Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pasy Bezpieczenstwa uciazliwy dzwiek


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie nawet w ciężarowym zapinałem pasy, po prostu jak jadę samochodem który nie posiada pasów czuję się niekomfortowo mało bezpiecznie i cały czas mi czegoś brakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wyobrazcie sobie ze stojicie w 10km kurku na autostradzie od dluszego czasu i podjrzdza sie z predkoscia okolu 5kmh,albo i wogule. np. w takim momencie jazda w pasach jest uciazliwa (bardziej to bipczenie bez )

 

 

 

z tego co pamietam to bodajze po 3min "bipczenie" ustaje:) swieci sie tylko kontrolka, takze jak chcesz ryzykowac to da sie przetrzymac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tez brakuje pasow nawet jak kraze po parkingu max 15kmph...

 

poza tym np w MII pikalka zalacza sie dopiero po przekroczeniu 10kmph, szkoda ze sie nie wylacza po zwolnieniu... moze na przegladzie pogadam z elektrykiem, zeby podniesc ta predkosc do 12-14kmph... bo jak np otworze brame na podworze i podjezdzam pod garaz to jade jakies 11-12kmph i sie zalacza pikalka... i to wk... :} denerwuje to fakt, ale jest przydatne. najbardziej jednak cenie pikniecie, ze sa ktores drzwi niedomkniete, pare razy nie zauwazylem bo bylem czyms innym zajety przy ruszaniu, dobry bajer!

 

i wg. mnie Ci co nie jezdza w pasach to ich sprawa ich zycie, tylko niech sie zastanowia... bo przy czolowce, wystreliwujac przez przednia szybe, zabijaja tych ktorzy przezyli! w tym drugim aucie!!!!!! a to juz jest zabojstwo z premedytacja przy okazji lamiac przepisy!

 

jak kogos pas uwiera, to niech sobie fotel i pas inaczej ustawi!!!! regulacja przod/tyl, gora/dol, pochylenie mniej/bardziej, pas wyzej/nizej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no do jasnej cholery! da sie to ustawic wygodnie!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisalem, ja jestem najlepszym przykladem ze da sie ustawic wygodnie, ja nawet nie czuje pasa. A co do zapinania to robie to odruchowo, ostatnio jak mylem auto i chcialem przestawic w slonce (10m do tylu) to wsiadlem i zapialem pasy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamietajmy jedna sprawe. Maja poduszki w aucie i nie zapiete pasy mamy murowana smierc jak walniemy na czolowe!!!!!!!! A zreszta nie tylko na czolowe!!! Po to wymyslili pasy, poduszki abs i inne duperele zeby wszystkiego uzywac a nie tylko to co nam sie podoba. Co da nam abs czy esp jak zakrecimy kolo na jedna srube zamiast na 4??Kolo sie odkreci i co dalej?? Na tarczach pojedziemy??

Przyklad:

Walimy w auto z przodu i w tym momencie wypycha nas przez przednia szyba ale poduszka nas spowrotem odbija na siedzenie. Glowa zle sie ulozy wali w fotel kregoslup zlamany i zamiast meganki mamy wozek w najlepszym wypadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, na litość boską, o czym Wy piszecie. Zapinanie pasów to OBOWIĄZEK, a nie dowolność. To wyjaśnia wszystko i nie podlega absolutnie żadnej dyskusji.

Równie dobrze można by dyskutować, kiedy mozemy jechać po spożyciu alkoholu. Otóż odpowiedz jest jedna....NIGDY. Tak jak nigdy nie możemy jechać bez zapiętych pasów.

I koniec....amen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zreszta nie tylko na czolowe!!! Po to wymyslili pasy, poduszki abs i inne duperele zeby wszystkiego uzywac a nie tylko to co nam sie podoba. Co da nam abs czy esp (...)

no wlasnie... jak pasow nie zapina ziomek to na co mu ABS i reszta, powyjmowac bezpieczniki, poprzecinac kable, bezpieczniki sie przydadza do innych systemow! wymontowac poduszki i sprzedac na allegro :] troche kasy sie zwroci za niepotrzebne bajery(?)...

 

zgadzam sie z ostatnimi postami i tak jak pisze Easy, temat zakonczony przez janksz'a. "amen"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystreliwujac przez przednia szybe, zabijaja tych ktorzy przezyli! w tym drugim aucie!!!!!! a to juz jest zabojstwo z premedytacja przy okazji lamiac przepisy!

 

No i nie dotali pozwolenia na latanie ;-) :mrgreen:

 

Zgadzam się janksz zrobił dobry wpis AMEN :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!