Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

M3 też miała plastikowe więc to w sumie żadna nowość.

 

Dziś sprawdziłem u siebie i szok - metalowe :D Także przepraszam za wprowadzenie w błąd. Byłem przekonany od zawsze, że są plastikowe. W poprzednim samochodzie - Renault Thalia z 2007 r. miałem plastikowe. Czyżby krok wstecz? Ciekawe czemu dali metal zamiast plastiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzieliście nowego Koleosa?

http://www.autocentrum.pl/newsy/z-kraju-i-ze-swiata/renault-koleos-oficjalnie-zaprezentowany/

Moim zdaniem bardzo ładny, ale martwi mnie to, że Renault zaczyna robić wszystkie samochody na jedno kopyto :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pojawiły się dane sprzedaży samochodów w Europie - marzec 2016 zobacz.

 

Jak zwykle nie ma Megana IV pomimo iż jest obecny w Europie zachodniej od Stycznia. Wynika to kiepskiej palety silnikowej Renault. Do Astry V, Golfa czy Focusa można bez problemu zamówić silnik o mocy 150-180 KM w cenie do 85 tyś zł. Niestety, Megane ograniczoną paletę silnikową ma do 1.2 zarezerwowaną raczej do samochodów miejskich. Jak tak dalej będzie, Megane nie ma szans na świetną sprzedaż. Wersja GT jest za droga dla przeciętnego Kowalskiego (różnica prawie 20 tyś między konkurencją). Zdecydowanie powinien być wprowadzony silnik 1.6T 150 KM znany z Talismena....

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości, na podstawie czego twierdzisz ze wynika to z kiepskiej palety silnikowej? Bo jeśli na podstawie przeczucia to na tej samej podstawie założę się, ze te mocne silniki (w żadnym z kompaktów) nie są tymi najczęściej wybieranymi za granica :P

Edytowane przez behbeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie powinien być wprowadzony silnik 1.6T 150 KM znany z Talismena....

Być może, ale wg mnie dla większości osób 130 KM jest aż nadto wystarczające. Odpowiedz sobie na pytanie ile % użytkowników śmiga trasy? Oczywiście nie wliczajmy w to furek służbowych. Sam mam taki silnik i daje radę. Oczywiście nie narzekałbym gdybym miał i 200 ale i tak jeśli głównie jeżdzę w mieście to taka moc jest zbyteczna, ponieważ przekłada się na wieksze spalanie, a ja nie mam zamiaru nabijak kabzy Orlenowi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz sobie na pytanie ile % użytkowników śmiga trasy?

A co sugerujesz, że mocniejszy silnik tylko na trasy :?:

Nie zgodzę się z Tobą.

Na trasie to każdy się bujnie i da radę. Tym bardziej, że pojawiło się i pojawia się trochę dobrych tras, gdzie można swobodnie wyprzedzać lewym pasem.

Bujasz go i jedziesz ze stałą prędkością. Moc wtedy nie ma aż takiego znaczenia.

Co innego na bocznych drogach gdzie trzeba szybko kogoś wyprzedzić ;)

Osobiście uważam, że mocny silnik właśnie do miasta jest potrzebny, gdzie należy szybko zareagować, gdzie ruch jest dużo większy.

Gdzie należy sprawnie wyjechać z uliczki by się włączyć do ruchu i nie przyblokować innych, ruszyć sprawnie ze świateł by kolejni też przejechali itp.

I proszę nie mów o większym spalaniu. :idea: Bzdury waść prawisz.

Ja mam 150 kucyków a spala mi 6,3l/100km na zimowych. Dodam, że pojemność to 2.0 :)

Trasa w większości miasto i stanie w mega korkach, o których nawet głośno ostatnio było w TV :)

Teraz na letnich deczko spadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam przymierzam się do zakupu nowego samochodu. Cały czas drażni mnie uboga paleta silnikowa Megana IV. Z silnika 1.2 TCe zadowolony będzie dziadek po zawale, nie ale nie mężczyzna w średnim wieku... Jestem spokojnym kierowcą, jednak fajnie mieć rezerwę mocy pod nogą. Jak wygląda oferta u konkurencji ? Astrę 1.4T 150 KM można dostać za ok 74 tyś po dobrych negocjacjach, Octavię 1.4 TSI 150 KM podobnie. Octavia 1.8 TSI 180 KM za 80 tyś można dostać jak i Astrę V 1.6T 200 KM jak się dobrze pogada. Focusa 1.5T EcoBoost 150 KM można dostać za 72 tyś zł.... Powyższe samochody mają sensowne odejście na każdym biegu. Ale nie 1.2 TCe... Gdyby pojawiła się informacja prasowa Renault że zostanie wprowadzony silnik 1.6T 150 KM w manualnej skrzyni do Megana, byłbym zadowolony... Megane GT gdyby nie skrzynia EDC oraz 4 Control które są seryjnie, cena kształtowała by się podobnie jak powyższa konkurencja. Gliwicka fabryka Opla nie nadąża z produkcją Astry V... Myślę że Megane IV byłby świetnie sprzedającym się modelem w Europie, gdyby był silnik 1.6T 150 KM z Talismena oczywiście w manualnej skrzyni. Uważam że Megane IV jest ładniejsze od Astry V, zwłaszcza wewnątrz robi solidniejsze wrażenie z ekranem 8.7", oraz tunelem środkowym zarezerwowanym od klasy średniej w górę...

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mayn proszę przejedz się w końcu TCe a nie pisz bzdur o dziadkach :)

Fakt nowe M4 wykastrowali do 100KM :bash: .

Ja ostatnio pojeździłem Avensisem 2.0 155KM i powiem Ci, że mój nie odstaje, to są fajne silniczki, turbo robi robotę, wkrótce swojego hamuje z ciekawości, bo powiadają że jest lepiej niż w papierach :?: .

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!