Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podłączenie Kamery - Wideo Rejestratora Potrzeban pomoc.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wiecie czy dałoby radę jakoś ukryć kabel usb do zasilania kamerki w samochodzie w desce roździelczej tak żeby wychodził z nawiewu zaraz za obudowa ekranu zegara ?

Czy lepiej by było jakby kamera była zamontowana za lusterkiem a kabel został puszczony pod podsufitką?

Ma ktoś kamere w samochodzie i ukrywal kable w podobny sposób?

I jeszcze jak mogę się podłaczyć pod 5v w samochodzie tak żeby gniazdo zapalniczki było nadal wolne?

Trzeba "dolutować" drugie gniazdo i schować je pod tapicerka czy może jest jakaś opcja zeby wpiąć się w kostke radia i z niej zasilać wideo rejestrator?

Prosze o pomoc ponieważ po nowym roku chciałbym sobie zamontować kamerke.

 

Dodano: 15 gru 2013 - 20:37

Ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kamerę na przyssawce pod lusterkiem, kabel puszczony pod podsufitką, póżniej pod uszczelką drzwi, środkowym słupkiem schodzi do podłogi, pod fotelem do podłokietnika, a w podłokietniku mam gniazdko, z którego nie korzystam (Laguna II). Kabla wystaje przy lusterku z 10cm ale w niczym to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za informację. szkoda że megane nie ma gniazda zapalniczki w schowku.

jak długi kabel masz? 3 czy 5 metrów?

 

nie wiesz czy da się jakoś podpiąc dodatkowe gniazdo zapalniczki i poprostu ukryć je pod tapicerką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem jaki to kabel, ale spokojnie starczył od lusterka do podłokietnika i to nie najkrótszą drogą. Zrób sobie dodatkowe gniazdko czy to w schowku, czy gdzieś pod deską, wepnij ładowarkę do kamery i po sprawie. Nie musisz mieć do tego dostępu, bo większość kamer włącza się i zaczyna nagrywać od razu po włożeniu karty.

U mnie kamera wisi cały czas i nie chce mi się jej zdejmować, zapomniałem prawie o jej istnieniu, czasami tylko zrzucam z karty nagrane "rodzynki z dróg".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje za kilka rad. po nowym roku będę musiał kupić kamerke + dodatkowe gniazdo 12v i się za to zabrać. mam nadzieję że rozebranie tych plastików przy gnieździe zapalniczki nie sprawi mi zbyt wielu problemów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damianek251,jakbyś się zastanawiał nad kupnem kamerki to od razu odradzam te gó*wna z Tesco,Reala itp po 150zł,kupiłem na początek żeby zobaczyć,to była ogólnie tragedia,sprzedałem ją za 50zł jako nowa z paragonem. Zainwestowałem w Mio MiVue 358,najtańsza nie jest,ale znowu do najdroższych się też nie zalicza,no ale coś za coś.Bardzo dobrze nagrywa w Full HD,widać numery rej,posiada czujnik który wykrywa ruch np w nocy jak ktoś przechodzi obok Twojej fury,kup sobie do tego kartę pamięci Class 10 z dużą pojemnością :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że mało czasu spędzam w samochodzie to nie chciałem się pakowac w coś drogiego. Mieszkam w Północnej Irlandii i mimo że poziom kierowców jest tutaj 2 razy słabszy niż w polsce to nie ma tutaj zbyt wielu wypadków czy groźnych sytuacji a kamerke chciałbym kupić jako taki gadżet i oczywiście dla bezpieczeństwa choć mam nadzieje że nię bedzie takiej potrzeby :P

 

Myślałem nad taka kamerką:

http://img13.slando.kz/images_slandokz/67646231_2_644x461_videoregistrator-gs8000l-fotografii.jpg

I żeby była zamontowana na stałe w samochodzie.

Proponuję zapoznać się z regulaminem zamieszczania zdjęć na forum i poprawić. Czas 24h. Aston76

 

Nie mam możliwości pobrania obrazka z internetu po czym ponownego go uploadowania na wasz serwer. sorry

Edytowane przez damianek251
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie kamerka powinna być obowiązkowa w każdym samochodzie,bo to co się teraz dzieje na drogach to jest tragedia...

Dzisiaj np miałbym na sumieniu wielką damę w papieroskiem w ustach i telefonem przy uchu,która weszła mi praktycznie pod samochód,nawet się nie obejrzała jak trąbiłem na nią,tylko mój refleks,mała prędkość i dobre hamulce uratowały ją od spędzania świąt w szpitalu...

Gdyby jednak wpadła mi pod samochód to myślę,że dzięki nagraniu policja stwierdziła by,że to jej wina,chociaż w sumie nie wiadomo...:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie kamerka powinna być obowiązkowa w każdym samochodzie,bo to co się teraz dzieje na drogach to jest tragedia...

pod warunkiem,żeby to działało w dwie strony.Ty masz bata na innych w zamian za to policja podczas kontroli przegląda zawartość Twojej karty w kamerce. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę poza głównym wątkiem technicznym ale zbliżone tematycznie:

Co zrobić z takim nagraniem:

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/nagrales-drogowego-bandyte-smialo-slij-na-policje,1973864

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Mio MiVue 358 zainstalowane za lusterkiem i przewód poprowadzony do prawego słupka i pod deską rozdzielczą do gniazda zapalniczki. Dokupiłem w kropkowanym sklepie przedłużacz z rozdzielaczem i przez pewien czas rozdzielacz był wpięty w gniazdo a zasilanie kamery z rozdzielacza. Po czy zmieniłem koncepcję, podłaczyłem się rozdzielaczem pod gniazdo pod tablicą i mam bezproblemowy układ do ciągłego zasilania kamery, czasem nawigacji i ładowarki do telefonu, nadmiernie zasilania nie obciążam a jedno gniazdo mam wolne na wszelki wypadek. W efekcie rozdzielacz został przedłużony o ok. 3m. przewodu i doprowadzony pod deską do lewego przedniego słupka, w górę pod uszczelką i przypięty do masywnego uchwytu od telefonu który mam zamocowany przy lewym słupku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!