Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

więc tak:

 

18,82,83 - puste

 

pin 10 - odpięty, podana masa - sprężarka startuje przy włączonym AC, po wyłączeniu AC brak reakcji sprężarki. po włączeniu sprężarki nie włącza się wiatrak chłodnicy - posiadam jeden "uniwersalny" do chłodnicy silnika i klimatyzacji. rurki do sprężarki jedna zimna druga bardzo gorąca. podczas pracy sprężarki zauważany nieznaczny spadek obrotów sinika (daleki od zdławienia silnika)

 

po stacyjce I

 

pin 3 i 7 - 12,29V

 

po stacyjce II

 

pin 7 i 30 - 12,16V

 

dmuchawa

1

7 i 13 - 3,05V

 

2

7 i 13 - 5,10V

 

3

7 i 13 - 7,20V

 

4

7 i 13 - 10,54V

 

AC

7 i 6 - 9,76V

 

pin 22 przedzwoniony z pin 10 - wszystko ok.

Edytowane przez robert.deresz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To problem jest w komputerze wtrysku albo nie widzi sygnału "zapytania o włączeniu klimy" albo układ wykonawczy komputera włączający klimę i wiatrak nie działa.

Aby sprawdzić czy sterowanie wentylatora jest dobre musisz do przewodu z komputera pin 8 podać masę.Powinien włączyć się na I bieg wentylatora.

 

Sprawdź jeszcze połączenie pin 23 komputera z panelem sterowania i czy po wciśnięciu przycisku AC na pin 23 pojawia się napięcie (nie pamiętam + czy -)

Edytowane przez Nel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak:

 

pin 8 - podana masa wiatrak włączył się na 1 biegu

pin 23- przy wciśniętym AC 10,62V po wyłączeniu AC 0V

 

jeszcze jakaś podpowiedz ???

Edytowane przez robert.deresz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Nic z tego nie rozumiem. Masz może jakąś fotkę jak to zrobić? I jakie napięcie ma być? Jakiekolwiek?

EDIT:

Udało mi się wyciągnąc, nic trudnego, trochę światła i widać że wystarczy podważyć z przynajmniej jednej strony i lekko zsuwać, niestety miernik pokazuje i przy włączonej klimatyzacji i przy wyłączonej 0.00, tylko wiatrak się włącza

thumb_hosting_zdjec_1368271569__dsc_0019.jpg thumb_hosting_zdjec_1368271626__dsc_0020.jpg

Co do kabli nie wygląda by tam ktoś łapy wsadzał, chociaż niedawno montowali instalacje LPG ani na zaśniedziałe też nie wyglądają. Jakieś pomysły?

 

Ps Panowie, jak prześledzić ten kabel, gdzie jest jego drugi koniec, by sprawdzić ciągłość?

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

djmajeranek tylko się wtrącę na chwilę z małym OffTopem. Chyba masz rolkę od paska akcesoriów bardzo zjechaną - zrób coś z tym, bo Ci może pasek zeskoczyć i zrobić spustoszenie w silniku. Jeżeli mi się coś pomyliło to sorry, ale wolałem zwrócić na to uwagę. Nie ma to nic wspólnego z klimą.

thumb_hosting_zdjec_1368272794__pasek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź, schemat mostka i sprawdź presostat.

Druga sprawa sprawdź bezpiecznik 7.5A w skrzynce na lewym nadkolu.

Panowie, jak prześledzić ten kabel, gdzie jest jego drugi koniec, by sprawdzić ciągłość?

Najszybciej? Ściągnąć sobie schemat z Downloadu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!