Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie podpięta wtyczka pod fotelem kierowcy


Rekomendowane odpowiedzi

I ona by była od sygnalizacji nie zapięcia pasów? Jutro sprawdzę czy to od tej klamry. Pozdrawiam

 

Dodano: 06 kwi 2015 - 18:55

Jeśli się nie mylę, to powinna być wpięta w klamrę pasa bezpieczeństwa.

Dokładnie tak jak piszesz. Ona jest wpinana do klamry pasów.

Zaraz po wpięciu jej, na desce przy zegarach widnieje ikona nie zapiętych pasów ;-)

Najwyraźniej poprzedni właściciel wypiął sobie ten kabel.

 

BTW Dzięki wielkie za rozwiązanie problemu

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Proszę o pomoc w rozpoznaniu wtyczek.

Problem jest taki że ktoś mieszał w instalacji fotela.

Poduszka boczna podłączona

Napinacz wystrzelony i we wtyczce opornik

Pod fotelem jest jeszcze trzecia wtyczka z wpiętym opornikiem (kolor pomarańczowy), gdzie ona powinna być podpięta?

 

Mam taki błąd w clipie:

DF210 Obwód napinaczy pasów prz. klatki piersiowej

 

Zamieszczam zdjęcie instalacji:

thumb_hosting_zdjec_1454350711__instalacja_fotela.jpg

 

Kolego zapoznaj się z regulaminem zamieszczania zdjęć i zastosuj się do niego. Aston76

Edytowane przez kudys11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj. Jestem na etapie sprawdzania wszystkich połaczeń pod fotelami ale za nic nie mogę się dostać do wtyczki od napinacza ale tego po stronie hamulca ręcznego. Czy znacie jakiś sposób bez wykręcania fotela?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez wykręcania fotela?

Może jak byś zdjął tunel środkowy (tylko po co), bez zdejmowania fotela raczej się nie dostaniesz. Plastikową osłonę trudno się zdejmuje aby nic nie połamać nawet na wyjętym fotelu. Poza tym odkręcenie 4 śrubek zajmie Ci 5 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Coś dla informacji w tym temacie:

 

Przekładałem fotel kierowcy w moim samochodzie. Okazało się, ze po podłączeniu zapaliła się kontrolka pasów bezpieczeństwa i service. Trochę zeszło zanim umiejscowiłem usterkę pomimo wskazań komputera po podłączeniu do samochodu. Interpretacja nie jest wcale taka prosta. Załączam tabelę zbiorczą usterek. Konia z rzędem temu kto dokładnie określi miejsce uszkodzenia, ba napisane jest ale niezbyt dokładnie.Zwłaszcza, ze programy diagnostyczne podają różniące się od siebie opisy.

 

Natomiast mogę 100% stwierdzić dokładne miejsce uszkodzenia i co jest uszkodzone w kodach:

 

DF210 : - uszkodzony napinacz fotela kierowcy od strony pasażera czyli po prawej stronie fotela kierowcy, z którego wychodzi zaczep czerwony do którego wkłada się pas bezpieczeństwa = wymiana napinacza (długa rura mocowana grubym wkrętem)- trzeba odłączyć przewód z zaczepu i przełożyć go do nowego napinacza

 

DF240 : - uszkodzony napinacz fotela kierowcy od strony drzwi czyli po lewej stronie fotela kierowcy, z którego wychodzi zaczep stały przez który przechodzi pas bezpieczeństwa = wymiana napinacza (długa rura mocowana grubym wkrętem)- trzeba wyciągnąć zaczep pasa bezpieczeństwa z napinacza wciskając na obudowie do której mocowany jest pas przycisk znajdujący się pośrodku obudowy

 

Aby przeprowadzić wymianę trzeba wymontować fotel 0k. 10 min roboty.(bez wyciągniecia fotela mozliwa naprawa, ale bardzo nie wygodna)

1.odłączyć kostkę z przewodami pod fotelem wyciągając ją z podszycia pod fotelem

2.wykręcić 4 śruby mocujące fotel

3.odchylić oparcie fotela do tyłu

4.przy pomocy pomocnika wyciągnąć fotel z samochodu przez tylne drzwi

 

Prawa plastikowa obudowa napinacza prosta w demontażu - 1 wkręt

Lewa plastikowa obudowa napinacza trudniejsza - ściągnąć plastikową obudowę regulatora wysokości fotela kierowcy ściągając ją (jest tylko na wcisk) odkręcić 2 wkręty. Ściągnąć prawie na siłę tył osłony tak by była możliwość jej przesunięcia w stronę przodu fotela a aby wyjąć ją z ramienia regulatora wysokości fotela kierowcy

I mamy wszystko na wierzchu.

 

W załączeniu zdjęcie co pisze w DF210 i DF240 na programie diagnostycznym Delphi

 

Prawdopodobnie fotel był z auta powypadkowego gdzie napinacze "wystrzeliły". Po zamianie napinaczy ze starego fotela błędów nie było a kontrolki zgasły.Teraz po tabeli usterek wcale się nie dziwię, ze do fotela idzie kostka elektryczna z kilkunastoma przewodami

post-1915-0-66013300-1492763514_thumb.jpg

post-1915-0-77324800-1492763542_thumb.jpg

Edytowane przez wopa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witajcie.

@mireczek01, pozwoliłem sobie skorzystać z Twojego zdjęcia. Mam pytanie, co to za wtyczka, którą zaznaczyłem na czerwono? Jest u mnie wypięta, i wydaje się mieć miejsce na bezpiecznik, którego w niej nie ma. Czy to od czujnika położenia fotela?

Pozdrawiam,

Maciek.

Wtyczka Megane.jpg

Edytowane przez Maciek2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Scenic II, dzis znalazłem coś takiego przy okazji zmiany uszczelki drzwi. Nie podłączone nigdzie. Znalezione pod plastikiem w podłodze. Wychodzi z oryginalnej instalacji. Ktoś się orientuje od czego to? Czy nie mam czegoś na wyposażeniu i po prostu zostawione, czy to coś ważnego?  Z góry dzięki za informacje :-)

IMG_20180503_162554.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak. Już się dowiedziałem. Konkretnie w ramce schowka w podłodze powinienem mieć włącznik, do którego powinno podłączyć się te wtyczki, jednak nie mam go. Mają one za zadanie włączyć światełko na dole drzwiach po otwarciu schowka przy zamkniętych drzwiach. Ktoś się nie bał i za..bał. To tak gdyby ktoś miał podobnie :-D

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!