Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spryskiwacz Megane


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich w Nowym Roku;) Mam maly problem z moja Meganka, mianowicie chodzi o spryskiwacz, dziwna sprawa kiedy daje na przednia szybe leci na tylna, a kiedy daje na tylna takze leci na tylna :mrgreen:, tyle co posprawdzalem przewody nic sie nie urwalo ale plynu nie ma w przewodzie na przenia szybe.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wyciągnąć pompkę. Do niej jest przyczepiony mechanizm z tłoczkiem w środku, który blokuje odpowiedni przewód. W tłoczku jest guma, która puchnie i unieruchamia tłoczek. Albo obetniesz wystającą część gumy na równo z tłoczkiem albo pozbędziesz się jej całkowicie i wypełnicz go silikonem. Ja wybrałem opcję drugą i od kilku lat jest spokój. U mnie guma tak spuchła, że nie leciało z żadnego spryskiwacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"5-7 sek zanim plyn zacznie leciec"

Myśle ze powodem tego moze być brak płynu w przewodzie między pompką a spryskiwaczem. Przewód musi być nieszczelny i pły z niego ucieka. najprawdopodobniej niesczelnośc będzie miala miejsce przy pompce i płyn spływa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez bym chetnie sie dowiedzial o kosz takowego zaworka. ale sadze ze lepszym rozwiazaniem jest montaz na koncu, blisko spryskiwacza, poniewaz plyn tak czy siak moze sobie parowac...

 

a jeszcze dodatkowy problem z opoznieniem tylnego spryskiwacza. zwrotnica w pompce jest domyslnie ustawiona na przednia szybe, za kazdym razem musi sie przestawic, no dobra ale jesli ciagle jest ustawiona na przednia to kanalik na tylna jest zablokowany wlasnie w samej pompce, wiec czy ejst sens montowac w sumie drugi zaworek w tym samym miejscu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem tą zasrana pompe i prosze o pomoc bo nie wiem gdzie mam wyjac te zaworki wszystko trzyma bardzo mocno nie chce wyjmowac nic na hamca bo sie połamie zreszta jak uzywam sily to juz zgrzyta na dodatek na koncach pompy z kazdej strony sa male metalowe nity. oryginalna pompa koszt 220zl zamiennik 60zl z tym ze jest go bardzo ciezko dostac te pompy(zamienniki) sa uzywane do citroenow peugeot no i oczywiscie renault ale nie sa katalogowane(ponoc montowane losowo) co dziwne wiec trzeba dobierac na "chybil trafil" bylem w kilku sklepach mieli po kilka do kilkunatu pomp na stanie ale zadna nie pasowala w jednej zaworek idzie tak w drugiej srak ksztalty inne... szkoda gadac przesylam fotki moze sie co rozjasni.

pozdro

144c7346a733e98bm.jpg

2de4079a381ab002m.jpg

c72cbc0ab23c0522m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!