Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z tankowaniem do pełna.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Może już ktoś ten problem opisywał, lecz nic nie znalazłem... Podczas tankowania nie mogę zalać do pełna, wchodzi ok 50l, i odbija pistolet, potem już ciagle odbijać zaczyna. Wskazówka staje troche dalej za 3/4, tak więc pełny zbiornik nie jest.

Nie ma jakiegokolwiek problemu z tankowaniem do momentu ok 50l - 3/4 baku. Czy to problem z odpowietrzeniem? Czy jest możliwość przepchania rurki odpowietrzenia np. drutem ? czy trzeba demontować wlew? Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z regóły mam pustke, mieszkam w niemczech i do pełna tankuję przed wyjazdem w trase, tankowałem tak 2 razy, za pierwszym miałem jakieś 5-7 litrow- nie długo po zapaleniu rezerwy, a za drugim jakies ok 3- przejechane ok 40 km na rezerwie po mieście. Na trasie spalanie mam ok 8,8-9l starcza na jakies 500 i rezerwa sie zapala. Wskazówka nie staje w tym samym miejscu- co by wskazywało na zawieszenie pływaka itp. :l: Te 50 l to na oko z rezerwą wychodzi.

Denerwuje mnie te ok 10 l mniej, bo jakbym nalał do pełna dojechałbym bez tankowania do polski. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odbija wcześniej bo paliwo 'się pieni' , po pierwszym odbiciu wysuń pistolet do góry o jakieś 3-5 cm, zmniejsz nacisk na dźwigienkę w pistolecie(mniejszy strumień paliwa). Próbowałem i w ten sposób możesz dotankować jeszcze jakieś 5-7litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odbiciu poczekaj chwilę, wysuń pistolet o kilka cm. i delikatnie dolewaj paliwo nadal. Teraz na stacjach jest paliwo zimowe, które , tak jak poprzednik napisał, się pieni. W służbowym Ducato po pierwszym odbiciu jestem w stanie dolać jeszcze 13-14 litrów. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denerwuje mnie te ok 10 l mniej, bo jakbym nalał do pełna dojechałbym bez tankowania do polski.

Już o tym w innym temacie pisałem (o jakości paliw) ale powtórzę byś przemyślał..

Z własnego doświadczenia radzę, jeszcze przed wjazdem do Polski zatankować pod korek za OJRO.

Tankując u nas nawet na tych renomowanych stacjach odczujesz różnicę w mocy i pracy silnika.

A cena i tak jest zbliżona do tej, którą masz w BRD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję przed tankowaniem zrobić sobie test zegarów i wtedy dowiesz się ile tak naprawdę masz jeszcze paliwa w baku. U mnie rezerwa się zapala jak mam około 9l paliwa w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym problem? Jak paliwa nie wchodzi wiecej to znaczy że zbiornik jest pelny, a źle pokazuje wskażnik. W moim bolidzie zawsze wchodzi ok 54-55 litrów . Z tym że po zapalaniu się kontrolki rezerwy auto robi jescze ok 40-60 km. To chyba normale , a zbiorniki w wszytkich megankach maja ta sama pojemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zapala jak w zbiorniku jest 12-13 litrów. Ale tankując na Statoil czy shell to pokazuje ze weszło 52 litry a na kompie 48 litrów spaliłem, a tankując na stacji typu auchan czy careffour to wchodzi o 1 litr mniej niż pokazuje komputer a zasięg czy spalanie podobno jak na firmowych stacjach. Więc firmowe stacje naciągają więcej kasy z kieszeni klienta.

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witajcie, mam taki sam problem, po zatankowaniu baku do pełna (aż mi się troszkę wylało) wskaźnik pokazuje 3/4 baku. Podczas tankowania odpaliłem na chwilę żeby zobaczyć ile weszło. Co zrobić żeby wskaźnik działał poprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!