Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Montaż LPG do floty - Renault Megane


Buzeki

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem tu nowy i mam do was pytanie jak w temacie. Posiadam flotę aut Renault Megane II, postanowiłem zamontować do nich LPG. Jako że nie są to nowe auta chciałem zamontować jakąś rozsądną instalację, w rozsądnej cenie. Nie znam się za bardzo na LPG dlatego prosiłbym o waszą pomoc przy wyborze instalacji oraz warsztatu który podejmie się takiego montażu. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się za bardzo na LPG dlatego prosiłbym o waszą pomoc przy wyborze instalacji oraz warsztatu który podejmie się takiego montażu.

Sądzę, że bardziej sensowne, będzie zarejestrować się na tym forum: http://lpg-forum.pl/ i tam zadać to pytanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiesz co jakoś nie przypadło mi do gustu to lpg-forum. Mam wrażenie że tam każdy montażysta mówi że jest najlepszy a jak nie to się zaczyna kłócic z innymi... Dlatego chyba pozostanę tu;) A co do motoru to 1.6 ten taki w miarę popularny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki poszukam w tematach, jednak jak ktoś może mi też coś pomóc tu to będę wdzięczny. Głównie chodzi mi o warsztat bo do floty chciałbym znaleźć taki sprawdzony a to nie jest dziś takie proste..., o instalacji poczytam chociaż za porady też będę wdzięczny;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...