Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kierunkowskazy - dziwny problem Megane II


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z Moją Renią. Wczoraj gdy wyjeżdzałem od kolegi spod bloku włączając kierunkowskaz w prawo mrugnął On i cyknął 2 razy po czym zaczął szybko mrugać. Zdziwiłem się i za 20-50m zatrzymałem się żeby sprawdzić.. Włączam kierunkowskaz mrugneła raz żarówka z przodu po czym przestała. Na zegarach mrugneło i cykneło po 2 razy po czym zaczeło znowu szybko cykać. Wróciłem do domu bez kierunkowskazów w prawo. Dodam że wcześniej przed dojazdem do kolegi auto stało przed sklepem z minute czasu na awaryjnych gdyż zostawiłem je na drodze i nie było nigdzie miejsca. Wjechałem do garażu i jak zawsze miałem przypadki szybkiego cykania/mrugania oznaczało to spaloną żarówkę. Włączyłem kierunek w prawo patrzę a z przodu i z tyłu żarówka nie mryga. Mruga tylko ta na błotniku. Oczywiście mrugnie 2 razy po czym zaczyna szybko cykać na liczniku i ta na nadkolu też już nie mruga. Więc myśle 2 żarówki na raz? Dziwne. No ale co zrobić. Lampe z tyłu zdjelem sprawdzam żarówkę cała. Dzwine ;/ Więc przez nadkole ciężko bo ciężko wyjmuję i tą z przodu. Patrze cała. DZIWNE ;/ Sprawdzam pod aku świeci i jedna i druga. Ale pojechałem do sklepu kupiłem 2 nowe założyłem i dalej to samo. ;/

Sytuacja jest taka. Włączam kierunkowskaz w prawo mrugnie 2 razy ta na błotniku po czym zaczyna szybko cykać i nie ta na błotniku też nie mruga. Za każdym razem kiedy włącze mruga 2 razy tylko ta na błotniku. W lewo kierunki działają bez problemu. Przy awaryjnych mruga 2 razy cała lewa strona i ta jedna prawa na błotnik po czym szybko cyka na liczniku i nie mruga żadna tylko Cykanie.. Nie wiedziałem już co się stało. Wziąłem miernik sprawdzam z tyłu i doszedłem do tego że nie dochodzi tam wgl (+) przy włączeniu kierunkowskazów w prawo żadne napięcie tam nie dochodzi. więć jak to jeszcze sprawdzić. Pociągnełem plus od błotnika. Wziąłem kabel i pociągnełem plus na kablu od tej żarówki z błotnika do tyłu i mrugaja wtedy wszystkie. I przednia prawa i tylnia i błotnik. Wiec wyszło że nie dochodzi tam (+) a przód jest połączony razem z tyłem. Teraz co może być? Gdzie szukać jakieś wiązki? Przekaźnika/przerywacza kierunkowskazów? Bezpieczników nigdzie od kierunków nie znalazłem ;/ Pomóżcie bo nie mogę nawet jechać do Elektryka bez tych kierunków. Bo niebezpieczeństwo duże stwarzam ;/

Edytowane przez Radzio668
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale wiadome że wolałbym sam to zrobić bez kosztów :) Ide sprawdzić tą manetkę :) jakieś inne propozycję? :P Bo już naprawde rece opadają. żarówki ok ale na 100% + nie dochodzi do tylniej żarówki a jest ona powiązana z przodem bo gdy + dostała tylnia to przednia tez zaczeła mrugać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manetki raczej nie sprawdzisz bo działa ona na zasadzie fotokomórki.

Czy jesteś pewien, że masz ph I bo jak patrzę na schematy to taka usterka może wystąpić w instalacji z ph II. Tam światełko kierunkowskazu na błotniku ma osobne wyjście z modułu UCH znajdującego się w kabinie. Natomiast przednia i tylna żarówka mają drugie osobne wyjście z tego modułu i to wyjście prawdopodobnie nie łączy. Może jest nadpalone bo zasila dwie żarówki o łącznej mocy 42 W. Do sprawdzenia pin nr. 5 w złączu szarym 12 pinowym modułu UCH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy zarówka kierunku ma 21W ,z tego co wiem to powinna mieć 15W zgodnie z rozpiską żarówek.

Od zawsze taką wartość miały. Nie tylko w renówkach ale i w innych samochodach taka jest zawsze moc żarówki kierunkowskazu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest w kostce UCH jak pisze Aniewa lub na połączeniu przewodów (UCH+przód+tył) jeżeli to to drugie to problem bo znajduje się to we wiązce i w dodatku nie wiadomo w którym miejscu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra koledzy wszystko jest OK :) A co do wersji mam PHI lampy bez soczewki. Możliwe ze już wyszła z modułami nowszymi bo jak dobrze pamiętam Lift był w 2006 a moja zeszła z taśmy produkcyjnej 26grudnia 2005 ;) Więc możliwe że co nieco ma z nowszej :) A nie stykała kostka szara która jest pod kierownica nad pedałami podłączona do czarnej skrzyneczki :P I sam z siebie wziełem sie położyłem i tam spojrzałem. Kostka została potraktowana środkiem do styków i od tej pory śmiga wszystko :P Dzięki za pomoc :P! Niedługo Renia na sprzedaż idzie ;) Może ktoś będzie zainteresowany ;) 1,9Dci 120km 2005 rok (grudzień) nigdzie nie uderzona sprawdzane wszystko. 92000 i oryginalny przebieg sprawdzany przez serwis zaraz po kupnie ;)

 

Zdjęcie :

Kolega zapozna się z regulaminem dodawania zdjęć

 

Po wymianie rozrządu, olej na Castrol EDGE, założone ledowe podświetlenie na nogi i w bagażniku (Niebieskie), Sprzęgło kompletne nowe, wszystkie filtry itp itd. Mam rachunki i udokumentowanie ze wszystkich napraw ;)

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Pytanie z nieco innej beczki o tylny kierunkowskaz, a konkretnie jego umiejscowienie w kloszu. Mam phII. U mnie w tylnej lampie kierunkowskaz jest od wewnątrz (przy klapie bagażnika) a światło wsteczne z zewnątrz. Jechałem ostatnio za inna meganą phII i miała odwrotnie. Jak to jest w oryginale? Światło jest dobrze widoczne nawet z dużego kąta

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!