Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z LPG


AnnaMaria87

Rekomendowane odpowiedzi

Sylwekdm BARDZO Ci dziękuję za wyczerpująca pomocną odpowiedź. Jutro będę działać.

Fakturę mam wystawioną na dzień 21 listopada... więc do 5 grudnia czysto teoretycznie mogę "odstąpić" od umowy... jutro zasięgnę "języka" u szefa.... wiem że ma jakiegoś znajomego prawnika i rzeczoznawcę wystosuje pismo.. i nie będę do niego dzwonić... i wyjaśniać tego przez telefon żeby czasem nie miał czasu... na toi żeby mi zamydlić oczy...

Jutro poproszę kolegę aby zdemontował mi pokrywę silnika zrobię zdjęcie jeszcze pod maską... zeskanowałam już dokumenty... wystosuje pismo... i dzięki Twoim radom... postaram się zdziałać sprawę....

 

Trochę może i moje działanie było pochopne i niedorzeczne bo niby gazownik z polecenia ale miałam już z nim przeboje... kiedyś miałam starą fiestę wujek załatwił mi u niego po kosztach założenie gazu które w rezultacie wyszło mnie tak samo jak normalnie bym płaciła.... a jeszcze ciągłe problemy...

postaram się to wszystko zorganizować.

Koleś wciskał mi kit - że instalacja jest nowa i musi się "dotrzeć" że wszystko się ustawi itp. miałam jeden problem zaraz po założeniu - wlew gazu mam we wlewie paliwa - i w nadkolu coś syczało po tankowaniu niby wąż był"przekłuty". Tak czy tak jestem nieco nabuzowana... bo koleś ewidentnie zrobił mnie w jajo i jeszcze to co napisałeś o czym nie pomyślałam, że przy stłuczce jest rozszczelnienie....

I jeszcze pytanie bo albo mam takiego pecha albo koleś wie ze poprzednio dałam się zrobić w jajo... i na tym korzysta ALE on na prawdę jest polecany u nas w mieście....

 

Na prawdę wielkie dzięki za pomoc:)))

 

Jeszcze mam małe pytanie CO to jest to takie czerwone;)? na którym numer zaczyna się: E030...... a na zaświadczeniu które wstawię poniżej wszystko zaczyna się na E13..... Czy nr zaświadczenia homologacji to nie jest ten numer który się tam znajduje czy może pan zamontował mi co innego???

 

Dziś jestem na wygranej pozycji - mam normalny rachunek na normalną chyba kwotę, wszystko udokumentowane i jestem mądrzejsza o pewne doświadczenia a co myślisz żeby jako konkluzję pisma podać np. naprawienie w/w przez ciebie usterek lub zwrot gotówki i zdemontowanie instalacji????

post-76738-0-01079500-1417461184_thumb.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest elektrozawór wraz z filtrem fazy ciekłej. Załącza gaz kiedy zaczyna instalacja pracować i odcina kiedy gasisz silnik oraz w sytuacjach awaryjnych np. w trakcie nagłego rozszczelnienia instalacji. Drugi jest przy butli.

Dlatego ważne jest aby był poza strefą ewentualnego uszkodzenia. E030 się nie przejmuj.

I najważniejsze instalacja ma dobrze działać z chwilą założenia, jakieś tam ułożenie to bajka. Jak byłaś na regulacji (strojeniu) gazownik wyjeżdżał z laptopem Twoim samochodem czy tylko regulował w garażu?

Głównym punktem Twojej "obrony" powinien być fakt, że samochód nie jeździ tak jak powinien (a powinien na lpg jeździć tak samo jak na benzynie), wtryskiwacze masz źle dobrane a także, że przy takim ułożeniu podzespołów masz utrudniony dostęp do bagnetu poziomu oleju.

Po nie skutecznej naprawie zawsze możesz żądać zdemontowania instalacji i przywrócenia autka do poprzedniego stanu.

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuję jeszcze raz za pomoc;)

 

Na pewno w tym tygodniu zadziałam z moją sprawa i nie omieszkam Was o tym powiadomić trochę żałuję że nie zasięgnęlam pomocy wcześniej ale jak to mówią niby z polecenia pracuje w serwisie samochodowym mogłam z tego skorzystać podzwonic popytać no ale ok stało się teraz trzeba zrobić tak zeby bylo DOBRZE;)

Jak już mówiłam jutro napiszę pismo na środę - może czwartek ustawię się z gazownikiem i będe działać jedno jest pewne zadarł z niewłaściwą Andzia:0 i

 

ps. jak dodac zdjęcie przy nicku bo coś nie moge

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz w Swój profil, potem w edytuj profil, potem w awatar i dodajesz. Maksymalna wielkość awatara to 90x90 pikseli

Awatar musi być mniejszy niż 50 KB Dozwolone typy plików: gif,jpg,jpeg,png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokument który zeskanowałaś jest napisany w taki sposób aby do niego nie można było się przyczepić czyli obojętnie co będzie wrzucone pod maskę będzie się zgadzać. Tak jak słusznie zauważył sylwekdm np. wtryskiwacze mogą być dowolne a Ty tego nie zweryfikujesz bo nie masz jak. Zwróć uwagę na jeszcze jedną sprawę czy masz pod butlą tzw pająka, czy może butla zwyczajnie leży sobie w miejscu gdzie było koło. Ile gazu wchodzi Ci do butli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po rozmowie z gazownikiem najpierw mówił, że przecież mam pomarańczowe, później mówił, że te do mojej pojemności w zupełności wystarczą, bo wystarcza jeden wtrysk na 44km do tego przecież umiejscowienie jest dobre bo jest przecież blacha...

i ITP. Ogólnie powiedział, że może mi wymienić te wtryski itp. emulator mi też niby założy....teraz moje pytanie we wtorek albo w środę jadę do niego zawieść auto czy mam informować BRC o zaistniałej sytuacji?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jest takie - czy instalacja jest założona zgodnie ze sztuką i bezpieczeństwem?, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, wyślij zdjęcia i zadaj to pytanie firmie. Inaczej bedziesz ciągle jeżdzić na poprawki i dostrajanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Czy instalacja była strojona podczas jazdy, czy tylko w garażu?

2.Tutaj masz wykaz jakie wtryski do ilu koni, niech wreszcie skończy robić z Ciebie balona:

brc niebieskie

brc pomarańczowe

Jak widać nawet pomarańczowe są na styk.

3.Podobno zapłaciłaś za emulator wcześniej, a on dopiero Ci teraz założy?

4.Jeśli chodzi o wkrętki wtryskiwaczy. Sprawa dyskusyjna, zgodnie z normami i sztuką, powinny być jak najbliżej wtrysków benzynowych, na najkrótszych wężykach jak to jest możliwe. Montaż wkrętek powinien odbywać się na wyjętym kolektorze z dwóch przyczyn: Większa precyzja wiercenia oraz wióry z wiercenia nie przedostaną się do silnika. Pokazane jest to w instrukcji BRC i wielu uczciwych gazowników tak robi.

Masz zrobione tak:post-33168-0-30968100-1417704253_thumb.jpg

A powinnaś mieć tak jak pokazałem w tym poście:poprawnie

5.Reduktor i zawór bezpieczeństwa trzeba przestawić w inne miejsce, powinny zniknąć objawy przy przełączaniu na lpg.

 

Odpowiadając na Twoje pytanie czy informować Czakram o tej sprawie. I tu rodzi się dylemat. Jeśli przyjął Twoje warunki reklamacji to można dać mu drugą szansę. Tylko co, jak znowu da ciała?

Z drugiej masz go na widelcu: nie założył Ci emulatora, choć za niego zapłaciłaś, założył Ci nie takie wtryskiwacze a resztę wrzucił Ci niechlujnie, tak jak mu się wysypało z pudełka.

Czakram powinien zadziałać, wysłać swego przedstawiciela aby doglądał reklamacji (tak było u mnie). Wybór zależy od Ciebie.

 

Możesz zrobić jeszcze eksperyment: podjedź do innego warsztatu i zapytaj czy z tą instalacją jest wszystko ok, albo wrzuć zdjęcia z montażu do galerii lpg forum. Może tam lepiej Ci poradzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka jutro będę mogła Wam przesłać zdjęcia co udało mi się zdziałać.

 

Niestety moje tłumaczenia i wyjaśnienia odnośnie wtrysków nic nie wskórały jak dziś byłam odstawić auto próbował mi wmówić że te pomarańczowe wtryski będą mi zalewać silnik na biegu jałowym... więc po przyjściu do pracy napisałam Maila do CZARKAMU... po 10 min od wysłania maila miałam telefon z wyrzutami od gazownika, że robię mu pod górkę czy mi zawsze wszystko idealnie wychodzi itp itd.. i się rozłączył. Zadzwoniłam koło 15, że skoro się nie odzywa to mam odebrać auto, a on że nie bo "zmieniają instalacje" i że będziemy w kontakcie. Koło 15:40 dzwonił do mnie, że auto jest gotowe ale do odbioru jutro bo musi go wyregulować na zimnym jeszcze.

 

Moim zdaniem - mówiąc czy ja się nigdy nie mylę przyznał się, że spartolił robotę. Jestem ciekawa co jutro znajdę pod maską. Tak czy siak dziękuję za fachową pomoc.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adbaca - :( kurde przeoczyłam to możesz coś bliżej o tym napisać? co to jest jak to dokładnie wygląda? w pt. poprosze kolegów żeby mi to sprawdzili a jakbyś mógł napisz mi jakie to ma zastosowanie albo podaj prosze linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy? masz pająka pod zbiornikiem, butla jest prosto, jeżeli zawór jest do tyłu,samochodu i butla przykręcona bez poziomowania wtedy jest pod kątem i więcej LPG wchodzi ale nie można go wyjeździć do końca. Zdjęcia pająka w załączniku, jest patent Adam Rogowski, monter z Lublina. Pytałem Cie również ile wchodzi Ci gazu do butli, jaką masz wpisaną w homologacji czy wszystko się zgadza? Jeszcze ważna sprawa aby chłopaki od Ciebie spradzili dokładnie gdzie wpięte jest ogrzewanie reduktora, znajdz jakiś schemat chłodzenia w reno i pokaż/ narysuj. Powinno być na wpięcie w rurki które idą do nagrzewnicy - do weryfikacji(załącznik)

post-32360-0-20836500-1418245675_thumb.jpg

post-32360-0-15470700-1418245682_thumb.jpg

post-32360-0-66890700-1418246902_thumb.jpg

Edytowane przez adbaca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie pałąka pod zbiornikiem jest to rzecz wskazana, ale nie konieczna i wg mnie zależy to od ustaleń z montażystą. Jeśli takich ustaleń nie było to nie powinno się mieć pretensji do gazownika, że tego nie zamontował. Ja mam bez "pająka" od 4 lat i jakoś butla mi nie wypadła a tak mnie wszyscy straszyli. Natomiast istotną rzeczą tak jak kolega wyżej napisał jest wypoziomowanie butli ale spokojnie to można zrobić bez stelaża.

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak sprawa wygląda następująco:

zmieniona została pozycja reduktora bliżej akumulatora, zdjęcie mogę zrobić ale jakoś jutro.

Niestety co do wtrysków - są w tym samym miejscu ciągle. Mam problem ze sprawdzeniem oleju tzn sprawdzić sprawdzę ale... sprawia to trudność.

Czy ktoś z Was mógłby wstawić mi zdjęcie - Waszych instalacji?

Co do pojemności butli to sprawdzałam ilość wchodzi odpowiednia...:)

Pająka - nie mam - sprawdzałam dziś w pracy - brakuje też "wywietrznika"? Czy jak to nazwać -kolega ze stacji twierdzi, że powinien być no ale nie musi i tak się "wietrzy".

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!