Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

- 10 stopni problemy z odpaleniem Megane II


tomek19721

Rekomendowane odpowiedzi

Tomku auto zapala jak chce, to znaczy raz zakreci i za pierwszym razem zapale a czasem krece z 7 razy i dopiero zapali niezaleznie czy silnik jest zimny czy ciepły do tego bład układu wtryskowego na nonstopie mi sie wyswietla. Po wymianie filtra wydaje mi sie ze jest troszke lepiej ale i tak musze wymienic 2 wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie sprawa jest dość dziwna. Wymieniłem filtr paliwa, świecę są ok a auto, gdy temp. sięga ok 0 st. to strasznie telepie i słyszę przez dłuższy czas szum, tak jakby pompa podawała paliwo, do tego nie reaguje na dodawanie gazu przez ok 10 sek. Dodam, ze też mam powietrze w przewodzie za gruszką. Natomiast po całodniowym staniu auta na -20 st. auto zapaliło bez telepania i od razu reagował na pedał gazu. Wcześniej mechanicy mówili, że wtryski zaczynają mi lać,poza tym sporo kopci na biało przy odpalaniu. Szykuje się na diagnozę w jakimś serwisie delphi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem 2 wtryski. Całą noc źle spałem mysląc czy rano zapali ;-) .

O 8:00 patrze na termometr - 10 stopni. Z duszą na ramieniu wchodzę do swojego samochodu, wkładam karte, wciskam start i...........................zapalił od pierwszego :mrgreen: .

Czyli u mnie ewidentnie był top problem z wtryskiwaczami.

- Nie akumulator

- Nie czujnik połozenia wału.

- Nie filtr paliwa.

- Nie pompa.

- Nie powietrze w przewodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek19721, ja również gratuluję rozwiązania problemu i witam w klubie użytkowników 1.5 dCi "po przejściach" :mrgreen:

Jak na mój gust, to opisywana przez Ciebie usterka ewidentnie i od początku dotyczyła lejących wtryskiwaczy. Przy tego typu sprawach zawsze trzeba na początku zawsze pomyśleć o rozwiązaniach najprostszych i najbardziej oczywistych. W końcu to nie rakieta kosmiczna, tylko samochód :mrgreen: Pozostaje tylko życzyć bezawaryjności!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i sie wyjasniła sytułacja umnie z "Injection fault" wymieniłem 2 wtryski i auto teraz tak zapala jak nigdy, tak szybkiej reakcji nie widziałem. Juz nie krece po 5 razy zeby odpalic, jednak wymiana lejących wtrysków robi robote. Ja bym proponował załorzyc temat pod nazwa "Injection fault" i napisac sugestie ze pierwszym krokiem to sprawdzenie na kompie cisnienia na listwie, jezeli marne to wtryski na przelew i jesli leja to to co najgorsze zakupienie nowych i wymiana, ale sa tez dobre tego strony bo autko wtedy zapala po 2 sekundach od nacisniecia przycisku start.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale sa tez dobre tego strony bo autko wtedy zapala po 2 sekundach od nacisniecia przycisku start.

No to chyba masz turbo świece żarowe jak po nocy odpal w ciągu 2 sekund:)))))

W kazdym razie wiem o co chodzi ten czas troche nie realny, ale ważne że zapala za 1 razem i kiedy się chce. Gratuluje, że problem został załatwiony i juz możesz spokojnie brykać swoją MII.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski załatwiłem po znajomosci po 500zł ale na allegro widziłem nowe po 600zł. Jesli chodzi o zapalanie to po nocy to od mometu podgrzania swiecami zapalił po 3 sekundach a na ciepłym zapala po 2, a dawniej na ciepłym to było jeszcze gorzej niz po nocy, czasem nawet z 7 razy naciskałem start. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiller tak mialem komunikat o injection fault, mysle ze u mnie wtryski tez leja ale moze jeszcze nie groznie. Bo teraz do -10 to nawet nie jeknie tylko zapala od razu. Jak jest bardzo zimno to najpierw lapie jeden to slychac , ale zapala za pierwszym razem.

 

pozdrawiam

adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sosus, nie chcę Cię martwić, ale u mnie było podobnie. Tzn. po wymianie aku na nowy 60Ah/640A autko zaczęło normalnie odpalać, ale trwało to może miesiąc/dwa. Po tym czasie usterka z "Injection fault" wróciła. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zobaczymy, na razie wszystko jest ok, ja mam to auto raptem 1 miesiac, wiec malo moge na jego temat powiedziec. W rozmowie z Tomkiem, któremu udalo sie usunąc te niesympatyczna usterke, wywnioskowalem ze problem byl juz widoczny w zeszlym roku a potem gdy temp sie podniosla przestał byc klopotliwy. Licze wiec na to ze jezeli teraz nie jest to klopotliwe to na wiosne tym bardzciej, a jak nie to trudno wizyta w ASO nas czeka.

 

pozdrawiam

a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!