Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki silnik do Megane III Grandtour


avior

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

@avior - Ty tak na poważnie z tym autem w takiej cenie? Bo z mojej wiedzy to w tej cenie to można kupić co najwyżej "zwykłe" Megane III z rocznika 2011-2012 w rozsądnym stanie.

 

PS: Wszedłem aż z ciekawości na mobile.de i takie auta to perełki a ich ceny w roczniku 2011 i z podobnym przebiegiem zaczynają się od 51 tyś. zł i kończą na 54 tyś. zł :)

Edytowane przez sebastian_wifi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie o ofercie Renault Grandtour z 2012 czarna, z pakietem GT-Line, nawigacją, silnikiem benzynowym 1,4 130KM i przebiegiem około 80 tkm za 10 000 euro, myślę że z wszystkimi opłatami i wycieczką zamknąłbym się w 47 tys PLN. Czy ta cena jest warta takiej specyfikacji i wycieczki do Niemiec?

Linka nie załączam, bo nie ma zdjęć, czekam na nie na maila.

Edytowane przez avior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie auto za tak małe pieniądze i jeszcze z tak niskim przebiegiem? :)

 

Na Twoim miejscu na diesla bym wcale nie patrzał. Najsensowniej byłoby kupić 1.6 110 KM, ale rozumiem że chcesz czerpać większą przyjemność z jazdy więc zobacz to autko:

http://renault.zdunek.pl/samochody/uzywane/2368/renault-megane-

 

Wiem, że to nie wersja GT Line, ale uwierz mi że za 30-40 tyś. nikt Ci nie odda GT Line w dobrym stanie.

 

Pozdrawiam!

Boże tylko nie benzynę 1.6, to najgorszy wybór z możliwych. Jak radzą koledzy, 1.4 lub 1.2 Tce - tylko to z benzyn. Można też diesla na duże przebiegi.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie pytanie dotyczyło ceny w stosunku do konkretnej specyfikacji, silnik już zdecydowałem. Więc jak, warto 47 tys. z takim przebiegiem, rocznikiem za wersje GT-Line?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mich64 - Co się tak uwziąłeś na ten 1.6? :) Przyszła wiosna, gaz potaniał, ja teraz robię 100 km poza miastem za 13 zł, żyć nie umierać :D

Meganka z tym silnikiem nie jedzie. Gaz mogę oczywiście założyć, ale straci dodatkowo kilka koni. Poza tym mnie stać na benzynę, może palić nawet 10 byleby nie zamulało a 1.6 to muł nad muły, zero reakcji na pedał gazu.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

avior specyfikacja idealna, cena wysoka, ale tyle kosztują tam dobre auta. Cena krajowej 40-42k... problem tylko w tym, że u nas ciężko będzie trafić taką wersję. Warto się potargować, z 500EU pewnie opuszczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mich64 - Co się tak uwziąłeś na ten 1.6? :) Przyszła wiosna, gaz potaniał, ja teraz robię 100 km poza miastem za 13 zł, żyć nie umierać :D

U mnie teraz wyszło dokładnie 14zł/100km w cyklu pół na pół miasto i trasa, a przyjemność z jazdy bezcenna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka z tym silnikiem nie jedzie.

Ostatnio szukałem sobie meganki (do tej pory jeździłem clio 2 75KM) i miałem okazję przejechać się u Zdunka 1.6 i 1.4 jedną po drugiej. Najpierw wsiadłem do 1.6, silnik wyraźnie słyszalny ale całkiem przyjemne mruczenie, sporo mocy, jedzie całkiem fajnie. Później wsiadam do 1.4, cisza, jeszcze więcej mocy, przyjemność z jazdy dużo większa.

Opinia na sucho, z tym 1.6 nie jest tak źle, silnik całkiem spoko, ale 1.4 lepszy i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przesiadce z clio 75 KM , Meganka 1.6 to rzeczywiście rakieta. Miałem takie clio to mogę porównać. Ale ja przesiadłem się z Peugeota 307 1.6 i przy nim moja mega to padaka.

 

Dodano: 06 kwi 2016 - 08:28

ale straci dodatkowo kilka koni

Kompletna bzdura

 

A pełny zbiornik gazu nic nie waży? A reszta instalacji też nie? Nawet idealnie wyregulowana instalacja odbiera silnikowi trochę mocy w górnym zakresie obrotów i tego się nie zmieni.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pełny zbiornik gazu nic nie waży? A reszta instalacji też nie? Nawet idealnie wyregulowana instalacja odbiera silnikowi trochę mocy w górnym zakresie obrotów i tego się nie zmieni.

 

Dobre.... A co ma waga auta do jego mocy?

 

I akurat dobrze wyregulowana instalacja (z użyciem sondy AFR) właśnie w górnym zakresie obrotów może DODAĆ koni. Producenci często nadmiernie przylewają auta w open-loop co powoduje ich przymulenie (nie zawsze to przylanie jest uzasadnione, ale tak chronią przed wysokim EGT), a na gazie można to wyregulować lepiej (pod konkretny egzemplarz auta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe cięższe auto bedzie miało takie same osiągi co lżejsze z tym samym silnikiem? To znaczy megane z 4 osobami na pokladzie i pełnym bagażnikiem bedzie tak samo jeździło jak megane tylko z kierowcą? Co do osiągów na lpg polecam hamownię.

Edytowane przez mich64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!