Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III syczenie klimy w okolicy schowka


Rekomendowane odpowiedzi

Fourier to nie to.

 

Jottar to dokładnie ten objaw! Daj znać proszę co to było po wizycie w ASO. Na 100% to nic normalnego bo w Lagunie (wiem kiepskie porównanie) jak makiem zasiał.

Kiedy masz przegląd?

Edytowane przez msek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeszcze 10 tys. km, u mnie to wypadnie za jakieś 3-4 miesiące. Ale wiosna idzie, robi się cieplej, pewnie będę jeździł z klimą włączoną, pewnie zacznie mnie to wkurzać i koniec końców podjadę do nich wcześniej. Ale na pewno poczekam jeszcze na wyższe temperatury, żeby nie było, że przyjeżdżam do serwisu i akurat wtedy jest cisza.

 

Dodano: 19 mar 2015 - 14:12

Ociepliło się w ostatnich dniach i zauważyłem, że nie działa klima po stronie kierowcy (dmucha, ale nieschłodzonym powietrzem, ogrzewanie działa normalnie). Na wizytę w serwisie jestem umówiony na poniedziałek, przy okazji poproszę, żeby skontrolowali sprawę tego syczenia.

 

Dodano: 23 mar 2015 - 14:03

Przyczyną obu usterek (metaliczne syczenie w okolicach schowka i brak chłodzenia po stronie kierowcy) był pokaźny ubytek czynnika (ok. połowa). Nie udało się zlokalizować miejsca wycieku, więc nabili klimę i kazali przyjechać za kilka tygodni na ponowne oględziny lampą UV. Wszystko zrobione w ramach gwarancji, nie zapłaciłem ani złotówki.

Edytowane przez Jottar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

U mnie syczenie skończyło się brakiem chłodzenia. Jutro jadę na uzupełnienie i test szczelności. Zobaczymy czy przestanie syczeć.

 

Dodano: 18 kwi 2015 - 20:42

Dla potomnych. Brakowało 300g czynnika. Po odbiciu jak nowy ;) Syczenie ustało :)

Edytowane przez msek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Znaleźli u was wycieki?

U mnie też brakowało jakieś 300g czynnika.

Pojeździłem z nabitą klimą, kolega przejrzał dokładnie cały układ z lampą UV w ręku i nic nie mógł znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Meganie 2 po wymianie dziurawej chłodnicy, dopiero po 2,5 roku nabijałem klimę i tam przez ten okres zeszło z 550g na 430g.

Klima działała bez zarzutu, a nabiłem, żeby sprawdzić co tam się z układem dzieje.

Tutaj chłodnica jest za intercoolerem, ale była oświetlona ze wszystkich stron i ani śladu barwnika.

Na sprężarce, przewodach i złączkach też nie ma ani śladu markera UV.

Czyżby TTM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też slychać było nazwane przez Was koledzy "syczenie" tylko ja bym to nazwał bardziej pracą jakiegoś mechanizmu, dźwięk był bardzo podobny do takigo jaki wydaje z siebie radio gdy zaczyna w nim obracac się włożona płyta CD, u mnie sprawa była o tyle łatwiejsza, że obecne upały obnażyły słabość systemu klimatyzacji, z kratek wentylacyjnych po stronie kierowcy przestało lecieć chłodne powietrze, a wyraźnie zimniejsze leciało tylko po stronie pasażera :angry: uzupałnienie czynnika ze sprawdzeniem szczelności rozwiązało problem :rolleyes:

Edytowane przez Barnaba27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk był bardzo podobny do takigo jaki wydaje z siebie radio gdy zaczyna w nim obracac się włożona płyta CD, (...) z kratek wentylacyjnych po stronie kierowcy przestało lecieć chłodne powietrze, a wyraźnie zimniejsze leciało tylko po stronie pasażera

U mnie dokładnie taki sam dźwięk i dokładnie taki sam objaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie natomiast klima schładza ok, ale po zgaszeniu silnika z okolicy sprężarki przez jakiś czas- około 10 sekund- słuchać trzaski, piski i takie tam. Ma ktoś z was podobnie z tym silnikiem? Dodam, że mam tak od nowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koledzy może ktoś namierzył nieszczelności w Megankach,g dzie takowych szukać. Może są jakieś słabe punkty lub wady fabryczne, bo ubytki rzędu 200-300g. to nie jest normalna sprawa. Mam Opla i nigdy nie miałem takich ubytków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 5 miesięcy temu...

Witam. U mnie Megane grandtour III 2010 1,5 110KM też po nabiciu wytrzymało ok 20 tyś km (jakieś 9 miesięcy). Denerwuje mnie to bo to jest lodówka a nie coś co zużywa czynnik. Jeżdżę codziennie na włączonej klimie - cliatronik. Czy ktoś ma podejrzenia gdzie możne znikać czynnik? Znowu pusta klima.

Edytowane przez spawacz111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!