Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kierunkowskazy - dziwny problem Megane II


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z Moją Renią. Wczoraj gdy wyjeżdzałem od kolegi spod bloku włączając kierunkowskaz w prawo mrugnął On i cyknął 2 razy po czym zaczął szybko mrugać. Zdziwiłem się i za 20-50m zatrzymałem się żeby sprawdzić.. Włączam kierunkowskaz mrugneła raz żarówka z przodu po czym przestała. Na zegarach mrugneło i cykneło po 2 razy po czym zaczeło znowu szybko cykać. Wróciłem do domu bez kierunkowskazów w prawo. Dodam że wcześniej przed dojazdem do kolegi auto stało przed sklepem z minute czasu na awaryjnych gdyż zostawiłem je na drodze i nie było nigdzie miejsca. Wjechałem do garażu i jak zawsze miałem przypadki szybkiego cykania/mrugania oznaczało to spaloną żarówkę. Włączyłem kierunek w prawo patrzę a z przodu i z tyłu żarówka nie mryga. Mruga tylko ta na błotniku. Oczywiście mrugnie 2 razy po czym zaczyna szybko cykać na liczniku i ta na nadkolu też już nie mruga. Więc myśle 2 żarówki na raz? Dziwne. No ale co zrobić. Lampe z tyłu zdjelem sprawdzam żarówkę cała. Dzwine ;/ Więc przez nadkole ciężko bo ciężko wyjmuję i tą z przodu. Patrze cała. DZIWNE ;/ Sprawdzam pod aku świeci i jedna i druga. Ale pojechałem do sklepu kupiłem 2 nowe założyłem i dalej to samo. ;/

Sytuacja jest taka. Włączam kierunkowskaz w prawo mrugnie 2 razy ta na błotniku po czym zaczyna szybko cykać i nie ta na błotniku też nie mruga. Za każdym razem kiedy włącze mruga 2 razy tylko ta na błotniku. W lewo kierunki działają bez problemu. Przy awaryjnych mruga 2 razy cała lewa strona i ta jedna prawa na błotnik po czym szybko cyka na liczniku i nie mruga żadna tylko Cykanie.. Nie wiedziałem już co się stało. Wziąłem miernik sprawdzam z tyłu i doszedłem do tego że nie dochodzi tam wgl (+) przy włączeniu kierunkowskazów w prawo żadne napięcie tam nie dochodzi. więć jak to jeszcze sprawdzić. Pociągnełem plus od błotnika. Wziąłem kabel i pociągnełem plus na kablu od tej żarówki z błotnika do tyłu i mrugaja wtedy wszystkie. I przednia prawa i tylnia i błotnik. Wiec wyszło że nie dochodzi tam (+) a przód jest połączony razem z tyłem. Teraz co może być? Gdzie szukać jakieś wiązki? Przekaźnika/przerywacza kierunkowskazów? Bezpieczników nigdzie od kierunków nie znalazłem ;/ Pomóżcie bo nie mogę nawet jechać do Elektryka bez tych kierunków. Bo niebezpieczeństwo duże stwarzam ;/

Edytowane przez Radzio668
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ale wiadome że wolałbym sam to zrobić bez kosztów :) Ide sprawdzić tą manetkę :) jakieś inne propozycję? :P Bo już naprawde rece opadają. żarówki ok ale na 100% + nie dochodzi do tylniej żarówki a jest ona powiązana z przodem bo gdy + dostała tylnia to przednia tez zaczeła mrugać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Manetki raczej nie sprawdzisz bo działa ona na zasadzie fotokomórki.

Czy jesteś pewien, że masz ph I bo jak patrzę na schematy to taka usterka może wystąpić w instalacji z ph II. Tam światełko kierunkowskazu na błotniku ma osobne wyjście z modułu UCH znajdującego się w kabinie. Natomiast przednia i tylna żarówka mają drugie osobne wyjście z tego modułu i to wyjście prawdopodobnie nie łączy. Może jest nadpalone bo zasila dwie żarówki o łącznej mocy 42 W. Do sprawdzenia pin nr. 5 w złączu szarym 12 pinowym modułu UCH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy zarówka kierunku ma 21W ,z tego co wiem to powinna mieć 15W zgodnie z rozpiską żarówek.

Od zawsze taką wartość miały. Nie tylko w renówkach ale i w innych samochodach taka jest zawsze moc żarówki kierunkowskazu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem jest w kostce UCH jak pisze Aniewa lub na połączeniu przewodów (UCH+przód+tył) jeżeli to to drugie to problem bo znajduje się to we wiązce i w dodatku nie wiadomo w którym miejscu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra koledzy wszystko jest OK :) A co do wersji mam PHI lampy bez soczewki. Możliwe ze już wyszła z modułami nowszymi bo jak dobrze pamiętam Lift był w 2006 a moja zeszła z taśmy produkcyjnej 26grudnia 2005 ;) Więc możliwe że co nieco ma z nowszej :) A nie stykała kostka szara która jest pod kierownica nad pedałami podłączona do czarnej skrzyneczki :P I sam z siebie wziełem sie położyłem i tam spojrzałem. Kostka została potraktowana środkiem do styków i od tej pory śmiga wszystko :P Dzięki za pomoc :P! Niedługo Renia na sprzedaż idzie ;) Może ktoś będzie zainteresowany ;) 1,9Dci 120km 2005 rok (grudzień) nigdzie nie uderzona sprawdzane wszystko. 92000 i oryginalny przebieg sprawdzany przez serwis zaraz po kupnie ;)

 

Zdjęcie :

Kolega zapozna się z regulaminem dodawania zdjęć

 

Po wymianie rozrządu, olej na Castrol EDGE, założone ledowe podświetlenie na nogi i w bagażniku (Niebieskie), Sprzęgło kompletne nowe, wszystkie filtry itp itd. Mam rachunki i udokumentowanie ze wszystkich napraw ;)

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Pytanie z nieco innej beczki o tylny kierunkowskaz, a konkretnie jego umiejscowienie w kloszu. Mam phII. U mnie w tylnej lampie kierunkowskaz jest od wewnątrz (przy klapie bagażnika) a światło wsteczne z zewnątrz. Jechałem ostatnio za inna meganą phII i miała odwrotnie. Jak to jest w oryginale? Światło jest dobrze widoczne nawet z dużego kąta

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!