Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

mnie to chyba łożyska, a dokładnie to z lewej strony, w garażu wyczułem luz i taki dźwięk podobny do tego w czasie jazdy, później najcięższy temat - walka z mułowatym dCi

Jak naprawisz i usuniesz to stukanie to pochwal się co było i ile kosztowało, co do mułowatości Dci to przeczyść EGRa ewentualnie może katalizator zapchany tak jak w scenicu kolegi z pracy. Skutki ciągłej jazdy po mieście z małymi obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze amorów nie wymieniłem ale wszystkie rzeczy na około już na ukończeniu. A dokładniej okazało się, że łożysko z tyłu miało luzy, ale wątpię żeby to było przyczyną stukania z tyłu. Dodatkowo wymienione cylinderki i okładziny hamulcwe w bębnach. U mnie ewidentnie zaczęło się od amorów (stukanie). Stukanie dochodzi z bagażnika, tak jakby od braku tłumienia coś latało na nierównościach. Dzisiaj odbieram auto to napiszę, czy po wymianie łożyska i okładzin hamulcowych nadal mam stuki. Jak się okażę, że to belka to będę mega wkuty. Amory wymienię w przyszłym miesiącu, bo teraz praktycznie cała pensja poszła w auto.

 

Dodano: 03 lip 2012 - 18:13

Mam już auto u siebie, generalnie bez zmian w zakresie pukania z tyłu. Ale przynajmniej u mnie są to ewidentnie amortyzatory, na 90%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodz o amortyzatory to z czystym sumieniem mogę polecić amorki firmy FAST. Kupowałem na Allegro od tego Pana:

 

http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=12389162

 

Tylne kupowałem po 58zł za szt. Rok po montażu i przejechaniu 15 tys km: jeden 55% a drugi 60%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, rozbierz rygiel tyknej klapy - przykręcony do tylnego pasa, przypuszczam że będziesz już miał tam powycierane plastikowe tulejki, obróć je tak aby zminimalizować luz i sklej kropelką (tulejki do obudowy, rygiel musi mieć możliwość poruszania się góra-dó). Następnie nanieś na powierzchnię styku rygla i pasa klej do gwintów, wyreguluj i dokręć (rygiel lubi się samoistnie przesuwać - stąd klej;). U mnie pomogło, co prawda dalej lekko stuka ale słychać to tylko na bardzo nierównej drodze.

 

Temat jest o amortyzatorach więc napisze swoje doświadczenia. Jeżeli nie chcecie mieć problemów wyciągnięciem wymienionych amortyzatorów to tulejka która wchodzi w belkę musi być lekko oszlifowana papierem ściernym żeby mieć luz i dodatkowo posmarowana najlepiej smarem miedzianym, dopiero później skręcać. Wymieniałem na amortyzatory GH i w prawym urwało się górne mocowanie po chyba trzech miesiącach (pospawane elegancko tigiem i teraz nie do ruszenia), prawy pękł w Czechach w drodze do Włoch (zrobione około 700km bez jednego amortyzatora - cudowne przeżycie), pospawany jeździ do dziś. Niestety amortyzatory zaczęły wylewać się tydzień temu, jeszcze tłumią ale coś czuję że za niedługo szykuje się wymiana. Ogólnie amorki zrobiły 15tys, zdecydowanie nie jest to zadawaljący wynik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam

Zobacz też ;) LINK

Jeżeli chodzi o Monroe to wygląda to następująco.

- 2.0 16 V -> 10.98→ 00.02 -> numer katalogowy 43094

Te amortyzatory są dedykowane tylko do 2,0 16V.

Pozdrawiam

Lionel2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, jak w temacie, jaki na dzień dzisiajszy można śmiało zakładać? W ofercie znalazłem: Daco, Maxgear, Kraft, SRL, Optimal. Proszę o poradę bo nie chce znów wymieniać po paru kilometrach :/ Może te recordy? Z tego co czytam to z tych tanich te są polecane

 

Pozdro :mrgreen:

A wystarczy użyć :D

Przenoszę

Edytowane przez angielski12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!