Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Nie źle się wyraziłem,

Megane ok 85tys (szacunek), Astra 79tys (oficjalnie).

Megane ma dodatkowo: asystent martwego pola, fotele z masażem i podgrzewane, nawigacja.

Napisali, że jak doposaży się Astrę do poziomu Megane to będzie kosztować 88 300. Jednak w tej cenie będzie miała jeszcze DODATKOWO oprócz powyższych jak widzę w katalogu: asystenta parkowania z kamerą cofania (Megane +3300), podgrzewaną kierownicę i wentylowane przednie siedzenia, lepsze audio. W Megane jest Bose, chociaż kilka już niezależnych opinii czytałem, że to jakieś super audio nie jest (boda też z Mazdy).

Tak więc jakby faktycznie wyrównać wyposażenie to będzie 88 300 do 88 300, jeżeli Megane Bose będzie kosztować 85 000. W zależności od dupereli dołożonych te auta z takimi silnikami w wersji hatchback będą kosztować niemal 90tys. Według mnie lepiej wziąć lepszy silnik w Astrze i wziąć wersję Dynamic za 78tys. i mieć 10 tysi w kieszeni. A nie słabszy silnik i milion asystentów. :) Ale to moje zdanie tylko, co kto lubi. Jutro cennik Megane, zobaczymy w jakiej cenie będzie podobna wersja co w Astrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale opel wiecęj przejedzie km bez remontu silnika niż renault z malutkim silnikiem...

Skąd takie informacje? Z tego co mi wiadomo silnik 1.4 w Astrze V to nowa konstrukcja na bezpośrednim wtrysku. Czas pokaże jak się będzie sprawować. Oby nie jak TSI.. Wiemy już że 1.2 TCe na bezpośrednim wtrysku jest bezproblemowe, z pominięciem kilku przypadków zwiększonego zużycia oleju.

Wersja Bose zawsze będzie droższa za sprawą luksusowego audio, które jest adresowane dla najbardziej wymagających. Megane III TCe 130 w wersji Bose kosztowało katalogowo 78 250 zł. Trzeba liczyć że Megane IV będzie prawdopodobnie droższe o około 5 tyś zł... Ale będzie wersja uboższa Intens bez audio Bose, z zachowaniem klimatronika, hands free - więc cena będzie kilka tysięcy taniej. Wygląda na to że już jutro będzie cennik Megana IV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym się chwalić, ale dzisiaj widziałem już czarne megane IV htb na parkingu Auchan w Płocku. Tablice WExxxxx. Akurat stała niedaleko, ale odjeżdżała w tym samym czasie co ja. Napisze tak, przód robi wrażenie, te ledy wyglądają bardzo dobrze, cały przód wydaje się bardzo elegancki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Energy TCe 100

Zaraz będzie wojna na forum hehe :)

Troszkę więcej informacji na temat możliwości zakupu można znaleźć w pliku PDF:

https://megane.renault.pl/static/megane/docs/Regulamin_akcji_megane_premiere_edition_20160204_PL.pdf

Po zapoznaniu się z wyposażeniem to mim zdaniem to jest dokładnie to samo co wersja Life w Megane III (nie ma nic więcej ani nic mniej).

Dla porównania na stronie renault.pl znalazłem, że od ręki można kupić Megane III w wersji Life Energy TCe 115 za 57690 zł.

Czyli 64990 zł (MIV) - 57690 zł (MIII) = 7300 zł - tyle należy dopłacić za nowszy model z silnikiem słabszym o 15 KM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla porównania na stronie renault.pl znalazłem, że od ręki można kupić Megane III w wersji Life Energy TCe 115 za 57690 zł.Czyli 64990 zł (MIV) - 57690 zł (MIII) = 7300 zł - tyle należy dopłacić za nowszy model z silnikiem słabszym o 15 KM ;)

Z tym że tutaj masz wysprzedaż rocznika 2015 + schodzący model. Megane III TCe 115 w wersji Life kosztowało jesienią wg cennika 66 250 zł. Jednak mając na uwadze iż Megane III to już staruszek w tle konkurencji, Renault świadomie o wiele taniej sprzedawało go. Z Megane IV tak już niestety, nie będzie...

Oferta Megane Premiere Edition TCe 100 za 64 990 to świetna oferta mając na uwadze że otrzymujemy to co było w wersji Life w Meganie 3, plus dodatkowo alu felgi po znacznie niższej cenie. Fakt silnik słabszy o 15 KM, oraz oferta ograniczona do 300 sztuk...

Na zdjęciu poglądowym widać że nie ma stacyjki, jak również nie ma czytnika kart. Czy będzie to "pół hands free" jak w podstawowych wersjach Lexusa ? Wygląda to tak że po zbliżeniu się do samochodu trzeba nacisnąć na karcie przycisk aby otworzyć drzwi (to samo po odejściu od samochodu aby zamknąć drzwi), natomiast po zajęciu miejsca za kierownicą normalnie naciskamy Start bez wkładania karty do czytnika....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na liście wyposażenia jest:

- system uruchamiania silnika za pomocą kluczyka

Tak więc nie wiem czy Hands Free nawet okrojone będzie.

Generalnie oferta nieźle wygląda. Co prawda liczyłem na cennik pełny i z pewnością nie są to emocje, na które warto czekać (hahaha), jednak oferta jest niezła. Trzeba przełknąć słaby silnik i można mieć za 67tys. w normalnym kolorze Megane. Za taką Astre 1.0 trzeba by było dopłacić z 5tys.

Ciekaw jestem opinii osób, którym się środek podoba jak im się podoba ten ekranik radiowy. Dla mnie to wnętrze mega smutne, jak Octavia.

Szkoda silnika, jakby było 130 TCE to auta by zeszły do piątku pewnie, tak to nie wiem... To już jest jednak różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie w przeciwieństwie do kolegi wyżej (mayn) obecna oferta "Megane - Premiere Edition" to jakiś żart. Owszem, 65 tysięcy (w zasadzie 67 z lakierem metalik) to cena akceptowalna (w żadnym razie "świetna"), ale zapowiedzi mówiły o bogato wyposażonej wersji premierowej, a tu dostajemy praktycznie golasa z kilkoma skromnymi dodatkami. W przypadku Talismana wersja Premiere Edition zawierała m.in. duże felgi, przyzwoity ekran (może nie ten pionowy tablet, ale też nie biedne radyjko), w miarę mocny silnik, światła Full LED, półskórzane fotele, czujniki parkowania. Osobiście liczyłem na podobną ofertę na Megankę i mocno się rozczarowałem. Może to i dobrze... Łatwiej będzie zamówić Astrę...

 

Aż strach pomyśleć jakie ceny pojawią się w oficjalnym cenniku nowej Meganki. Dlaczego? Bogato wyposażony Talisman Premiere Edition (który miał praktycznie wszystko, co potrzebne) wycenili na 99tys zł, teraz w cenniku najbiedniejszy Life Talismana kosztuje 92tys, a Zen to już 105tys... Jeśli goła Megane Premiere Edition kosztuje 65-67tys, to ciekawe jakie sumy pojawią się w normalnym cenniku? Ciekawe jak wycenią wersje ZEN czy INTENSE (o Bose nawet nie wspomnę) i ile zażyczą sobie za samochód z np.:

- mocniejszym (choć w dalszym ciągu słabym na tle konkurencji) silnikiem 1.2 130KM

- większymi felgami

- czujnikami parkowania

- światłami LED

- bogatszym systemem multimedialnym

- itp. itd.

85 tysięcy? 90? Za plastikowego kompakta z turbopierdziawką pod maską (i to wcale nie na jakimś fullwypasie - bez pełnej skóry, podgrzewanych foteli, nawigacji, itp. itd.)? Szefostwo Renault chyba na głowę upadło licząc, że to się im (w Polsce) sprzeda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie się gramoli Renault Polska z ujawnieniem oficjalnego cennika. Wg odliczania zegarowego które miało miejsce jeszcze wczoraj, miała być to godzina 18:00 dzisiaj. Może jeszcze coś z tego wyniknie... Przynajmniej wiemy już że dopłacając 5 tyś zł więcej do 1.6 16V (od 59 900), mamy z pewnością sporo lepiej wyciszone auto na drogach szybkiego ruchu, oraz lepszą elastyczność... Myślę że za TCe 130 z bajerkami jak ekran 7", oraz hands free będzie trzeba doliczyć dodatkowe 5 tyś, czyli za lekko ponad 70 tyś powinna być ciekawa wersja.

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie oferta nieźle wygląda. Co prawda liczyłem na cennik pełny i z pewnością nie są to emocje, na które warto czekać (hahaha), jednak oferta jest niezła. Trzeba przełknąć słaby silnik i można mieć za 67tys. w normalnym kolorze Megane. Za taką Astre 1.0 trzeba by było dopłacić z 5tys.

Odsyłam kolegę na forum Astry...

 

Wersję Enjoy 1.4 100KM (silnik wolnossący) z pakietem Biznes i lakierem metalik można mieć za 58 tysięcy (po uwzględnieniu rabatu dla grup zawodowych, bez niego 2-3 tysiące drożej). Wersję z silnikiem turbodoładowanym 1.4 125KM za 64-67 tysięcy (a 1.4 150KM za 66-69 tysięcy). Renault Megane Premiere Edition 1.2 100KM z lakierem metalik kosztuje 67 tysięcy. W Astrze dostajemy m.in. lepszy (lub dużo lepszy - w zależności od wyboru) silnik, czujniki z przodu i tyłu oraz normalny system audio (a nie biedne radio) i to wszystko za mniej (lub znacznie mniej - w zależności od wyboru).

 

Opel już na starcie udziela sporych zniżek, a Renówki z serii Premiere są praktycznie "nierabatowe" (wiem, bo testowo próbowałem utargować Talismana i mimo należenia do grupy zawodowej nie otrzymałem praktycznie nic, w Oplu na starcie -10 tys zł). Gdy pojawi się zwykły cennik, pojawią się być może i rabaty (ale wtedy udzielane będą od wyższych kwot, więc suma summarum wyjdzie na to samo)...

 

Dodano: 15 lut 2016 - 16:08

Strasznie się gramoli Renault Polska z ujawnieniem oficjalnego cennika. Wg odliczania zegarowego które miało miejsce jeszcze wczoraj, miała być to godzina 18:00 dzisiaj. Może jeszcze coś z tego wyniknie... Przynajmniej wiemy już że dopłacając 5 tyś zł więcej do 1.6 16V (od 59 900), mamy z pewnością sporo lepiej wyciszone auto na drogach szybkiego ruchu, oraz lepszą elastyczność... Myślę że za TCe 130 z bajerkami jak ekran 7", oraz hands free będzie trzeba doliczyć dodatkowe 5 tyś, czyli za lekko ponad 70 tyś powinna być ciekawa wersja.

Z tego co pamiętam, to zegar odliczał do 12... Skończyło się odliczanie i pojawiła się cena wersji Premiere. Na zwykły cennik pewnie poczekamy kilka kolejnych dni (tak jak to było z Talismanem).

 

Co do prognozowanych cen... Chciałbym być takim optymistą jak Ty... Mocniejszy silnik, ekran, hads free i tylko 5 tysięcy drożej? 70 tysięcy za przyzwoitą wersję? Zobacz, co było/jest z Talismanem... Bogato wyposażoną wersję Premiere wycenili na 99 tysięcy, a mimo to w oficjalnym cenniku biedniejsze wersje potrafią być droższe od tej premierowej... Skoro w przypadku Megane 65 tysięcy kosztuje golas, to ceny cennikowe urosną jeszcze bardziej niż miało to miejsce w przypadku Talismana...

 

Zresztą nieważne... Pobawmy się w matematykę dalej... Mocniejszy silnik, większy ekran, większe felgi, lepszy materiał na siedzeniach, czujniki, nawigacja, światła LED... Do ilu wg. Ciebie dobijemy? Do 90 tysięcy? I kto to kupi, jeśli podobnie wyposażona (i mocniejsza Astra) po upustach oferuje to za niewiele ponad 80...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szefostwo Renault chyba na głowę upadło licząc, że to się im (w Polsce) sprzeda...

Ceny są przeliczane z Euro na Złotówki i ewentualnie zaokrąglane aby ładnie wyglądały. Jeśli myślisz, że dla Renault Polska jest istotnym rynkiem zbytu to się grubo mylisz. Trzeba się cieszyć, że producenci samochodów zauważyli niedawno Polskę i jest w samochodach np. polskie menu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że za TCe 130 z bajerkami jak ekran 7", oraz hands free będzie trzeba doliczyć dodatkowe 5 tyś, czyli za lekko ponad 70 tyś powinna być ciekawa wersja.

Myślę, że jeszcze +5tys.

Odsyłam kolegę na forum Astry...

Mówiłem o wersji 1.0 Turbo, 1.4 100KM to nie wiem po co komu.

Wersja 1.4 150 KM 70tys.? A z jakim wyposażeniem, bo na pewno niezbyt bogatym. Wersja Enjoy plus klima i alu (4tys.) wychodzi 76 tys. i dopiero wtedy można mówić o konkretnym wyposażeniu.

A te rabaty dla grup zawodowych to dla kogo? Gdzieś to napisane jest?

Ceny są przeliczane z Euro na Złotówki i ewentualnie zaokrąglane aby ładnie wyglądały. Jeśli myślisz, że dla Renault Polska jest istotnym rynkiem zbytu to się grubo mylisz. Trzeba się cieszyć, że producenci samochodów zauważyli niedawno Polskę i jest w samochodach np. polskie menu

No tutaj się nie zgodzę i jestem przeciwny traktowania nas jak dziadów. To, że w PL się tyle nie kupuje, bo jednak auta są bardzo drogie (jak za 100tys. może przeciętny człowiek kupić auto jak to jest połowa mieszkania, które ma o wiele większą wartość) to nie znaczy, że się zlewa rynek. Jakby się nie sprzedawało to by tutaj nie sprzedawali, to jest biznes. To by bardzo przeciętne Kadjary w galeriach nie stały, ktoś to musi kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!