Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki silnik do Megane III Grandtour


avior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

@avior - Ty tak na poważnie z tym autem w takiej cenie? Bo z mojej wiedzy to w tej cenie to można kupić co najwyżej "zwykłe" Megane III z rocznika 2011-2012 w rozsądnym stanie.

 

PS: Wszedłem aż z ciekawości na mobile.de i takie auta to perełki a ich ceny w roczniku 2011 i z podobnym przebiegiem zaczynają się od 51 tyś. zł i kończą na 54 tyś. zł :)

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o ofercie Renault Grandtour z 2012 czarna, z pakietem GT-Line, nawigacją, silnikiem benzynowym 1,4 130KM i przebiegiem około 80 tkm za 10 000 euro, myślę że z wszystkimi opłatami i wycieczką zamknąłbym się w 47 tys PLN. Czy ta cena jest warta takiej specyfikacji i wycieczki do Niemiec?

Linka nie załączam, bo nie ma zdjęć, czekam na nie na maila.

Edytowane przez avior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie auto za tak małe pieniądze i jeszcze z tak niskim przebiegiem? :)

 

Na Twoim miejscu na diesla bym wcale nie patrzał. Najsensowniej byłoby kupić 1.6 110 KM, ale rozumiem że chcesz czerpać większą przyjemność z jazdy więc zobacz to autko:

http://renault.zdunek.pl/samochody/uzywane/2368/renault-megane-

 

Wiem, że to nie wersja GT Line, ale uwierz mi że za 30-40 tyś. nikt Ci nie odda GT Line w dobrym stanie.

 

Pozdrawiam!

Boże tylko nie benzynę 1.6, to najgorszy wybór z możliwych. Jak radzą koledzy, 1.4 lub 1.2 Tce - tylko to z benzyn. Można też diesla na duże przebiegi.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mich64 - Co się tak uwziąłeś na ten 1.6? :) Przyszła wiosna, gaz potaniał, ja teraz robię 100 km poza miastem za 13 zł, żyć nie umierać :D

Meganka z tym silnikiem nie jedzie. Gaz mogę oczywiście założyć, ale straci dodatkowo kilka koni. Poza tym mnie stać na benzynę, może palić nawet 10 byleby nie zamulało a 1.6 to muł nad muły, zero reakcji na pedał gazu.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

avior specyfikacja idealna, cena wysoka, ale tyle kosztują tam dobre auta. Cena krajowej 40-42k... problem tylko w tym, że u nas ciężko będzie trafić taką wersję. Warto się potargować, z 500EU pewnie opuszczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mich64 - Co się tak uwziąłeś na ten 1.6? :) Przyszła wiosna, gaz potaniał, ja teraz robię 100 km poza miastem za 13 zł, żyć nie umierać :D

U mnie teraz wyszło dokładnie 14zł/100km w cyklu pół na pół miasto i trasa, a przyjemność z jazdy bezcenna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka z tym silnikiem nie jedzie.

Ostatnio szukałem sobie meganki (do tej pory jeździłem clio 2 75KM) i miałem okazję przejechać się u Zdunka 1.6 i 1.4 jedną po drugiej. Najpierw wsiadłem do 1.6, silnik wyraźnie słyszalny ale całkiem przyjemne mruczenie, sporo mocy, jedzie całkiem fajnie. Później wsiadam do 1.4, cisza, jeszcze więcej mocy, przyjemność z jazdy dużo większa.

Opinia na sucho, z tym 1.6 nie jest tak źle, silnik całkiem spoko, ale 1.4 lepszy i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przesiadce z clio 75 KM , Meganka 1.6 to rzeczywiście rakieta. Miałem takie clio to mogę porównać. Ale ja przesiadłem się z Peugeota 307 1.6 i przy nim moja mega to padaka.

 

Dodano: 06 kwi 2016 - 08:28

ale straci dodatkowo kilka koni

Kompletna bzdura

 

A pełny zbiornik gazu nic nie waży? A reszta instalacji też nie? Nawet idealnie wyregulowana instalacja odbiera silnikowi trochę mocy w górnym zakresie obrotów i tego się nie zmieni.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pełny zbiornik gazu nic nie waży? A reszta instalacji też nie? Nawet idealnie wyregulowana instalacja odbiera silnikowi trochę mocy w górnym zakresie obrotów i tego się nie zmieni.

 

Dobre.... A co ma waga auta do jego mocy?

 

I akurat dobrze wyregulowana instalacja (z użyciem sondy AFR) właśnie w górnym zakresie obrotów może DODAĆ koni. Producenci często nadmiernie przylewają auta w open-loop co powoduje ich przymulenie (nie zawsze to przylanie jest uzasadnione, ale tak chronią przed wysokim EGT), a na gazie można to wyregulować lepiej (pod konkretny egzemplarz auta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe cięższe auto bedzie miało takie same osiągi co lżejsze z tym samym silnikiem? To znaczy megane z 4 osobami na pokladzie i pełnym bagażnikiem bedzie tak samo jeździło jak megane tylko z kierowcą? Co do osiągów na lpg polecam hamownię.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!