Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II kombi 1.9 dci 130 KM - prośba o pomoc


Loram

Rekomendowane odpowiedzi

To mój pierwszy post na forum, więc Witam wszystkich użytkowników :)

 

Chciałbym kupić megankę i zastanawiałem się nad TĄ OFERTĄ

Jutro jadę ją oglądać i proszę o rady na co zwrócić uwagę. Auto ze Szwajcarii, od pierwszego właściciela. Dostałem informację o tym gdzie kupione, gdzie serwisowane, jakie przebiegi przy poszczególnych przeglądach. Zwracam uwagę, że podają przebieg 85 tys km.

Auto może przyjechać do wybranego serwisu na przegląd.

Sprawdzałem VIN, informacji niewiele ale podaje mi, że to rocznik 2006, a nie 2007. Sprzedawca podczas rozmowy podał datę pierwszej rejestracji pojazdu i faktycznie jest to 2007.

Jeżdżę około 10 tys km rocznie, głównie w mieście (Kraków), w korkach. Raz lub 2x do roku dłuższa wyprawa nad morze czy mazury Mazury, czasem wypad w góry.

Od benzyny odrzuca mnie już spalanie w mieście, diesla się trochę obawiam.

Mój budżet to do 20 tys max, okolice 15 tys mile widziane

Liczę na Wasze rady. Z góry dziękuję

 

Nie wiem co to oznacza i czy dobrze wybrałem prefiks z phll :(

 

pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, to auto już wisi dobre 3 miesiące (jak ja szukałem auta już było). Popatrz, że fotki robione jeszcze na jesień. Dobre auta tyle nie stoją w komisach. Poza tym popatrz na tapicerkę, ono ma z 200 k a nie 85k przebiegu, podarty fotel kierowcy. No i jak chcesz jeździć głównie po Krakowie, to diesel to zły pomysł. Diesel lubi przebiegi i długie trasy, a nie ciągłe jeżdżenie na czterech pierwszych biegach. Jak chcesz koniecznie diesla, to mogę Ci polecić to auto: http://otomoto.pl/renault-megane-ii-grandtour-business-line-C35014803.html Miałem zamiar je kupić w listopadzie, ale gościowi się opóźniła dostawa nowego wozu z salonu i odłożył sprzedaż. Auto bardzo fajnie utrzymane, wcale nie takie słabe (jechaliśmy obwodnicą), pierwszy właściciel i mały, autentyczny przebieg. Sprawdzałem go miernikiem, dach i maska malowana po gradobiciu (potwierdzone), wymieniona tylna szyba. Reszta ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego wytartego fotela kierowcy to jeszcze w życiu nie widziałem, a widziałem już fotele w autach z przebiegiem ponad 300 tys km.

Trzeba zauważyć, że auto nie jest zarejestrowane w Polsce , dojdą do tego jakieś koszty.

I zdjęcia chyba w lecie robione , taka soczysta zieleń....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel lubi przebiegi i długie trasy, a nie ciągłe jeżdżenie na czterech pierwszych biegach

ponowne cięcie głupot o dieslu, ile można tego słuchać ? niby dlaczego nie na krótkich odcinkach, czym takim się różni od PB ? To np wszystkie dostawczaki rozwożące towar po mieście powinny być na PB? Wolne żarty. Przestańcie już powtarzać jak papugi te brednie zasłyszane gdzieś od kogoś, bo już się czytać tego nie chce, jak w każdym temacie na temat porady kupna diesla, co chwile ktoś podważa bez sensu zasadność jego kupna.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^^ No na miasto moim zdaniem nie jest słaby. A cena fakt, do mocnego targowania, ale myślę, że gość zejdzie z ceny, jak zobaczy, że za tyle nie sprzeda. W każdym razie przynajmniej jest szczery i mówi jak jest.

 

Jeżeli chodzi o wyposażenie, to ma podgrzewane fotele, automatyczną klimę, tempomat, czujniki deszczu, wersja bussiness line.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też powtórzę po kolegach przede mną. Mam auto z takim silnikiem z 2006 roku. Przejechane mam na ten moment 230kkm a mam obawy co do tego czy nie był kręcony. Moje fotele są w dużo lepszym stanie niż te na zdjęciu. Odpuść sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dzisiaj mam okazję napisać. Dzięki za wszystkie odpowiedzi i rady.

 

Byłem oglądać auto (zdjęciom nie wierzę nigdy, szczególnie takiej jakości).

Fotel kierowcy na zdjęciu w ogłoszeniu wygląda kiepsko, ale to jakość zdjęcia. Na żywo praktycznie nie widać śladów użytkowania, siedzi się wygodnie.

 

Posprawdzałem powłokę lakierniczą miernikiem, zgodnie z informacją udzieloną przez sprzedającego auto ma lakierowaną maskę (grubość powłoki 210 - 280 mikronów), lekkie poprawki na prawych drzwiach (180-220 w miejscu poprawek, tylko przy klamce). Reszta auta grubość powłoki 110-180 góra 200 mikronów - czyli wszystko oryginalne. Malowany był zderzak.

Na przeglądy są papiery (tak wiem, wszystko można podrobić, przebieg również).

Widać ślady użytkowania na lewarku (przytarte sreberko), i na rączkach od zamykania drzwi. Pedały z wyglądu w normie, wnętrze zadbane, zdecydowanie nie zużyte (albo świetnie zrobione ;-) )

Auto od lipca w kraju

Zdecydowałem się sprawdzić w autoryzowanym serwisie i jeszcze u znajomego mechanika.

Co do przebiegu to mam stan licznika sprzed 2 lat i wygląda to obiecująco.

 

Zobaczymy czy coś wyjdzie i co to będzie.

Nie napalam się na zakup, jak wyjdzie coś niepokojącego to zrezygnuję i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Finał poszukiwań taki, że po oględzinach w ASO oraz u znajomego mechanika a także drobnych negocjacjach cenowych dokonałem zakupu.

Przetrzepali auto na 10 stronę i jest w dobrym stanie.

Przebieg potwierdzony, historia auta znana, auto zadbane, serwisowane

Zrobiłem od razu rozrząd, płyny, filtry, oleje, sworzeń prawego wahacza.

Do obserwacji i ewentualnej naprawy jest uszczelnienie misy i uszczelnienie półpanewki silnika co pewnie i tak wkrótce zrobię, żeby zaczynać eksploatację "na czysto konto"

Śmiga elegancko, wszystko działa jak należy. W porównaniu do wielu innych egzemplarzy, które już oglądałem jestem zadowolony z zakupu.

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!