Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Programowanie elektrycznych szyb z przodu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szystkich po raz pierwszy na forum. Od kilku dni posiadam megane II z 2005 roku i od kilku dni mam problem z szybami i jeszcze z klaksonem . Szyby nie dzialaly ale po analizie wszystkich bezpiecznikow lewa dziala skokami . Po zaprogramowaniou jej poprzez przytrzymanie 5 sekund przycisku komputer zapamietuje i wszystko jest ok. W momecie zgaszenia i zamkniecia samochodu wszystko sie rozprogramowywuje i szyba od nowa chodzi skokami . Moze ktos pomoze ztymi szybami .A jesli chodzi o klakson to bezpieczik ok ale nie moge namiezyc syreny pod maska zeby ja ssssprawdzic gdzie ona sie znajduje? z gory dziekuje i przepraszam jak zle umiescilem ten temat

Co zlego to nie ja. Pzdr.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

 

P_r_z_e_m_o

 

Dodano: 04 wrz 2011 - 00:45

To się więcej nie powtórzy . Tylko polskie znaki!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wszystko o co pytasz już na forum jest opisane. Podejrzewam, że masz kłopot z akumulatorem. Stary i wymaga albo naładowania albo wymiany na nowy. Co do klaksonu to znajduje się w zderzaku przednim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy szyba kierowcy ma zasilanie z bezpiecznika 25A w kabinie kierowcy (oznaczony "L" na schematach). Wyjmij ten bezpiecznik i zobacz czy szyba chodzi. Objawy wskazują na odłączenie zasilania sterownika szyby po wyłączeniu zapłonu i dlatego on traci swoje ustawienia. Może ktoś podłączył ją z innego źródła, np. z "+ akcesori".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzeje starego kotleta. Znajomy w m2 CC ma taki problem ze przycisk dziala na odwrót a więc zamiast zamykać to otwiera i zamiast otwierać to zamyka. Problem pojawił się po tym jak cos grzebał przy tej szybie-chyba mial uszkodzony przekaźnik. Znalazlem info jak zaprogramowac szyby poprzez przytrzymywanie przycisku przez 10 sekund na górze. Ale jak zaprogramowac szybe na górze jak zeby byla na górze trzeba wciskac przycisk w dół? Czytałem kiedys cos na temat takiej sytuacji z zamienionymi funkcjami przycisku ale nie moge tego znaleźć....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może ktoś mi pomoże. U mnie przycisk sterowania szybą kierowcy działa odwrotnie ale dodatkowo szyba na dół schodzi skokami a do góry podchodzi normalnie do wysokości 3/4 później dalej skokowo, wszelkie próby doucznia kończą się tym że szyba skokowo działa w górę i w dół. Przeszukałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi gdzie szukać rozwiązania, co sprawdzić ??. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam również mam problem w megi 1.5 dci 2005 2 szt. drzwi. Spalił mi się moduł wymieniłem go lecz szyba opuszcza się tylko w dół bez względu czy naciskam do góry czy do dołu i nie chce się przyuczyć i cały czas opuszcza się na dół ... jeszcze żeby tego było mało zdjąłem sterowanie z drzwi kierowcy chcąc na krótko połączyć styki, lecz nic to nie dało oprócz problemu teraz z prawą szybą która wcale przestała działać. Może wiecie co mogło się stać z prawą stroną na krótko łączyłem tylko po 2 przewody z sterownika- bezpieczniki przy kierowcy całe. Może znacie jakiegoś mechanika co się tym zajmuje w Warszawie i okolicach mieszkam w Legionowie Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jutro umówiony na 8 w warsztacie przez forum się nie udało zrobić, na pewno jutro opisze moją wyprawę.

Ogarnia ktoś co on zrobił zastąpił moduł

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyby ogarnięte czyli jak nie mogłem przyuczyć to padło w upc- a w nim część odpowiedzialna za szyby, mogłem od razu oddać chłopakom z www.motoklinika.auto.pl/ więcej napsułem samemu próbując, najpierw musieli po mnie poprawiać, polecam ich ogarnięci jeśli chodzi o renault i cenowo spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dono-na spokojnie wyjaśnij co było problemem....co zostało zrobione itp...

 

Dodano: 07 kwi 2013 - 22:37

Dono...prosimy o info-co zostało zrobione. jaka przyczyna usterki?

 

Dodano: 10 kwi 2013 - 00:41

Dono zaniemówił. Więc ja powiem co udało się ustalić. Podobno któryś z elementów podczas składania musiał zostac obrócony. Poniewaz rozwiazaniem było fizyczne obrócenie jednego z elementów przy szybie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

A jakiś pomysł na taką sytuację, że szyba prawa przednia musi być przyuczana raz na jakiś czas? wszystko działa normalnie tylko ta jedną szyba jakby zapomina co trochę, że była uczona i otwiera się/zamyka skokowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawić styki na wszystkich kostkach w tej linii. Coś się gdzieś rozłącza w czasie jazdy albo przy zmianach pogody i moduł przy napędzie szyby odczytuje to jako zanik zasilania, jak przy odłączeniu akumulatora.

Może to też być wina samego modułu i jego wewnętrznych połączeń.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!