Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Hak holowniczy do Megane II CC


Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, na razie dość luźno, o montażu haka holowniczego do samochodu. Z oczywistych względów musiałoby to jakoś wyglądać, tzn. najlepiej aby wcale nie było go widać. Czy ktoś przechodził już przez to w tym samochodzie? Czy hak jest inny niż do pozostałych odmian nadwoziowych? Ile mniej więcej kosztuje? Jak wygląda z założoną / zdjętą kulą?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wygląda z założoną / zdjętą kulą?

ja mam i w oczy nie kłuje. Nawet mi do głowy nie przyszło żeby zdejmować.

jak z resztą pytań to nie wiem, ale jak na cabrio to jest mega udźwig na haku bo do 60 kilo nacisku i przyczepka 1600kg (w ducato też tyle mam :oops: )

sądzę więc, że rama auta jest ta sama co w nie cabrio a więc i hak będzie ten sam.

Dla porównania w audi miałem 500kg uciągu <lol> i 50 kg nacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Moge wiedziec ile placiliscie za hak? W tej chwili ceny sa jakies horendalne do CC.

do zwyklej meganki 200/300zl

do cc prawie 1000zl

 

zastnawiam sie czy one nie sa takie same...moze ktos potwierdzic/zaprzeczyc?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zwróć uwagę na DMC przyczepki jaką Ci wbiją w dowód. żebyś nie miał haka takiego jak ja na 700kg (prawie przyczepka lekka ;) )

Tylko że to wynika z homologacji auta a nie widzimisię urzędnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wynika to też czasem z widzimisię (niewiedzy/głupoty) urzędnika.

Koledze przy Doblo wbili przyczepkę max. 750 kg z hamulcami i 500 kg (!) bez hamulców, gdzie w homologacji auta jest wpisane 1300 kg.

Musiał się sporo nalatać, żeby to odkręcić, wyciągał homologację auta z FAP, homologację haka i do tego dodatkowa wizyta na stacji diagnostycznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wynika to też czasem z widzimisię (niewiedzy/głupoty) urzędnika.

To po to dostajemy dowód rejestracyjny do obejrzenia przed podpisaniem odbioru aby wszelkie błędy wychwycić. Sam miałem parę razy problem z adresami zamieszkanie w dowodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim samochodzie Renault Thalia, którego byłem drugim właścicielem (auto krajowe) miałem wpisane, że mogę ciągnąć przyczepę z hamulcem 1100 kg, a auto ważyło 900 kg :-) Także również potwierdzam, że jak ktoś źle wpisze to tak jest potem w dowodzie.

 

Dodano: 18 mar 2016 - 20:41

To po to dostajemy dowód rejestracyjny do obejrzenia przed podpisaniem odbioru aby wszelkie błędy wychwycić. Sam miałem parę razy problem z adresami zamieszkanie w dowodach.

Jak kupujesz z drugiej ręki samochód to czasem jest za dużo zachodu aby wprowadzić zmiany, ponieważ standardowo przypisują parametry że starego dowodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To po to jest wyciąg z homologacji aby go dołączyć. No cóż, raz miałem Twingo z pojemnością silnika 11148cm3, znajomy miał w dowodzie pulgocie 208 55 miejsc siedzących, czyli dobry autokar :lol:

 

Dodano: 18 mar 2016 - 20:45

I mają 30 dni na weryfikację wszystkich danych zawartych w dowodzie, bo najpierw wydają miękki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!