Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.5 dci 90 KM 2010r.


artur1111

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu tego auta. Każda obiektywna opinia może mi pomóc w decyzji. Czy obiegowe opinie o francuzach mają pokrycie w faktach. Sam jeżdżę od 7 lat kangoo 1.9 d i jest ok.

To jednak inna półka i nie można na tej podstawie wyciągać wniosków. Tak więc jeśli ktoś ma ochotę to proszę o praktyczne opinie. Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podziele sie moimi wrażeniami bo mam ten sam silnik w swojej M3. A właściwie to miałem ;-)

Silnik oszczędny, na trasie Rzeszów-Katowice jadąc 98KM/h (na tempomacie) jesteś w stanie zejść do spalania 4,7l/100km

Nie wiem gdzie chcesz jeździć tym samochodem i jak go używać ale na częste trasy na autostradzie ten silnik IMHO się poprostu nienadaje gdyż jest nieekonomiczny.

Przy 120kmph silnik ma już 3000 obrotów, przy 130 jest ich bodajże 4000 i spalanie ostro idzie w górę więc podczas jazdy czuć i słychać jak silnik się prosi o szósty bieg.

Z tego też powodu sprzedałem swoją Megane i obecnie jestem na etapie zakupu M3 110KM 6 biegowej. Raz że różnica w sile spora, dwa na autostradzie można utrzymać niskie spalanie i w miarę rozsądne obroty.

Jeżeli samochodem planujesz jeździć głównie po mieście i od czasu do czasu jakaś trasa na S-kach czy autostradach to możesz śmiało brać

 

aa i jeszcze jedno

nie 125 tyś bo nie ma czegoś takiego jak tyśące ;)

Edytowane przez qweluke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

98KM/h czyli 98 koni mechanicznych/godzinę też nie ma :notacrook:

 

Ale w temacie - w pełni zgadzam się z przedmówcą. dlatego moje prędkości autostradowe na trasie Katowice - Tarnów były rzędu 110 km/h.