do Grudziądz lub Bydgoszczy, mnie wszystko powiedzieli na telefon. A na marginesie, do tej pory czytało się na forum, że nie powiedzą jak nie jesteś właścicielem a chcesz kupić, teraz :shock: nie mówią bo kupiłeś :-D :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoń lub pisz do serwisu w Wawie,ja wysłałem maila do serwisu i Pan,odpowiedział mi na wszystkie zadane pytania bez żadnego problemu,swoja droga bardzo kompetentna osoba,zasugerował nawet ze zbliża mi sie termin do wymiany rozrządu,podał cene z rabatem,nie wiem czy moge tu podać namiary bo może ktoś odebrać to za reklame (nie mam nic wspólnego z tym serwisem) ale myśle ze takie podejście do klienta zasługuje na pochwałe,oby wiecej takich ludzi w serwisach.

To jest namiar

Michał Lewandowski

 

Specjalista ds. Marketingu

 

KONCESJONER RENAULT

Dyszkiewicz Sp. z o.o.

Ul. Warszawska 84

05-520 Konstancin k. Warszawy

 

Tel: 22 754 51 21

Tel: 22 754 11 33

Fax: 22 754 11 88

Email: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!