Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
Megane II phI Ankieta - KZFR (występowanie i objawy)
KZFR - występowanie i objawy
130 użytkowników zagłosowało
-
1. Typ silnika
-
1,6/16V (K4M761)
-
1,6/16V (K4M782)
-
2,0/16V (F4R770)
-
2,0/16V (F4R771)
-
2,0/16V (F4R776)
-
2,0/16V (F4R740) Scenic I PhII0
-
2,0/16V (F4R741) Scenic I PHII
-
2,0/16V (F4R744) Scenic RX40
-
-
2. Rok produkcji
-
1999
-
20000
-
2001
-
2002
-
2003
-
2004
-
2005
-
2006
-
2007
-
2008
-
-
3. Objawy wystąpiły po przebiegu;
-
< 10,000 km
-
10,000 km - 20,000 km
-
20,000 km - 30,000 km
-
30,000 km - 40,000 km
-
40,000 km - 50,000 km
-
50,000 km - 60,000 km
-
60,000 km - 70,000 km
-
70,000 km - 80,000 km
-
80,000 km - 90,000 km
-
90,000 km - 100,000 km
-
100,000 km - 110,000 km
-
110,000 km - 120,000 km
-
> 120,000 km
-
-
4. Objawy wystąpiły po ... od daty produkcji
-
< rok
-
1 -2 lata
-
2 - 3 lata
-
3 - 4 lata
-
> 4 lat
-
-
5. Klasa lepkości stosowanego oleju
-
0W30 / 0W40 / 0W50
-
5W30 / 5W40 / 5W50
-
10W30 / 10W40 / 10W50
-
15W40 / 15W50
-
-
6. Olej był wymieniany co (przebieg)
-
10,000 km
-
< 15,000 km
-
< 20, 000 km
-
-
7. Olej był wymieniany co (okres)
-
częściej niż rok
-
co rok
-
co 2 lata
-
więcej niż 3 lata (niezgodne z zaleceniem)
-
-
8. Objawy na zimnym silniku
-
stuki przy rozruchu
-
falowanie, nierówne obroty
-
problemy z uruchomieniem silnika
-
brak mocy
-
trudności z wkręcaniem się na obroty
-
silnik gasł, zapalał za drugim lub następnym razem
-
brak objawów
-
-
9. Objawy na rozgrzanym silniku
-
stuki, warkot
-
falowanie, nierówne obroty
-
brak mocy
-
trudności wkręcaniem się na obroty
-
w/w problemy występowały przy obrotach <3000 rpm
-
w/w problemy występowały przy obrotach >3000 rpm
-
brak objawów
-
-
10. Czy przy wymianie KZFR wymieniono rozrząd
-
tak
-
nie
-
-
11. KZFR zostało wymienione po wystąpieniu objawów
-
natychmiast
-
< 5,000 km
-
5,000 - 10,000 km
-
10,000 - 15,000 km
-
15,000 - 20,000 km
-
> 20,000 km
-
-
12. Po wymianie KZFR objawy wystąpiły ponownie po
-
< 5,000 km
-
5,000 - 10,000 km
-
10,000 - 15,000 km
-
15,000 - 20,000 km
-
20,000 - 30,000 km
-
>30,000 km
-
nie wystąpiły
-
-
13. Proporcje przebiegu
-
głównie miasto
-
50% miasto / 50% trasa
-
głównie trasa
-
- Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
-
Videos
-
Ogłoszenia
-
Polecana zawartość
-
Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
Krzychu opublikował(a) temat w Aktualności motoryzacyjne,
Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.-
- 1 odpowiedź
Wybrany przez
Krzychu, -
-
Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
Krauziak opublikował(a) temat w 1.5 diesel,
Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu.
Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów.-
- 23 odpowiedzi
Wybrany przez
Krzychu, -
-
Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
LastSoul93 opublikował(a) temat w Forum Ogólne,
Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment obrotowy i zyskać pare km. Później chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek.
Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ?
REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6 - Prezes
-
- 24 odpowiedzi
Wybrany przez
Krzychu, -
-
Jak sprawdzić kod silnika?
nyerik opublikował(a) temat w Forum Ogólne,
Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?-
- 11 odpowiedzi
Wybrany przez
Krzychu, -
-
Pierwsza wymiana oleju - Megane IV
Szaraj0 opublikował(a) temat w Zakup - Megane IV,
Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140.
Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?-
- 34 odpowiedzi
Wybrany przez
Krzychu, -
-
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.