Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woda w plastikowej kieszeni drzwi Megane 2


Rekomendowane odpowiedzi

Dziś byłem w ASO FSO rozmawiałem o tym problemie. Many powiedział że "ktoś musiał rozbierać drzwi i źle poskładał ble ble ble, ale folia oczywiście jest do kupienia" lecz odradził mi to bo mówił że sprowadzenie jej około 400 złotych tyle co tapicerka drzwi i polecił kupić grubą folię, rozebrać tapicerkę, przymocować folię na czarna 1mm taśmę dwustronna:)|

 

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam też taki problem z lewymi drzwiami. Muszę temat rozeznać, gdyż problem ( chyba?) się pojawił po wymianie drzwi z AC (lekkie wgniecenie na parkingu) w srewisie. Spróbuję sie do nich zwrócić z tą sprawą w charakterze reklamacji. Zobaczymy jaki bedzie efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Trochę ode mnie Na zdjęciach brzydko wygląda to uszczelnienia ale na żywo elegancko. Szczelinki zaklejone klejem z pistoletu na gorąco, sam glosnik zalany do okoła klejem przyklejony i przykręcony. Folia poszła do poprawki bo głośnik musi "Oddychać"

ALBUM http://malykubek.fotosik.pl/albumy/712362.html

c18f5cd10e87a4afmed.jpg

1b3440f5152a7c1fmed.jpg

dba94f8d4ed80752med.jpg

808a217a9da00210med.jpg

cb12f2036426ead1med.jpg

80df6fc724758d9amed.jpg

e761848db79fb524med.jpg

309c0c68c8f558d4med.jpg

 

[ Dodano: 2009-12-02, 18:16 ]

I nie przecieka już:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Silikon za bardzo się nie nadaje do uszczelnienia blach. Może powodować korozje. Można uszczelnić uszczelniaczem dekarskim szczeliny po zdemontowaniu lusterka. Ja tak zrobiłem tylko zamiast uszczelniacza zastosowałem "mastik" uszczelniacz jaki stosuje się przy naprawie kabli. I mam spokój. Najpierw myślałem że leci od klimy a tam sucho, potem sprawdziłem odpływy i jeden miałem zapchany. I na końcu uszczelniłem nieszczęsne otwory przy lusterku. I teraz już mi się nie przelewa woda przez uszczelkę w drzwiach do środka auta, a miałem jej około 4 litrów po stronie pasażera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam wszystkich ! Pada i pada. Mam problem z wodą w która pojawia się od dołu w prawej plastikowej kieszenie drzwi prawych (tych od strony pasażera) Czytałem na forum, że to problem uszczelnienia głośnika lub brak foli (której u mnie nigdy nie było) - niestety próbowałem uszczelnić wskazane przez forumowiczów miejsca i nic - nadal woda leci - czy ktoś może mi pomóc bo już nie mam pomysłu a od początku wydawało mi się że pomysł z uszczelnieniem głośnika jest zły bo u mnie woda pojawia od spodu (dna) kieszeni

Proszę o pomoc

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem :applause:

i już doszedłem skąd się wzieła owa woda :) jednak jest problem, ponieważ woda przecieka przez spaw w górnej wewnętrznej częsci drzwi <spaw orginalny na górnej ramce okna) dokładnie nad wodą w kieszeni (łatwiej znaleźć). Problem polega na tym że nie wiem jak uszczelnić owe miejsce <ok>

jakieś sugestie??

RelaX

  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem :applause:

i już doszedłem skąd się wzieła owa woda :) jednak jest problem, ponieważ woda przecieka przez spaw w górnej wewnętrznej częsci drzwi <spaw orginalny na górnej ramce okna) dokładnie nad wodą w kieszeni (łatwiej znaleźć). Problem polega na tym że nie wiem jak uszczelnić owe miejsce <ok>

jakieś sugestie??

RelaX

 

 

Mógłbyś zaznaczyć na fotografii, które miejsce masz na myśli

[u mnie pada deszcz i przed chwilą byłem sprawdzić - wymontowałem lampkę z drzwi i nie ma tam wody - woda leje się tak jakby w dnie kieszeni była (miej więcej na środku) maleńka dziurka]

 

 

Swoją drogą to dziwne, że drzwi nie mają żadnego odpływu wody (nie przyglądałem się dokładnie ale chyba nie ma żadnej dziurki na spodzie drzwi - w poprzedniej mojej Megane 1 - w drzwiach na spodzie były dziurki)

post-33982-0-65385600-1311362195_thumb.jpg

Edytowane przez calderaseven
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!