Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

W lagunach III jest 4control i zbieżność bratu robili w ASO w Warszawie. Ponoć była to ich pierwsza laguna na tej usłudze. Urwali jakiś drążek za 700zł i chcieli kosztem obarczyć właściciela auta :applause:

Jak zaczęli działać zgodnie z procedurą to wszystko się ustawiło idealnie i Lalka jechała jak po szynach. Koszt nie był specjalnie duży, ok 250zł z komputerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to przepraszam 1.6 sce to nowa konstrukcja? Po jaka cholerę slaby silnik 1.6 wstawiać którego nie można nawet zagazować?

Właśnie jeszcze jedna rzecz mnie naszła. Auto na 10 lat i to Renault, dość mocno eksploatowane i naładowane elektronika. Pierwsze dwa lata spoko ale potem haka jest cena takich ledowych świateł? 1500 za reflektor?

I cala reszta jak zacznie sie sypać to tez moze nie być ciekawie. 4controle edc w takim 7 latku po 150tys? Jakbym brał auto na dlugo to bym ograniczył bajery. Typu elektryczny hamulec postojowy po co to komu w ogóle?

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że koszt nowych świateł LEDowych jest jeszcze wyższy...

 

Inna sprawa, że ja akurat elektroniki (może niesłusznie) się nie boję. Wolę nowe auto z turbiną (i momentem od dołu), ABSem, ESP, dobrymi światłami, elektronicznymi lusterkami i szybami, klimatyzacją czy zaawansowanym systemem multimedialnym niż wolnego od elektroniki Poloneza z prostym kaseciakiem. Co do elektronicznego hamulca to jest mi on akurat zbędny, ale są pewne rzeczy bez których nowego samochodu sobie nie wyobrażam. Bez automatycznej skrzyni biegów czy 4Conrol akurat pewnie bym się obył, ale w sumie chciałbym chyba i jednego, i drugiego spróbować ;] Tym bardziej, że opinie o 4Control znalezione w necie są zachęcające, a automatem kilka razy jeździłem i sam nie wiem czy nie wolałbym go od manuala. Start spod świateł jednak nieporównywalnie szybszy. Nie trzeba się spinać, wcześniej wrzucać jedynki. Zielone, puszczasz hamulec i do przodu ;]

 

Ale każdy lubi co innego :)

Edytowane przez veg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na allegro widzę siłownik elektryczny do tylnej belki 4 control z Laguny III. Podejrzewam że na czas regulacji zbieżności, za pomocą clipa można wyłączyć 4 control z tyłu, tak aby koła tylne były 100% proste jak w samochodzie bez 4 control. To tylko moje przypuszczenia...

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mówiąc o Megane GT za 102 tysiące... Octavia RS najtańsza kosztuje 108.

Bez nawi i koła 17 (ale na codzień chyba lepsze niż 18), jednak silnik to chyba duża różnica. Moment 350 przy 1500 to musi być piękne. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to przepraszam 1.6 sce to nowa konstrukcja? Po jaka cholerę slaby silnik 1.6 wstawiać którego nie można nawet zagazować?

Właśnie jeszcze jedna rzecz mnie naszła. Auto na 10 lat i to Renault, dość mocno eksploatowane i naładowane elektronika. Pierwsze dwa lata spoko ale potem haka jest cena takich ledowych świateł? 1500 za reflektor?

I cala reszta jak zacznie sie sypać to tez moze nie być ciekawie. 4controle edc w takim 7 latku po 150tys? Jakbym brak auto na dlugo to bym ograniczył bajery. Typu elektryczny hamulec postojowy po co to komu w ogóle?

Sce wcale teraz nie jest najsłabszy. Najsłabszy to Tce 1.2 100 KM. Dlaczego zmniejszyli moc i moment w tym motorze naprawdę nie wiem, chociaż jak ktoś już napisał, za dwa latka zrobią wersję limited podniosą moc do 115 KM i bedą sprzedawać jako nowość po odpowiedniej cenie he he.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mówiąc o Megane GT za 102 tysiące... Octavia RS najtańsza kosztuje 108.

Bez nawi i koła 17 (ale na codzień chyba lepsze niż 18), jednak silnik to chyba duża różnica. Moment 350 przy 1500 to musi być piękne. ;)

Silnik nieporównywalnie mocniejszy, ale najtańsza Octavia RS z DSG kosztuje prawie 117 tysięcy, a nie 108.

 

Automat, 4Control, bogatsze wyposażenie (choćby navi i koła, nie badałem dokładnie cennika Skody ale np. systemu bezkluczkowego Octavii pewnie też brakuje). Dla mnie nowe Megane GT za 105 tysięcy (po dołożeniu lakieru metalik) to rewelacyjna, bezkonkurencyjna oferta. Nie zapominajmy też, że Skoda jest na rynku od dobrych kilku lat, a Megane (czy Astra) to nowości. Z Octavią RS jest podobnie jak z Leonem Cuprą. Oferują znacznie więcej mocy, ale chcąc otrzymać podobnie (=dobrze) wyposażony samochód musielibyśmy zapłacić grubo ponad 120 tysięcy.

 

Co kto lubi... Jeśli dla kogoś priorytetem jest moc, to ofertą Renault może być rozczarowany i wybierze Forda, Skodę czy Seata. Dla mnie osiągi silnika 1.6 205KM już w zupełności wystarczają i osobiście wolałbym nawet słabszy, ale lepiej wyposażony samochód z automatem niż mocniejszy, ale biedniejszy z manualem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sce wcale teraz nie jest najsłabszy. Najsłabszy to Tce 1.2 100 KM. Dlaczego zmniejszyli moc i moment w tym motorze naprawdę nie wiem, chociaż jak ktoś już napisał, za dwa latka zrobią wersję limited podniosą moc do 115 KM i bedą sprzedawać jako nowość po odpowiedniej cenie he he.

Dla mnie TCE 1.2 100 nie jest słabszy, pewnie i tak lepiej jeździ niż sce.

Automat, 4Control, bogatsze wyposażenie (choćby navi i koła, nie badałem dokładnie cennika Skody ale np. systemu bezkluczkowego Octavii pewnie też brakuje). Dla mnie nowe Megane GT za 105 tysięcy (po dołożeniu lakieru metalik) to rewelacyjna, bezkonkurencyjna oferta. Nie zapominajmy też, że Skoda jest na rynku od dobrych kilku lat, a Megane (czy Astra) to nowości. Z Octavią RS jest podobnie jak z Leonem Cuprą. Oferują znacznie więcej mocy, ale chcąc otrzymać podobnie (=dobrze) wyposażony samochód musielibyśmy zapłacić grubo ponad 120 tysięcy.

Zależy co dla kogo jest dobrze wyposażony samochód. W twoim słowniku dobrze czyli taki co ma wszystko bez panoramicznego dachu już chyba tylko. Potem się połowy nie używa, bo do cholery kto używa auto parkowania? W warunkach miejskich nie ma czasu na takie manewry.

Zresztą w sumie bez sensu taka rozmowa, bo o czym mówimy, o mocnym aucie na co dzień, czy aucie do szybkiej jazdy, szybkiego pokonywania zakrętów (tutaj na pewno Megane na plus) i ewentualnie do pojechania do kina? Po co mi na codzień koła 18? Żeby d*** na wybojach bolała?

Jak wszystko wezmę do kupy i widzę Octę, która nigdy mi się nie podobała, dopiero teraz jakoś wygląda, która jest większa, z olbrzymim bagażnikiem, który zawsze może się przydać, a przy tym ma nieporównywalnie mocniejszy silnik (a przy DSG to już w ogóle - Zacharowi 5,9s wyszło do 100) to mam odpowiedź. Zresztą potem przy odsprzedaży liczy się też głównie silnik, a to czy ma bezkluczykowy czy nawi to już nie jest takie ważne. No i właśnie co kto lubi ja nawi nie używam zawsze sprawdzę sobie na mapie adres przed jazdą i pamiętam.

Zawsze można wziąć zwykłą Octavię 1.8 180 DSG w najbogatszej wersji dokupić pakiet i zamknąć się w 100tys. Oczywiście tu już o sporcie nie ma mowy, chociaż silnik i tak może lepiej chodzić niż Megane 205, przynajmniej z danych papierowych tak wychodzi (250Nm przy 1250(sic!)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, na początku marca testowaliśmy Megane 1,2 TCE Bose z paroma dodatkami. Co tu wiele mówić te wszystkie gadżety tak przypadły do gustu, że nawet testowany Mercedeses A250 Sport nie robił takiego wrażenia jak Megane. W Mercedesie jedynie podobała się Moc :D oraz super jakość kamery cofania.

Szkoda że Renault nie zdecydował na umieszczenie silnika o mocy 150-160 KM.

Edytowane przez maciek127
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem, czy była tu już, ale wyczekiwana przez wielu wersja została dojrzana przeze mnie na Motor Show w Poznaniu. Niestety była za "płotem", więc bagażnika nie można było otworzyć, ani też usiąść z tyłu, aby mieć porównanie względem znanej już i przez niektórych zamówionej wersji hatchback. :(

post-82196-0-03140900-1459715235_thumb.jpg post-82196-0-40861500-1459715239_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!