Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety, ale Yanosik się nie nadaje do nawigowania

Nadaje się i to spokojnie. Tylko trzeba najpierw dokładny adres wpisać. I prowadzi dokładnie do miejsca przeznaczenia. I zmienia całkiem szybko trasy, jak się pojedzie inaczej. Z 2 razy każe zawrócić. Ale po tym obliczy nowa trasę. Przetestowane osobiście nie raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako tako najlepsza nawigacja to to nie jest, nie ukrywajmy. Obecnie nawet AM, TT, ani Here nie równają się Google Maps. To jest dla mnie najlepsze połączenie: Google Maps + info o drodze od Yanosika. End of OT ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe Renault Mégane Premiere Edition jest dostępne z bogatym wyposażeniem w cenie od 64.990 zł.

 

Pełna gama Nowego Mégane pojawi się w sprzedaży w marcu br.

 

Klienci zainteresowani zakupem serii limitowanej Mégane Premiere Edition mogą zamawiać samochody już od teraz przez Internet. W tym celu został uruchomiony specjalnie dedykowany minisite Nowe Renault MÉGANE PREMIERE EDITION Tam zainteresowani zakupem auta kierowani będą przez Platformę Klienta do odpowiedniego salonu Renault, gdzie zostaną umówieni na dopełnienie formalności.

 

Nowe Renault Mégane w serii Premiere Edition jest dostępne w dwóch wersjach silnikowych, Energy TCe 100 i dCi 110. Wybierać można spośród czterech kolorów nadwozia. Nowy Mégane Premiere Edition jest dostępne w cenie od 64 990 zł, z bogatym wyposażeniem seryjnym, m.in.:

– klimatyzację automatyczną, dwustrefową

– czujnik deszczu i światła

– system dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC)

– system wspomagania przy ruszaniu pod górę (HSA)

– system kontroli ciśnienia w oponach

– 6 poduszek powietrznych

– regulator-ogranicznik prędkości

– lusterka boczne elektrycznie sterowane, składane ręcznie i podgrzewane

– szyby przednie i tylne elektrycznie podnoszone

– centralny zamek drzwi

– radioodtwarzacz z Bluetooth®, USB/jack, wyświetlacz 4,2’’

– tapicerkę materiałową

– konsolę centralną z podłokietnikiem regulowanym wzdłużnie, schowkiem w podłokietniku i dwoma miejscami na kubek

– kierownicę z regulacją wysokości i głębokości, pokrytą skórą

– fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego

– tylną kanapę w układzie 1/3-2/3

– zewnętrzne klamki drzwi i obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia

– ozdobną, chromowaną listwę w dolnej części szyb bocznych

– szyby tylne przyciemniane

– światła do jazdy dziennej LED „Edge Light”

– światła przeciwmgłowe

– tylne światła LED 3D „Edge Light”

– koło zapasowe dojazdowe

– obręcze kół ze stopu metali lekkich 16“, wzór Silverline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@robpab: cóż, trudno się mówi. Zresztą obecnym jeszcze min. 2-3 lata zamierzam pośmigać, chociaż syn już ostrzy sobie na moją zęby. Ja nie przywiązuje się do marki czy aut. Kupuję takie aby mieć przyjemność z jazdy. Jeśli zakładam zakup Coupe a Renault nie ma takiego w ofercie to przecież nię będę się "katowal" w jakimś kombi czy HB?

Zresztą jeśli nawet wprowadzą to też na 100% nie jest pewne, że kupię, ponieważ muszęn się przejechać itp. i być może nawet jak będzie czy pojawie się w ofercie to np. kupię inną markę bo będzie miał lepszy silnik, właściwości jezdne i coś tam, coś tam + oczywiście cena.

Edytowane przez makgajwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że odpuszczenie Coupe to dobry i przemyślany krok. Zaoszczędzono dużo pieniędzy a zamiast Coupe można wybrać sportową wersję Hb która wygląda równie fajnie a jest jednocześnie praktyczna. 3 drzwiowe auta to utrapienie, wielgachne drzwi/problemy w zatłoczonym mieście. Wolę jak zaoszczędzone pieniadze na wprowadzaniu dodatkowej wersji wydaje się na lepsze wykonanie bazowej i tej najlepiej się sprzedającej. Ciekawe czy będzie Talisman Coupe, następca laguny Coupe, wydaje mi się że będzie i to własnie Talisman Coupe zaspokoi ofertę koncernu na rasowe Coupe. Patrząc na to jak udana stylistycznie była Laguna Coupe jestem spokojny.

Edytowane przez saturnzreturn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!