Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zatrzasnalem karte w bagazniku PILNA POMOC POTRZEBNA


Rekomendowane odpowiedzi

hej, potrzebuje pilnej pomocy. M2CC zatrzasnalem kluczyki w bagazniku, bagaznik sie nie otwiera, ie wykrywa karty. Do auta wszedlem ale dalej nie moge otworzyc bagaznika w ktorym jest karta. Otwieranie drzwi centralnym od srodka nie dziala,nie wykrywa karty.

Edytowane przez Tommi3737
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w cabrio jest metalowa przegroda, bez dziur, a zeby odkrecic kanape trzeba zlozyc dach.... Ktos ma jakis pomysl jak podac napiecie na uch, potrzebuje uruchomic przycisk centralnego zamka wewnatrz auta, albo przycisk od oteierania dachu... W tym upatruje swoja szanse....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakies pomysly?

Ja bym spróbował podać plus za przycisk sterowania dachem, do czasu aż się częściowo poskłada, a właściwie otworzy bagażnik od przodu by dach schować. Myśleliśmy w innym temacie nad sposobem jak to zrobić, gdy auto karty nie widzi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale doszlicie do tego ze to zadziala? Przydalby sie nel. On z tych schematow dobrze czyta. Substrati tez ostatnio rozpracowywal kwestie dachu..... Ja jade do domu jakis kabel zalatwic..... Wszystkke narzedzia tez w bagazniku......

Edytowane przez Tommi3737
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tamtym temacie jest to rozpisane gdzie powinno sie plus podać. Ty potrzebujesz to chwilowo zasterować. Byle klucze od domu masz przy sobie, a nie razem z kartą w bagażniku, bo wtedy już tylko OBI zostaje i przewody z metra.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klucze od domu ma sasiad cale sxczescie, gojgen mozesz tutaj mi to przekleic na ktory pin podac plus....?niestety szkanie czego kolwiek z komorki to trudna sprawa. Demoradom-TY chyba mowisz o megance 1....w 2 tak nie zrobisz....

Jesli chodzi o fachowcow to nic tu nie pomoga bo tego bagaznika nie da sie t@otworzyc drutem.... Tu trzeba glowy uzyc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HA HA HA,, tego jest 11 stron, muszę to przewertować i ze zrozumieniem jeszcze raz przeczytać....

Tu ten temat:

http://megane.com.pl/topic/41896-domykanie-szyb-w-cabrio/page__p__316532__fromsearch__1#entry316532

Skrobnąłem PW do kol. subratri podłączał automat to raczej wie, który pin pod przełacznikiem należy drutem z aku zasilić...

na razie jestem na 6 stronie tego tematu...

Edytowane przez gojgien
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dotarlem do domu. Załatwiłem kawałek kabla i kombinerki. Poszukam w tym temacie który Goigien podałeś.... Ale wydaje mi sie ze tam rozmawialismy akurat o czym innym. Poniewaz byla tam kwestia zwierania pinów-co robilem ale na włączonym zapłonie....wtedy otwierałem dach. Nastepnie Nel mówił zeby podać zasilanie na sterownik od dachu i wtedy zewrzeć piny ale sterownik od dachu znajduje się w bagażniku.... Czy jestem w błędzie?

 

Skoro kolega Subtrati zrobił automatyczny dach to moze wie jak zasilić UCH....?

Edytowane przez Tommi3737
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadal czytam doszedłem do tego:

http://megane.com.pl/topic/41896-domykanie-szyb-w-cabrio/page__view__findpost__p__341070

Pytanie tylko czy przed ruszeniem dachu bez opuszczenia szyb jak wyżej opisano jest już otwarty bagażnik, by w tym miejscu proces przerwać i wyciagnąć kartę z bagażnika?

Owszem sterownik jest w bagażniku ale przewody a szczególnie ten po zapłonie oznaczony jako 6 tez biegnie do środka auta i zapewne jest w którejś kostce R2 czyli jest jako taki dostęp od środka auta. jeszcze trzeba podać plus na przycisk który dachem steruje. To oczywiście teoria bo nie mam schematu dachu. To info powinien mieć kol. subratri

Można też spróbować odszukać przewody od samego zamka w klapie i na wariata na kostkę R2 podać zasilanie, ale do tego nadal jest schemat z CC potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!