Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III GT Line


kaiman

Rekomendowane odpowiedzi

Bose jest ok, teść ma wersje limited to porównując to tak jakbyś siedział w aucie klasę wyżej.

Dobre audio, ciszej, inna tapicerka na drzwiach, dodatkowe uchwyty na drzwiach, inna skora na kierownicy, inna gałka, skórzane fotele z białą nitka, czarne błyszczące elementy wnętrza. Fajny podłokietnik.

Inna przednia szyba, nawigacja rlink, kamera cofania, asystent pasa ruchu, regulacja wysokości obu foteli, automat do świateł drogowych - sam zmienia no i przede wszystkim super audIO Bose. Naprawdę gra nieźle jak na cenę całego wozu, seryjne z wesji limited jest wedlug mnie tragiczne.

 

W autach są silniki 1.2 tce ale w żony bose jest ciszej. Oba samochody mają po ok 25 tys km w 2 lata i żadnych problemów. Mój traktuje bardziej surowo jak nim jeżdżę i jestem w miarę zadowolony 210 licznikowe idzie, tyle mi wystarczy. Wkurza strasznie wybieranie biegow, trzeba ich szukać, w obu egzemplarzach, nie ma precyzji z vw czy forda no ale jest to wina innego mechanizmu.

Bose jednak najładniejsze jest według mnie na zewnątrz. Moje akurat jest w perłowej bieli, fajne felgi 17, wszystkie plastiki na zewnątrz pomalowane w połysku, chromowane listwy na drzwiach, czujniki parkowania z tyłu i z przodu. No po prostu są smaczki powodujące ze jest ładne nawet po 2 latach.

 

Technologią w Reno to się nie martw bo Meg 3 przy np chociażby moim Focusie (mimo że starszy) to wyraźnie starsze auto. Foca sama parkuje, sama hamuje w mieście żeby w coś nie walnąć (2 razy mnie uratowała itp).

Zasadniczo nie ma co się bać technologii, lepiej kupić auto napasione bo jak raz się przyzwyczaisz do bajerów to już nie kupisz auta bez nich.

A jak ktoś ich w aucie nie ma to będzie ci mówił że są bez sensu, To podobna logika jak w sprzęcie rtv- niektórzy do tej pory uważają że kineskopowy tv 21 cali był [ciach] super w porównaniu do lcd 65 cali. ...

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki silnik benzynowy jest godny polecenia?

Z pakietem GT Line 1.6 też był dostępny. Co do silnika benzynowego, musisz potestować i wyrobić sobie opinię, może najprostszy 1.6 będzie wystarczający. 1.4 TCe wydaje się najciekawszą opcją i takiego bym szukał, tylko ciężko trafić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części praktycznie każde dostaniesz bez problemu, a to z tego powodu, że z zachodu przywożą części z aut tam rozebranych, a bieda wersja tam się słabo sprzedają.

Tak jak z moim ekranem ;) - ciężko to znaleźć.

Ale wracając do tematu to jestem zdziwiony, że tyle golasów znajduję np. na mobile.de

Wcale tak nie jest, że takich pojazdów tam się nie znajdzie - oczywiście jest tego zdecydowanie mniej jak u nas.

 

Szczerze, nie spotkałem się z 1,6 Gt-Line.

Taki 1,6 byłby chyba odpowiedni ze względu na prostotę. Tylko czy taki 1,6 100KM w Megane (nie mówiąc już o Scenicu) nie jest za słaby na takie auto.

Wyczytałem gdzieś, że silniki 1,4 były zaprojektowane na dystans 250 000 km?

 

Regulamin pkt. 5.13 - Nie cytujemy postu w całości odpowiadając bezpośrednio pod nim - kataryniarz

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym dokładnie charakteryzuje się lepsza przednia szyba w BOSE w porównaniu do pozostałych modeli Renault?

W Bose jest wersja szyby "dźwiekochłonnej", posiada specjalny piktogram na dole szyby.

Bose nie jest lepiej ani z lepszych materiałów wykonane oraz nie jest lepiej wygłuszone od innych wersji Megane. Różni się tylko i wyłącznie elementami wyposażenia dodatkowego dedykowanego w danej wersji ustalonej przez producenta.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pakietem GT Line 1.6 też był dostępny.

Faktycznie, są GT-Line z 1,6.

Tutaj link do ogłoszenie takiego silnika z gazem:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-gt-line-inst-gazowa-nawigacja-pelny-serwis-aso-15mcy-gwarancji-ID6yLKDt.html#xtor=SEC-8

Martwi trochę fakt zaparowanych reflektorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!